MuscleMeat

Je moet nu echt stoppen hoor! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

M@rsel

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
8.645
Waardering
11
'Je moet nu echt stoppen hoor Marcel' zegt m'n zus de hele tijd. 'Je wordt veel te dun, je hebt bijna geen wangen meer, hoe doe je dat?' En toen wilde ze mijn buik zien :rolleyes:

Je snapt het al, ik ben aan het cutten en iedereen ziet het. Zelfs m'n oma zag het, ze vond dat ik geen kont meer overhield en dacht dat m'n broek van me reet zou zakken :D

'Foei oma, niet naar mijn kont kijken aub' ;)


Ik geef er niet om, ik er ben blij mee, want ik ben in de afgelopen 10 jaar niet meer zo dun geweest :o


Maaruh, voor de cutters, horen jullie al veel positieve/ negatieve geluiden?

edit: Ohja, in maar was ik nog 86kg @ 19%.
 
Laatst bewerkt:
met 12% moet heb nog wel meevallen hoor
 
Ja ze maken zich zorgen omdat we zgn slecht eten!
Met 6 maaltijden per dag en flink wat groente mag ik echt niet klagen.
Sommigen zien het niet en sommigen zien het wel!
Mijn ma gister heel voorzichtig je word wel iets dunner in je gezicht he mwuhahaha het scheelt heel veel!
 
zucht...ik heb nog n lange weeg te gaan toit ik op de 10% zit!:( maar t ZAL me lukken!:mad:
 
Ik krijg bijna alleen positieve reacties eigenlijk. Alleen vinden sommige meisjes die aders niet zo mooi.
 
Ik ben nu met mijn 13% juist blij dat ik niet meer zo'n drugskop had (heb altijd heel laag BF gehad) :P
 
jezus, anders houd je oma ff dr mond.
waar bemoeien ze zich toch mee met die uitgelebbere konten.
 
Zelda zei:
Ik krijg bijna alleen positieve reacties eigenlijk. Alleen vinden sommige meisjes die aders niet zo mooi.


Do we care? :rolleyes: :p
 
Zelda zei:
Ik krijg bijna alleen positieve reacties eigenlijk. Alleen vinden sommige meisjes die aders niet zo mooi .

Nee daar knappen ze op af, maar die dikke ader in de broek willen ze dan weer wel :D

Trouwens heb je op sommige plekken ook dat de ader die nog net niet direct onder de huid ligt groen/blauwig uitslaat?
Mijn benen lijken wel groen :eek:
 
ReyMysterio zei:
Nee daar knappen ze op af, maar die dikke ader in de broek willen ze dan weer wel :D

Trouwens heb je op sommige plekken ook dat de ader die nog net niet direct onder de huid ligt groen/blauwig uitslaat?
Mijn benen lijken wel groen :eek:

Ja, deze had ik op m'n borst en schouders en komen er nu uitzetten als ik ze een beetje aanspan :D Misschien bij jou ook wel als je droog genoeg ben.
 
ja nu jet zegt. ik krijg soms ook de reactie van mensen die me slechts af en toe zien (ooh wat ben je vermagerd)

of soms net het omgekeerde. "je mag nu stoppen, je bent nu gespierd genoeg" (en even later verwijzen ze naar die "vieze" aders op je armen, weet ik direct wat ze bedoelen ook :p )

en dat aan 75kg @ 10% begrijpe wie begrijpe kan ??? :dunno:
 
Negatieve reacties krijg ik vanwege een ingevallen bek, positieve reacties krijg ik als ik mijn shirt optil (negatieve reacties krijg ik dan alleen nog maar van mannen :rolleyes: :D)
 
Toen ik de titel las dacht ik dat het ging over "Je moet nu echt stoppen met bodybuilding want je wordt te breed" maar het is blijkbaar positiever.
Zulke commentaar geeft je enkel nog meer power om door te gaan.
 
je moet natuurlijk ook geen anorexia worden.
mr als je cut en je kont verdwijnt, dan heb je niet veel spiermassa op je kont gehad maar vet. doe je squatten? :D
 
De laatste keer dat ik gemeten ben zat ik op 9,8 %, maar mijn doel is 6 % te behalen voor ik de bulk weer ik ga.

Misschien is dit iets voor de mensen die dikke aders mooi vinden (myself included); ik zag gisteren in een filmpje van dit board van die bodybuildster. Deze dames aten vlak voor de wedstrijd nog veel voedsel met veel suikers erin, zodat de aders beter zichtbaar worden. Het zal wel werken, want veel dames deden het! :rolleyes:
 
klempic zei:
je moet natuurlijk ook geen anorexia worden.
mr als je cut en je kont verdwijnt, dan heb je niet veel spiermassa op je kont gehad maar vet. doe je squatten? :D

Squatten,wasda?

:D
 
zo'n maat van me had me 3 weken niet gezien en hij zei vandaag: hey jij bent afgevallen he! ik zo heel blij: ja!

en toen zei ie heel lief ja dat zag ik al toen je aan kwam lopen


wel lief
 
D-U-N-K zei:
zo'n maat van me had me 3 weken niet gezien en hij zei vandaag: hey jij bent afgevallen he! ik zo heel blij: ja!

en toen zei ie heel lief ja dat zag ik al toen je aan kwam lopen


wel lief

yup leuk is dat die verbaasde blikken en een ander pakt een koekje en zegt mij lukt het niet ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D-U-N-K zei:
zo'n maat van me had me 3 weken niet gezien en hij zei vandaag: hey jij bent afgevallen he! ik zo heel blij: ja!

en toen zei ie heel lief ja dat zag ik al toen je aan kwam lopen


wel lief



DUNK, er loopt nu ook een thread waar je hele mooie (strakke) workout kleding kan bestellen. Is dat niets voor jou?
 
Back
Naar boven