Fitness Seller

Je suis wieder da

Bezoekers in dit topic

Die 100 mg primo slaat gewoon nergens op. Als je een feel good gevoel wil pak dan test/primo of test/mast.

Met boldenone kun je het wel schudden dat je een feel good gevoel krijgt, ook die 100mg primo gaat daar niks aan veranderen.
 
Dianabol was toch een klassiek feel good AAS.
 
Vorig jaar 20 mg stano + 100 mg primo (jaja zonder test huiliehuilie) +7 mooie kg's

Nu voor het eerst equipose proberen, en idd iemand van de oude garde, irl, adviseerde mij om dit op deze manier te doen.

We gaan het zien, eerst nog even 4 kg spek eraf trainen.
 
haha in vergelijking met tren enanth is iedere andere steroide een 'feel good medicijn' ;) Gebruik die rommel nooit meer.

Idd dianabol = prozac. Lente vanaf dag 1 :D
 
haha in vergelijking met tren enanth is iedere andere steroide een 'feel good medicijn' ;) Gebruik die rommel nooit meer.

Idd dianabol = prozac. Lente vanaf dag 1 :D

Nou, de kans dat jij je slecht op boldenone voelt is aanzienlijk.
 
Ik vind bold ook verschrikkelijk, werd er veel te zenuwachtig van..
 
Ben ik niet zo bang voor. Me wel laten vertellen dat je er honger als een paard van kan krijgen haha.
 
Heftig om te lezen dat T overleden is trouwens. Laatste keer dat ik hier was las ik dat hij genezen was verklaard. RIP!!
 
Ben ik niet zo bang voor. Me wel laten vertellen dat je er honger als een paard van kan krijgen haha.

Ook persoonsafhankelijk.

Jij onderschat de bijwerkingen van boldenone echt. Als jij je op trenbolone ook heel slecht voelt, is dat boldenone ook zeker mogelijk.

Er zijn heel veel mensen die boldenone onderschatten.
 
Ook persoonsafhankelijk.

Jij onderschat de bijwerkingen van boldenone echt. Als jij je op trenbolone ook heel slecht voelt, is dat boldenone ook zeker mogelijk.

Er zijn heel veel mensen die boldenone onderschatten.

yup true
 
Ook persoonsafhankelijk.

Jij onderschat de bijwerkingen van boldenone echt. Als jij je op trenbolone ook heel slecht voelt, is dat boldenone ook zeker mogelijk.

Er zijn heel veel mensen die boldenone onderschatten.

Ik snap niet wat je wilt zeggen hier. Lees dit meer als commentaar om het commentaar.

Ik schrijf dat ik mij slecht voel op trenbolone enanthaat, niet op trenbolone...
 
Ik snap niet wat je wilt zeggen hier. Lees dit meer als commentaar om het commentaar.

Ik schrijf dat ik mij slecht voel op trenbolone enanthaat, niet op trenbolone...

Trenbolone is trenbolone.

Maar laat maar.

Ik volg.
 
Ik snap niet wat je wilt zeggen hier. Lees dit meer als commentaar om het commentaar.

Ik schrijf dat ik mij slecht voel op trenbolone enanthaat, niet op trenbolone...

waar heb jij het over? \

trenbolone is trenbolone
 
Nou ik weet niet wat jullie nou lopen te azijn pissen hier, maar tren = tren :duh: Dat lijkt me logisch..

Maar op tren-e ervaar ik toch hele andere sides dan op tren-a. Dus de ester en de mate waarin iets vrijkomt in je lichaam kunnen van grote invloed zijn op je mentale en soms zelfs fysieke gesteldheid.

Klein voorbeeld inzake mezelf;

TREN-A:
- Korter lontje
- Erg obstinaat
- Kan de hele wereld aan
- Weinig last uithoudingsvermogen

TREN-E:
- Poeslief, tegen beta aan
- Gesloten houding
- Enorme seksdrive
- Snel moe weinig uithoudingsvermogen

En dat is gewoon een vergelijk tussen 400mg tren-e en 350mg tren-a per week.
 
anders gedoseerd
 
anders gedoseerd

Volgens mij moet jij nodig leren lezen..

564f81320102acd40f3ea5c85b164f79_w200.gif
 
Ook persoonsafhankelijk.

Jij onderschat de bijwerkingen van boldenone echt. Als jij je op trenbolone ook heel slecht voelt, is dat boldenone ook zeker mogelijk.

Er zijn heel veel mensen die boldenone onderschatten.
Ik voelde me prima op bold maar goed zette ook maar 300mg dus geen idee wat meer mg doet. Maat van me wordt van bold juist paranoïde.
 
Back
Naar boven