MuscleMeat

Je suis wieder da

Bezoekers in dit topic

Wat een meeloper ben jij zeg, punjab is vervaal sterk genoeg om zichzelf te verdedigen

Je zegt dingen zonder bewijs. Je geeft advies zonder kennis. Iemand met net zo weinig kennis moet vooral geen advies geven en ook geen gekke dingen zeggen over ugl zonder bewijzen.

Daarnaast als je wilt dat Vonk reageert moet je hem taggen dit deed ik zo net voor je geen probleem pannenkoek
 
Ben jij zo naïef om ugl doseringen te vertrouwen?

Wat denk je zelf? :rolleyes:

Wat een meeloper ben jij zeg, punjab is vervaal sterk genoeg om zichzelf te verdedigen

:engel:

Je zegt dingen zonder bewijs. Je geeft advies zonder kennis. Iemand met net zo weinig kennis moet vooral geen advies geven en ook geen gekke dingen zeggen over ugl zonder bewijzen.

Daarnaast als je wilt dat Vonk reageert moet je hem taggen dit deed ik zo net voor je geen probleem pannenkoek

Mmmm met spek graag!
 
Punjab ;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
M'n bloed vorige week laten controleren en alles spik en span met als voor nu de belangrijkste waarden:
SHBG 20
Test: 13.4
vrij test: 333 (pmol/l)
bio avail test: 7808 (pmol/l)
kreatinine: 91
Alat: 46
TSH: 2.12 mIE/l

Gewicht paar dagen geleden 77.3 kg na het schijten dus nog een mooie 2.3 kg te gaan.
 
Laatste lage weging op 76.7 kg wil as zaterdag starten. Helaas ga ik de beoogde 75kg niet halen, maar shape is prima dus ik kan gerust van start. Zaterdag update wat mn startgewicht uiteindelijk geworden is.
 
Gisteren bij weging 76.7kg. Zeldzaam dat ik mijn doel niet gehaald heb nl <76kg. Huidige shape is wel een prima uitgangspunt om nu wat spier aan te zetten. Houd m'n kcal de komende 3 weken even vrij laag en ga dan voorzicht omhoog, zowel met proteine als kh.
 
Eigenlijk is zaterdag ochtend mn vaste ijkpunt maar door omstandigheden vanmorgen de stap genomen om op de weegschaal te gaan staan :D

78,6 kg. dus +2 kg terwijl ik echt heel erg weinig en schoon gegeten heb. Mogelijk heeft dit te maken met.... en het langzaam trager worden van mn stofwisseling.

Heeft wel een voordeel dat ik laatste zomer ook al merkte en dat is dat ik met relatief weinig kcal wegkom, was heel handig met die tievus hitte.

Volume toename op mn fysiek is al duidelijk te zien, pomp blijft ook lekker lang hangen.

Woeha!! op naar week 2.
 
Verklaar s.v.p. waarom ik me veel en veel beter voel op acetaat en waarom ik toch echt betere resultaten erop haal. Dit is meerdere keren gebleken, ongeacht merk.

Op papier is het inderdaad zo, tren is tren. In de praktijk daarintegen... :)
 
Verklaar s.v.p. waarom ik me veel en veel beter voel op acetaat en waarom ik toch echt betere resultaten erop haal. Dit is meerdere keren gebleken, ongeacht merk.

Op papier is het inderdaad zo, tren is tren. In de praktijk daarintegen... :)

Klopt een vrouw is ook geen vrouw. Maar volgens IronWarrior maakt het niets uit kennelijk :rolleyes:
 
Haha jongens, mogelijk maakt het voor Ironwarrior idd geen verschil. De mensen die ik ken, jullie daarin meegenomen, zien allemaal een verschil in persoonlijkheid verandering bij de verschillende esters.

Vraagje aan de ervaringsdeskundigen: wat vinden jullie van hoe parabolan veresterd is qua gedrag?
 
Dit is weer gruwelijk zeg..

En toch is het dezelfde werkzame stof. Dus trenbolone blijft gewoon trenbolone, er zit alleen verschil in de ester.

Mensen in mijn omgeving merken geen verschil. Ik voel me overigens op beide zeer een zeer slecht.
 
Hell yeah: Bijwerking. Vanmiddag snapte ik bijna na een irritatie in de prive sfeer. Dacht er heel even over na om in de auto te springen en de boel bij elkaar te schelden. Dit is dus typisch voor mij met laag kcal en (extra) hormonen. Gelukkig voldoende zelfbewust om er een paar seconden later om te lachen.
 
Mja, wat moet ik zeggen. Vanmorgen afgewogen op 80.8kg terwijl ik best flink laag in mn kcal zit. +4kg binnen 2 weken. Begin hierdoor mn twijfels te krijgen of die bold echt is en er niet testosteron inzit. Eigenlijk totaal geen las van bijwerkingen alleen een harde pik de hele nacht, maar geen hongergevoel of iets dergelijks. ff de komende tijde aankijken en als ik binnen nu en een week of 3 gyno ontwikkel zit er bijna wel zeker testo in.
 
BAM!! Week 3, vroeg me vorige week nog af waar de bijwerkingen bleven en dinsdagnacht jl werd ik zwetend wakker, en overdag ook honger gevoel en dat wordt ook steeds heviger. Als ik gegeten heb is er in een half uur weer trek. Gisteravond oogde ik echt een volle slag groter en meer vasculair, maar dat kan ook door de pre-workout komen. Zaterdag wegen, ben heel benieuwd.
 
81.1 kg en een vetperc een stuk omlaag volgens de spiegel. Helaas deze week een lelijke schouder blessure opgelopen, waarschijnlijk mn rototor cuff. Gister was de pijn best hevig en kon mn arm niet meer strekken zonder pijn en vandaag is het bijna helemaal weg. Toch een paar dagen mn bovenlichaam ontzien, jammer want ik zit net in de groeiweken.
Toevallig zei ik van de week nog tegen iemand dat ik me eigenlijk nooit blesseer of echt pijntjes heb, niet meer doen dus haha.
 
Back
Naar boven