XXL Nutrition

Je postuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mischien helpt het om anders te kleden;) niet meer in een oude mercedes 500 sec aan te komen en te scheren:D

Ik heb er namelijk geen last van;)
 
Ik vraag me af of de grote van je lichaam je wel eens in de weg heeft gestaan. Bijvoorbeeld bij;

- lening bij de bank
- sollicitatie gesprek
- liefde


vaak wel helaas :(

- als ik voor een lening naar de bank ga, geven ze me meteen een hele zak en gaan daarna op de grond liggen ???
- mensen zijn bang voor me (alhoewel ik heel lief ben)
- pas vaak niet door de deur
- de lift gaat door mijn gewicht sneller naar beneden, of de kabels breken.
- etc

denk er vaak aan te stoppen met bodybuilding :(
 
vaak wel helaas :(

- als ik voor een lening naar de bank ga, geven ze me meteen een hele zak en gaan daarna op de grond liggen ???
- mensen zijn bang voor me (alhoewel ik heel lief ben)
- pas vaak niet door de deur
- de lift gaat door mijn gewicht sneller naar beneden, of de kabels breken.
- etc

denk er vaak aan te stoppen met bodybuilding :(

Of gewoon even rukken de avond van te voren zodat je zak leeg is.
 
wat een onzin als je breed bent en en kampsjaak bent word je niet aangenomen nee.
Als je huge bent en je komt in een net overhemd met netten schoenen aan ja dan word je aangenomen.
 
vaak wel helaas :(

- als ik voor een lening naar de bank ga, geven ze me meteen een hele zak en gaan daarna op de grond liggen ???
- mensen zijn bang voor me (alhoewel ik heel lief ben)
- pas vaak niet door de deur
- de lift gaat door mijn gewicht sneller naar beneden, of de kabels breken.
- etc

denk er vaak aan te stoppen met bodybuilding :(


Dat zei hij ook vaak, maar ondertussen bleef hij erbij. Als hij ook maar ietsie afviel werd hij al ongelukkig.
Ees BB, altijd BB geloof ik.

Ik vind BB altijd overschat, meeste van jullie zijn enorm lief. Ik geloof je dus direct als je het zegt. :bj:
 
ligt er veel aan hoe je je kleed, beetje wijd kleden en wanneer je niet ubergroot bent valt het de meesten amper op dat je traint.

met bepaalde outfits kijken mensen me raar aan als ik zeg dat ik bb doe en schatten ze me 75kg, met een strak shirtje vragen mensen vaak of je traint etc.
 
Iemand die breed is word juist sneller serieus genomen toch?
 
wat een onzin als je breed bent en en kampsjaak bent word je niet aangenomen nee.
Als je huge bent en je komt in een net overhemd met netten schoenen aan ja dan word je aangenomen.


Tuurlijk niet, sollicitatie voor een kantoorbaan, dan ga je niet in je schoffiekleding, altijd net gekleed. Daar ligt het niet aan.

Eenduidig antwoord hier op het forum dat niemand er last van heeft.
 
Misschien moet ie toch eens die tattoo in zijn nek weg laten halen.
 
je kan een pak aantrekken...maar breed zijn MET make-up ala david bowie wordt je echt niet serieus mee genomen:D
 
Tuurlijk niet, sollicitatie voor een kantoorbaan, dan ga je niet in je schoffiekleding, altijd net gekleed. Daar ligt het niet aan.

Eenduidig antwoord hier op het forum dat niemand er last van heeft.

Ik heb toch absoluut geen moeite om een leuke kantoorbaan te vinden....en ik ben toch echt geen klein jongetje meer. Het ligt er grotendeels aan hoe je overkomt. Als jij een enorm goed CV hebt, je komt (klant)vriendelijk en gemotiveerd (geinteresseerd) over dan maakt het echt niet uit of je breed bent.
 
ik heb toch absoluut geen moeite om een leuke kantoorbaan te vinden....en ik ben toch echt geen klein jongetje meer. Het ligt er grotendeels aan hoe je overkomt. Als jij een goed cv hebt, je komt vriendelijk en gemotiveerd (geinteresseerd) over dan maakt het echt niet uit of je breed bent.

+1.
 
Back
Naar boven