AndroidHealthClinic

Je oude account terugkrijgen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Waardering
3
Ik ben nu al 2 maanden aangelogd met hetzelfde account zonder noemenswaardige grappen uit te halen. Kan ik nu misschien mijn Oom Oli-account eventueel terugkrijgen? :thumbs:

bewijs eerst maar eens dat ie van jou is!

Thuizentfloot zei:
Ik ben nu al 2 maanden aangelogd met hetzelfde account zonder noemenswaardige grappen uit te halen. Kan ik nu misschien mijn Oom Oli-account eventueel terugkrijgen? :thumbs:

Ehm... Je bent op 5 oktober aangemeld. Tot 5 november is dat volgens mij nog steeds maar 1 maand. Als Oli heb je zoveel ongein uitgehaald dat je (als het aan mij ligt) dat account nooit meer terug krijgt. Wees er heel dankbaar voor dat je terug mocht komen. En blijf gewoon normaal doen als Thuizentfloot. Het naampje maakt toch weinig verschil. Had je Oli willen blijven had je je dat eerder moeten bedenken. Voordat je gebanned was heb je genoeg waarschuwingen gehad.

Cowgirl Herb zei:
Ehm... Je bent op 5 oktober aangemeld. Tot 5 november is dat volgens mij nog steeds maar 1 maand. Als Oli heb je zoveel ongein uitgehaald dat je (als het aan mij ligt) dat account nooit meer terug krijgt. Wees er heel dankbaar voor dat je terug mocht komen. En blijf gewoon normaal doen als Thuizentfloot. Het naampje maakt toch weinig verschil. Had je Oli willen blijven had je je dat eerder moeten bedenken. Voordat je gebanned was heb je genoeg waarschuwingen gehad.

Oeeeh She's likes you Oli :whip: ;)

nah, ik vind dat Oli zijn ouwe account wel terug kan krijgen hoor,
hij doet naar mijn weten normaal nu.
Ik weet niet wat ie allemaal gedaan heeft, maar dat is verleden tijd.
Hij zit hier nu toch, dus waarom niet onder zijn ouwe naam ?

Jay Impel zei:
nah, ik vind dat Oli zijn ouwe account wel terug kan krijgen hoor,
hij doet naar mijn weten normaal nu.
Ik weet niet wat ie allemaal gedaan heeft, maar dat is verleden tijd.
Hij zit hier nu toch, dus waarom niet onder zijn ouwe naam ?

Ja ik vind ook dat ie zijn oude account wel weer mag...

Ik vind dat oom oli zeker een meerwaarde gaf aan het forum met zijn humor....

VOlgens mij vind de admin dat ook wel, zie het gare hanenhok..

Ik ben het ermee eens dat oli toen te ver is gegaan...
Maar ik weet wel dat hij dat nu niet meer zou doen..

nilsjei1234 zei:

VOlgens mij vind de admin dat ook wel, zie het gare hanenhok..

Ik ben het ermee eens dat oli toen te ver is gegaan...
Maar ik weet wel dat hij dat nu niet meer zou doen..

wat heeft ie eigenlijk gedaan als ik vragen mag ?

Gewoon ALLES!! :D, ik vond het wel lachen... meestal... maar niet iedereen.

Hij mag van geluk spreken dat hij een 2e kans krijgt, ik vind dat hij niet zijn oude account terug mag krijgen gewoon omdat hij in het verleden te veel heeft gedaan.

ik vind dit een beetje oli-pesten.
Hij mag wél terug, maar lekker puh niet zn account terug? wat maakt dat nou toch voor een verschil zeg. Het is dezelfde persoon, alleen onder een andere naam. Iedereen weet dat thuizentfloot oli is, daarmee uit. Kan hij net zo goed een andere naam nemen, ome olli ofzo, met één letter verschil en hetzelfde plaatje van jerom erop en hij is terug.
Ik vind hij is geband of niet, maar dan niet gaan kinderachtig doen dat ie zn naam niet terugkrijgt. Alsof ie dan half geband is ofzo.

:rolleyes: Waar hebben we het toch weer over.... Iedereen weet toch dat je bij Oliver soms met een knipoog de posts moet lezen. Waarom zo druk doen over een stunt van een tijd geleden? Hij heeft even in de hoek van de klas gestaan en nu mag ie weer fijn spelen met de andere kinderen in de klas. Iedereen weet hoe die heet dus waarom niet onder z'n 'eigen' naam is ook beter voor de herkenbaarheid.

D. zei:
Kan hij net zo goed een andere naam nemen, ome olli ofzo, met één letter verschil en hetzelfde plaatje van jerom erop en hij is terug.
.

dat worden wel meer letters. wat is al de revue gepasseerd

olli
ollli
ollli
olllli
ome oli
ome olli
ome ollli

enzovoort

ben zelf ervoor dat hij zn oude account terugkrijgt. zo kent iedereen hem toch en we weten toch wel wie t is. leuk voor de nostalgie:) plus dat we een ontwikkeling kunne zien in zn posts van vroeger en nu:D

[Abeelding niet meer beschikbaar]Sorry bro, maar zeur niet zo.
naam aub.

Cowgirl Herb zei:
Ehm... Je bent op 5 oktober aangemeld. Tot 5 november is dat volgens mij nog steeds maar 1 maand.
Kijk, daarin heb je natuurlijk 100% gelijk, maar voor mijn Thuizentfloot account had ik ook al een maand onder andere accounts geen noemenswaardige grappen meer uitgehaald, vandaar die 2 maanden, begrijp je? :p

nilsjei1234 zei:
QUOTE]

kijk, 'mijn' gare hanenhok draait nog steeds goed en ik ben nou al bijna een half jaar geband, dat wil toch zeggen dat er nood was aan zo'n gedeelte, alleen had ik nog even moeilijkheden om te begrijpen welke posts in dat hok hoorde en welke op andere plaatsen, ondertussen begrijp ik dit beter...

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven