AndroidHealthClinic

Je moeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
shape after cheatday :)

20200712_033549.jpg
 
Laatst bewerkt:
Verdomme. Blijkt dat we gisteren de auto in de verkeerde garage hebben gezet, ipv het hotel bij één of andere architectenbedrijf. Gelukkig staat er iemand voor de deur te wachten die zegt dat er over een kwartier iemand aanwezig is.
 
Maar je hebt de auto verkeerd geparkeerd? Allebei hadden jullie drank op. Verklaar u nader

Nee toen waren wij nog nuchter. Er zaten er twee naast elkaar...de eerste is normaal gesproken dicht en je kunt er alleen naar binnen met een tag..maar er was zojuist iemand doorheen gereden waardoor hij nog open stond.
 
Back on Candito, merkte dat ik geen zin had in Sheiko.

Vandaag training 1, meteen de bench van morgen er vandaag al bijgedaan want dat vond ik nodig na 3 dagen rust.
Gewicht na afgelopen weekend +2 kg, vocht ofc.

Benchpress
10x72,5
10x97,5
8x110
6x112,5 (paused)

Squats
4x6x172,5

Deadlifts, ja ook die weer op een laag pitje erin. Krijg ik last van mijn onderrug dan is hij ook zo weer uit mijn routine.
2x6x145

Machine fly
4 sets

Lekkere treen.
 
Wel interessant, als je een schema niet fijn/leuk vind, is het natuurlijk verstandig om over te stappen. Veel mensen houden te lang een zelfde schema aan waardoor het saai wordt.

Pas jij het snel aan? Of gewoon naar je eigen behoefte?
 
Wat mij opvalt is dat je (net als ik) best veel op kracht traint, heb je dit tijdens je wedstrijden ook gedaan?
 
Wel interessant, als je een schema niet fijn/leuk vind, is het natuurlijk verstandig om over te stappen. Veel mensen houden te lang een zelfde schema aan waardoor het saai wordt.

Pas jij het snel aan? Of gewoon naar je eigen behoefte?

Sheiko toch wel dik een jaar gedaan en echt goede resultaten mee behaald. Maar nu weer eens wat anders, keek tegen de trainingen op en in de gym week ik veel af van het schema.
 
Wat mij opvalt is dat je (net als ik) best veel op kracht traint, heb je dit tijdens je wedstrijden ook gedaan?

Minder. Bench en squats wel voor de rest wat pompwerk. Ik vind zware compounds leuker om te doen, ga ik random pompen dan kan ik eindeloos doorgaan. Nu huil ik al na 2 oefeningen.
 
Minder. Bench en squats wel voor de rest wat pompwerk. Ik vind zware compounds leuker om te doen, ga ik random pompen dan kan ik eindeloos doorgaan. Nu huil ik al na 2 oefeningen.
Zelfde voor mij, ik ga met een andere mindset de gym in. Als de eerste 1/2 heavy oefeningen voorbij zijn heb ik nog meer zin om te pompen, je bent dan blij dat het 'zware' voorbij is. 2 uur na de training heb ik alweer zin in de volgende treen haha. Maar was je dan niet bang voor blessures als je bijvoorbeeld 3 weeks out zwaar ging squatten oid
 
Zelfde voor mij, ik ga met een andere mindset de gym in. Als de eerste 1/2 heavy oefeningen voorbij zijn heb ik nog meer zin om te pompen, je bent dan blij dat het 'zware' voorbij is. 2 uur na de training heb ik alweer zin in de volgende treen haha. Maar was je dan niet bang voor blessures als je bijvoorbeeld 3 weeks out zwaar ging squatten oid

Je stopt juist met benen trainen 2-3 weken voor de wedstrijd. Maar nee, ik weet wel wat ik kan en niet kan. Ik ben niet iemand die met 100 kg bench een spotter nodig heeft om vervolgens nog eens 20kg aan de stang te hangen.

Hetgeen wat jij beschrijft ervaar ik ook :)
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven