XXL Nutrition

Je moeder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als je eenmaal gewend bent aan een sneller motor, dan moet je echt een bloedsnelle auto hebben wil dat indruk op je maken kwa acceleratie.

Door de kuipstoel merk je ook weinig van dat laatste.
 
Vanwaar geen cbr naast je gixer? Beetje zelfde idee, dan zou ik zelf liever voor een Yamaha MT07 ofzo gaan. Koppel op die dingen zijn echt tering vet.
 
Vanwaar geen cbr naast je gixer? Beetje zelfde idee, dan zou ik zelf liever voor een Yamaha MT07 ofzo gaan. Koppel op die dingen zijn echt tering vet.

Cbr staat er voornamelijk voor mij pa.

Mt10 vind ik ook gaaf, cb1000 ook of fz1 oid. Maar dat zijn in principe ook racers.
 
Voeding weer omhoog naar gemiddeld 4000, gewicht is de afgelopen week weer gezakt.

hoogtepuntjes van de afgelopen twee dagen

bench
11x112,5
6x130

Sq
3x6x185

RDL
2x6x190

eromheen wat pompen
 
Hoogtepuntjes

Benchpress
2x6x130
8x130 (fail op 9)

Barbell row
3x8x107,5

Squat
6x187,5
Netjes man, zeker de squats ook nog daarna. Had je een spotter op de bench?
 
Netjes man, zeker de squats ook nog daarna. Had je een spotter op de bench?

Dit is niet 1 training, de rest is voornamelijk wat pompen zonder echt naar setjes, reps en gewicht te kijken. Nee geen spotter.
 
Dit is niet 1 training, de rest is voornamelijk wat pompen zonder echt naar setjes, reps en gewicht te kijken. Nee geen spotter.
Ooh, had ik niet door, weet ik dat weer. Heerlijke manier van trainen he, gewoon knallen op die compound lifts en voor de rest pompen. Love it man. Geen spotter is idd goed te doen alleen is dat met 130 niet moeilijk van je af te krijgen?
 
Ooh, had ik niet door, weet ik dat weer. Heerlijke manier van trainen he, gewoon knallen op die compound lifts en voor de rest pompen. Love it man. Geen spotter is idd goed te doen alleen is dat met 130 niet moeilijk van je af te krijgen?

Nee > safety's.

6x187,5 is trouwens 6x190, had hem vooruit gelog maar net pas gedaan. Volgens programma moest ik 4-6x187,5 doen, maar geen zin om die kleine plates te zoeken.
 
Nee > safety's.

6x187,5 is trouwens 6x190, had hem vooruit gelog maar net pas gedaan. Volgens programma moest ik 4-6x187,5 doen, maar geen zin om die kleine plates te zoeken.

Is dat 1 setje van 6 reps (squat)?
 
Hey homo , zijn we nog mattafakkas
 
Lekker weekend tot nu toe. Gisteren lekker gegeten bjj de griek, drankjes gedaan. Vandaag werd ik om 17.00 uur uit mijn nest gebeld, de boys gingen bbqen. Daarheen gegaan en daar ook even wat setjes gebankt en wat armen gedaan..Daarna lekker aan het vlees en bandits voor ontbijt, nog even de maas ingedoken en op het einde vd avond nog wedstrijdje gedaan tegen maatje zijn amg. Gisteren extra shotje tren gezet om te compenseren, aders stonden overal.

De treen.

Bench
10x50
10x60
10x70
8x90
8x100
8x120
8x130
6x130
12x100

Kickbacks met 12 kg en db curls met 22 kg.

Morgen weer trainen en bbq en wss stukje rijden want een maatje gaat morgen zijn nieuwe Harley Dyna ophalen. Maandag weer werken, ellende.
 
Lekker weekend tot nu toe. Gisteren lekker gegeten bjj de griek, drankjes gedaan. Vandaag werd ik om 17.00 uur uit mijn nest gebeld, de boys gingen bbqen. Daarheen gegaan en daar ook even wat setjes gebankt en wat armen gedaan..Daarna lekker aan het vlees en bandits voor ontbijt, nog even de maas ingedoken en op het einde vd avond nog wedstrijdje gedaan tegen maatje zijn amg. Gisteren extra shotje tren gezet om te compenseren, aders stonden overal.

De treen.

Bench
10x50
10x60
10x70
8x90
8x100
8x120
8x130
6x130
12x100

Kickbacks met 12 kg en db curls met 22 kg.

Morgen weer trainen en bbq en wss stukje rijden want een maatje gaat morgen zijn nieuwe Harley Dyna ophalen. Maandag weer werken, ellende.
Geen last van zweten? Kan sinds deze week dagelijks me bed verschonen.. erg vervelend haha
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven