MuscleMeat

Je vriendin uitzwaaien is best k*t

Bezoekers in dit topic

Sterkte ermee

ik hoop voor je dat ze het aantal coïtuspartners beperkt houdt :thumbup:
 
Mijn vriendin heeft mij ooit voor een aantal maanden mogen uitzwaaien. Ik kan mij voorstellen dat het soms best lastig moet zijn om alleen achter te blijven.
 
Dit is het ideale moment om je 100% te concentreren op bodybuidling.

Geen afleidingen meer; geen ruzies die je mentale focus op de training om zeep helpt.

6 keer per dag het eten wat jij wil.

Zelda, het ijzer en voor de rest niemand.
 
op vakanties wordt het meeste vreemd gegaan he!

het is maar even dat je het weet;)
 
Vanmiddag heb ik haar uitgezwaaid, ze komt over 4 maanden weer terug uit Australië. Ik had het er wel een beetje moeilijk mee om het droog te houden eerlijk gezegd, maar het is gelukt. :D

Wie heeft dat wel eens meegamaakt, en hoe ging dat? Je gaat toch even vier maanden een heel ander leven leiden, alle patroontjes worden doorbroken. Ik ben tijdelijk alleen, maar geen vrijgezel. Best vaag, ik weet niet echt wat ik van deze tijd moet verwachten. Kijk er wel een beetje tegenop.

Ik wil je niet bang maken maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat een partner na 4-6 maanden backpacken als een heel ander mens terugkwam en de ander ineens niet meer zag zitten. Je wordt in notime gevormd op hele andere vlakken als reiziger in Australie en als je thuiskomt bespeur je een zekere bekrompenheid in de drukke samenleving. Ook merk je dat de raakvlakken die je had met je partner er ineens niet meer zijn.

Als mijn partner per sé 4 maanden zou willen packen dan had ik er een hard hoofd in, puur uit ervaring.
 
Whahaha nee lekker bezig gasten... die jongen raakt zo nog in een depressie ;)
 
Maak je geen zorgen, hoe zeg je dit zonder arrogant over te komen... Maar zij gaat echt niet bij me weg.
 
Ach ik heb je meegemaakt met de DBBQ... zegt genoegt toch ;)

Het is allemaal maar goed dat je zo zelfverzekerd bent... als je iedere minuut moet gaan stil staan bij het feit of ze na die 4 maanden wel met je door wil gaan lijkt mij erg depressief makend...
 
Ik durf er m'n hand voor in het vuur te steken, maar ik mis haar er niet minder om, nu al...
 
Morgen maar ff doos tissues komen brengen bro?? ;)
 
Morgen maar ff doos tissues komen brengen bro?? ;)

Hehehe, we zijn wel min of meer lotgenoten he? Het voordeel voor jou is dat je tenminste weer kan nken wat los en vastzit, bij mij zou dat toch wel voor een behoorlijk schuldgevoel zorgen.
 
Hehehe, we zijn wel min of meer lotgenoten he? Het voordeel voor jou is dat je tenminste weer kan nken wat los en vastzit, bij mij zou dat toch wel voor een behoorlijk schuldgevoel zorgen.

hahaha ja daar ga je al.. ;) Sowieso respect dat je 4 maanden het "heft" in eigen hand neemt... ik nu de afgelopen 5 weken maar dit weekend gaat dat veranderen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ive found meself a Russian lady :D
 
Héhé een derde van een jaar is best wel lang als je iemand graag ziet. Profiteert ervan :thumb: . Hopelijk blijft het gemis binnen de perken. Succes!
 
en zij heeft in Rusland iemand uitgezwaaid?:D


denk dat je er t beste van kan maken nu ze weg is. je kan wel treuren maar zij zal een mooie tijd tegemoet gaan. Tijd voor jou om lekker de dingen te doen die je nu wilt en kunt doen. 4 maanden is niet kort maar neem aan dat jullie wel contact houden?
 
en zij heeft in Rusland iemand uitgezwaaid?:D


denk dat je er t beste van kan maken nu ze weg is. je kan wel treuren maar zij zal een mooie tijd tegemoet gaan. Tijd voor jou om lekker de dingen te doen die je nu wilt en kunt doen. 4 maanden is niet kort maar neem aan dat jullie wel contact houden?

Uiteraard houden we contact. Het is ook geen drama allemaal natuurlijk, maar ik moest het toch ff kwijt. :D
 
Voel met je mee, ben volgend weekend ook n weekend alleen. Mn vriendin heeft een bedrijfsuitje in het buitenland. Waar is nog een geheim, maar wordt waarschijnlijk spanje.

Ik hier, zij daar tussen de geile, opdringerige Spanjolen. :(
 
Voel met je mee, ben volgend weekend ook n weekend alleen. Mn vriendin heeft een bedrijfsuitje in het buitenland. Waar is nog een geheim, maar wordt waarschijnlijk spanje.

Ik hier, zij daar tussen de geile, opdringerige Spanjolen. :(

Ik ben net terug uit Barcelona, en maak je geen zorgen, die Spanjolen zijn stuk voor stuk lelijke dwergen.
 
Back
Naar boven