Fitness Seller

Je voedingsschema in 20seconden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

werkt niet eens als ik 10.000 kcal over 9 maaltijden wil eten.
 
handige shit ;p
 
leuk, maar het houd geen rekening met je gewicht en de e/k/v verhouding en je doel dus je hebt er nog niks aan en de producten die je voorkrijgt zijn k*t.
 
leuk, maar het houd geen rekening met je gewicht en de e/k/v verhouding en je doel dus je hebt er nog niks aan en de producten die je voorkrijgt zijn k*t.

Lekker opgelet jij, je caloriebehoefte komt voort uit je gewicht en vetpercentage, en je EKV verhouding kan je gewoon invullen...
 
leuk, maar het houd geen rekening met je gewicht en de e/k/v verhouding en je doel dus je hebt er nog niks aan en de producten die je voorkrijgt zijn k*t.


bij macro proportions kan je % van e/k/v invullen dus dat doet het wel ;)

en waarom zou het rekening moeten houden met je huidige gewicht?

Ik vind het een top site! geeft mooie tips e.d. en een mooi basisschema om uit te werken.
 
Lekker opgelet jij, je caloriebehoefte komt voort uit je gewicht en vetpercentage, en je EKV verhouding kan je gewoon invullen...

Ja je hebt gelijk ik zag niet dat je op die link kon klikken, dan is het wel handig opzich:p
 
Handige website, na de macros ingesteld te hebben op mijn voorkeuren qua eten en & verhoudingen, 40 40 20. Kwam het hier op uit:

Breakfast
2 cups Grape Juice
1 cups Plain Yogurt
4 oz Turkey Breast
+ Lean, non-starchy vegetables
90g Carbs
9g Fat
44.8g Protein
620.2 Calories


Meal 2
1 item Baked Potato
4 oz Chicken Breast
+ Lean, non-starchy vegetables
36g Carbs
8g Fat
38.7g Protein
370.8 Calories


Meal 3
4 oz Chicken Sausage
1 cups Grape Juice
1 tbsp Peanut Butter
+ Lean, non-starchy vegetables
41g Carbs
18g Fat
26.9g Protein
433.6 Calories


Meal 4
1 item Baked Potato
4 oz Chicken Breast
4 oz Tuna
+ Lean, non-starchy vegetables
36g Carbs
10g Fat
58.7g Protein
468.8 Calories


Post Workout Meal
1 item Banana
8 oz Chicken Breast
2 cups Grape Juice
+ Lean, non-starchy vegetables
101g Carbs
8.4g Fat
71.6g Protein
766 Calories


Meal 6
4 oz Chicken Breast
2 item Eggs
+ Lean, non-starchy vegetables
0.8g Carbs
14g Fat
47g Protein
317.2 Calories
 
^hele dag kip vreten dus..

vind het wel jammer dat je zelf niet maxima en minima kan aangeven voor bepaalde dingen. Ik wil bijvoorbeeld instellen dat ik precies 2 whey shakes per dag neem, en de rest van mn proteine ergens anders vandaan moet halen.

Nouja.. het is nu nog in een beta stadium.
 
^hele dag kip vreten dus..

vind het wel jammer dat je zelf niet maxima en minima kan aangeven voor bepaalde dingen. Ik wil bijvoorbeeld instellen dat ik precies 2 whey shakes per dag neem, en de rest van mn proteine ergens anders vandaan moet halen.

Nouja.. het is nu nog in een beta stadium.
je kunt echt veel veranderen maarja inderdaad nog beta al vind ik het lekker handig kun je snel afwisselen zonder al te veel moeite
 
snap alleen dat cups gedoe niet, doe gewoon grammen jeez.
 
elke maaltijd kip.. :trollface:

wel nice find!
 
Back
Naar boven