XXL Nutrition

Je moeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vinden jullie ook dat je zelf verantwoordelijk bent voor welke info je over jezelf deelt? Ik vind het namelijk best bizar dat bijna elk topic vol staat met een naam die we niet mogen noemen en het erop lijkt dat er zelfs sancties gaan volgen indien we die naam vermelden.
Broertje van Ernie? mag dat wel?
 
1592236644102.jpeg
 
Pff wat een drama allemaal..effe ontopic weer...hoe gaat t trainen kameel? En met de kleine alles goed?
 
Pff wat een drama allemaal..effe ontopic weer...hoe gaat t trainen kameel? En met de kleine alles goed?

Ja hap hap he :roflol:

Alles gaat goed goed. Kracht vind ik atm echt tegenvallen, normaal gesproken kan ik na enkele weken behoorlijk plussen en daar merk ik nu weinig van. Ik ben natuurlijk aan het cutten dat zal wel meespelen. Het is maar goed dat ik foto's maak want gevoelsmatig sta ik stil of gaat het enorm traag. Vergelijk ik foto's van 5 weken geleden met nu dan zie ik een enorm verschil.

Met de kleine G gaat het goed, echt een prachtkindje met zijn donkere haren en blauwe ogen. Hij groeit goed, huilt alleen als hij honger heeft en merk dat hij ook steeds langer wakker blijft...dus ook 's nachts.
 
Goed fysiek, hoe ziet je voeding er momenteel eigenlijk uit?
 
Goed fysiek, hoe ziet je voeding er momenteel eigenlijk uit?

Thanks Sven. Ik post vanavond wat ik vandaag heb gegeten, ik eet namelijk niet elke dag hetzelfde. Dingen die ik elke dag wel eet zijn whey, brinta, proteïne pancakes en kwark.
Hiernaast vaak een snee of 3 bruinbrood met kaas of ei, wat vlees en veggies, avondmaal (elke dag anders) Ik probeer tussen de 2400-2700 te zitten. Eiwitten tegen de 3 gram. Ik heb geen vaste cheatmomenten of dagen..Afgelopen weekend bijv twee dagen op rij lopen vreten en zuipen..Gisteren nog bij de sushi gezeten. Het hoeft voor mij niet allemaal tot in de puntjes perfect te zijn, ik geniet veel van hapjes en drankjes dus dat blijf ik ook zeker doen. Al met al blijf ik afvallen en meen kwa gewicht niets inleveren, morgenvroeg nog even wegen om dit te bevestigen (al tijdje niet meer gedaan).
 
Thanks Sven. Ik post vanavond wat ik vandaag heb gegeten, ik eet namelijk niet elke dag hetzelfde. Dingen die ik elke dag wel eet zijn whey, brinta, proteïne pancakes en kwark.
Hiernaast vaak een snee of 3 bruinbrood met kaas of ei, wat vlees en veggies, avondmaal (elke dag anders) Ik probeer tussen de 2400-2700 te zitten. Eiwitten tegen de 3 gram. Ik heb geen vaste cheatmomenten of dagen..Afgelopen weekend bijv twee dagen op rij lopen vreten en zuipen..Gisteren nog bij de sushi gezeten. Het hoeft voor mij niet allemaal tot in de puntjes perfect te zijn, ik geniet veel van hapjes en drankjes dus dat blijf ik ook zeker doen. Al met al blijf ik afvallen en meen kwa gewicht niets inleveren, morgenvroeg nog even wegen om dit te bevestigen (al tijdje niet meer gedaan).
Beetje zelfde aanpak als ik dus, nice. 3xbw eiwit is wel flink hoog trouwens, merk je dat je daar lekker op gaat i.p.v bijvoorbeeld 2-2,5x bw eiwit en hoger in carbs?
 
Beetje zelfde aanpak als ik dus, nice. 3xbw eiwit is wel flink hoog trouwens, merk je dat je daar lekker op gaat i.p.v bijvoorbeeld 2-2,5x bw eiwit en hoger in carbs?

Ja precies, ik heb geen deadline oid dus als ik een maandje langer moet cutten lig ik daar niet van wakker.

Momenteel gaat het goed. Door mijn AAS gebruik heb ik natuurlijk een verhoogde potentie tot spiergroei, ik denk dat ik in dat geval er goed aan doe om wat meer eiwit tot mij te nemen dan een natural die het met 2gram afdoet. Hiernaast ben ik aan het cutten, ook een factor die ik mee laat tellen in mijn eiwitinname. Zou het slechter of beter gaan indien ik mijn eiwitten verlaag en carbs verhoog? Zou kunnen, maar dat is wel lastig te meten. Zeker nu ik steeds droger aan het worden ben is volgende maand niet te vergelijken met vorige maand. En iets in mij zegt dat ik ook niet voor proefkonijn wil spelen, het gaat goed zo :)
 
Ja precies, ik heb geen deadline oid dus als ik een maandje langer moet cutten lig ik daar niet van wakker.

Momenteel gaat het goed. Door mijn AAS gebruik heb ik natuurlijk een verhoogde potentie tot spiergroei, ik denk dat ik in dat geval er goed aan doe om wat meer eiwit tot mij te nemen dan een natural die het met 2gram afdoet. Hiernaast ben ik aan het cutten, ook een factor die ik mee laat tellen in mijn eiwitinname. Zou het slechter of beter gaan indien ik mijn eiwitten verlaag en carbs verhoog? Zou kunnen, maar dat is wel lastig te meten. Zeker nu ik steeds droger aan het worden ben is volgende maand niet te vergelijken met vorige maand. En iets in mij zegt dat ik ook niet voor proefkonijn wil spelen, het gaat goed zo :)

Jep same same. Wil zelf nog doorgaan tot 1 augustus ofso omdat ik er dan wel klaar mee ben. Heb je voor jezelf een bepaald percentage dat je wilt halen of gewoon als je tevreden bent?
 
Jep same same. Wil zelf nog doorgaan tot 1 augustus ofso omdat ik er dan wel klaar mee ben. Heb je voor jezelf een bepaald percentage dat je wilt halen of gewoon als je tevreden bent?

Het percentage wat ik nu heb of een procentje hoger wil ik als eindpunt bulk nemen. Dus ik wil er nog zeker 2 procent vanaf zodat ik er drie aan speling heb.

Ben ook aardig klaar met cutten tbh. Groter word ik er niet op, sterker ook niet. En in de avonduren toch wel een strijd tegen trek. Merk dat altijd wanneer ik wat dieper kom, dan kan ik blijven eten..alsof ik maar niet verzadigd raak. Maar goed, in het verleden zag ik er tijdens een bulk gewoon niet uit, dit ga ik nu anders doen.
 
Vandaag cardio

SQ
5x90
5x110
4x15x120

assisted nordic curls
5 sets

Standing calfraise in frontsquat positie
8x

Nog wat frontsquats geprobeerd (met straps) maar ik krijg het niet voor elkaar. Stang glijd van mijn schouders af.

Verder begonnen met nolva, liep al enkele dagen mee op 10mg maar deed niets, nu op 20mg.
Roa elke dag op 10mg, 10mg eod zorgde toch voor te veel acne. 10ed en het is een enkel puistje.

Zondag beginnen met Sheiko. Gaat mij goed doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven