MuscleMeat

Je suis wieder da

Bezoekers in dit topic

inVorm

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2005
Berichten
10.960
Waardering
8.537
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ja, alive and kicking.

Aangezien priming (momenteel sinds oktober off) voor mij goed werkt hier vast mee begonnen, dus doe dmv carb cycling mn gewicht terug brengen naar 75kg waarna ik van start ga op 30 maart. 6 weken voor ik de kuur start trek ik de teugels qua dieet wat strakker aan.

Week 1 t/m 8
250 mg sust
500 mg equipose
100 mg primo

Voeding :
40/40/20 carbs/proteine/vet

Zal hier zo nu en dan loggen wat mijn gewicht doet en als ik van start ga.
 
Welkom terug
 
Welkom terug en succes!
 
thx girls. Gewicht 78,8 kg. Komende weken iets scherper blijven opletten wat ik eet.
 
In voor logje.
 
Dat is lange geleden ouwe technobaas. Succes :thumbs:
 
Hey!!! Ja had ff andere dingen aan mn hoofd. Doe je nog wel is een feestje Punjab?
 
Ja zo nu en dan moeten de voetjes wel van de vloer natuurlijk :cool: En jij?
 
Vanzelfsprekend ook zo nu en dan, goed voor de vetverbranding ;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
omdat dat meer dan genoeg is voor me.
 
Omdat hij het waarschijnlijk vaker heeft gedaan :dunno:
 
Omdat hij het waarschijnlijk vaker heeft gedaan :dunno:

Waarschijnlijk. Maar dan nog... 100 primo bij de rest wat die doet? Merk je toch niks van lijkt me?
 
inVorm is nog geleerd door de oude garde :D Die deden wel vaker dingen die op papier niet echt ergens op slaan.. Maar kan me best indenken waarom low dose primo een toevoeging kan zijn, al is het alleen maar mentaal. Net als MENT vind ik Primo een echte feel good AAS.
 
Krijg je toch ook met mast?
 
Nee op Mast heb ik geen feel good, eerder een hoger androgeen in mijn bloed waardoor mijn lontje wat korter is en mijn geduld tot beneden vriespunt daalt :o
 
Ik voelde me op mast anders wel steeds lekker relaxed tov enkel op test en tren
 
Ja het kan wel bijdragen aan een beter gevoel, maar ansich is het voor mij in elk geval geen feel good AAS.
 
1 gram test only voelt ook prima
 
Back
Naar boven