AndroidHealthClinic

Je vriendin uitzwaaien is best k*t (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

****ing irritant hier, die gasten die hem een slecht gevoel zitten aan te praten.

Als hij er zeker van is dat zijn vriendin helemaal voor hem gaat, dan is dat zo, klaar. Wie kent zijn vriendin hier? Niemand, alleen hijzelf.

Gewoon ff doorbijten kerel, en gebruik die 4 maanden om dingen voor jezelf te doen. Ga niet te diep nadenken en filosoferen, schiet je niks mee op.

Ga idd ****ing knallen met het ijzer, vreet 6x per dag en zorg dat je minstens 5 kg groter, harder en droger bent na die 4 maanden! ;)
 
Idd, je zwaait er uit in de wetenschap dat de komende 4 maanden de beste k*tjes voor jou zijn. Niets droog houden bro, onderdruk je emoties niet en kies voor lekker nat. Je weet niet wat je moet verwachten dus is het noodzaak steun te zoeken, vrouwen weten weten wat jij wilt en daarom zullen ze het vage eruit pikken en kan jij gaan genieten van een gevoel wat je zeker wèl kunt plaatsen. Je bent geen vrijgezel, maar wel vrijgezellig, en zorg dat je de dominante rol op je neemt als man en zelf bovenop gaat dan hoef je nergens tegenop te kijken.

En ja, patroontjes worden onderbroken, nu gebruik je de spiegel gewoon voor andere doeleinden dan dat zij erin kijkt naar haar schoonheid.

Echt bro, sterkte, die 4 maanden zijn goed vertoefen mits je er zelf maar wat van maakt. :thumbs:
 
Ze houden haar daar wel warm voor je maak je geen zorgen ;)



geintje kerel... als het allemaal goed zit rent ze straks huilend in je handen op het vliegveld.. sterktee ermeee!!
 
****ing irritant hier, die gasten die hem een slecht gevoel zitten aan te praten.

Als hij er zeker van is dat zijn vriendin helemaal voor hem gaat, dan is dat zo, klaar. Wie kent zijn vriendin hier? Niemand, alleen hijzelf.


Gewoon ff doorbijten kerel, en gebruik die 4 maanden om dingen voor jezelf te doen. Ga niet te diep nadenken en filosoferen, schiet je niks mee op.

Ga idd ****ing knallen met het ijzer, vreet 6x per dag en zorg dat je minstens 5 kg groter, harder en droger bent na die 4 maanden! ;)

Weet je wat ik irritant vind? mensen die de klok wel horen luiden maar geen flauw idee hebben waar de klepel hangt...

Het gaat er niet om of wij z'n vriendin kennen of niet en zekers niet om hem een slecht gevoel aan te praten maar hij opent een topic en VRAAGD naar onze ervaringen en meningen... dat doen de meesten ook.. lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.. welke gedeelte snap je precies niet?
 
Weet je wat ik irritant vind? mensen die de klok wel horen luiden maar geen flauw idee hebben waar de klepel hangt...

Het gaat er niet om of wij z'n vriendin kennen of niet en zekers niet om hem een slecht gevoel aan te praten maar hij opent een topic en VRAAGD naar onze ervaringen en meningen... dat doen de meesten ook.. lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.. welke gedeelte snap je precies niet?

Bro, voelde je je aangesproken ofzo?
 
Nu maar hopen dat ze niet gestoken word door een pijlstaartrog...
 
Misschien een stomme vraag.. maar is er geen mogelijkheid dat je in die 4 maanden haar 1x opzoekt? Dat maakt het toch allemaal anders denk ik.. of is dat geen mogelijkheid?

Sterkte iig.. het voelt nu k*t.. maar als jullie relatie sterk staat is er waarschijnlijk weinig tot niets veranderd als ze weer bij je is.. en stél het is niet zo: dan weet je dat je relatie al niet zo stevig stond.. en dan kan je ook weer verder met je leven :)
 
Misschien een stomme vraag.. maar is er geen mogelijkheid dat je in die 4 maanden haar 1x opzoekt? Dat maakt het toch allemaal anders denk ik.. of is dat geen mogelijkheid?

Sterkte iig.. het voelt nu k*t.. maar als jullie relatie sterk staat is er waarschijnlijk weinig tot niets veranderd als ze weer bij je is.. en stél het is niet zo: dan weet je dat je relatie al niet zo stevig stond.. en dan kan je ook weer verder met je leven :)

Ik zit er wel over te denken erheen te gaan, alleen het is een beetje een duur grapje. Zoveel centjes heeft Zelda niet. Ik ben vorig weekend nog met haar naar Barcelona geweest, en dat kostte al een hoop geld.

En je hebt gelijk dat het een test is, maar zoals ik al eerder zei maak ik me niet echt heel veel zorgen dat zij het opeens niet meer ziet zitten. Ik moet zelf wel een beetje oppassen dat ik in een onbewaakt moment niet dingen ga doen waar ik later spijt van krijg, maar ik denk niet dat ik over vier maanden niet meer met haar verder wil.
 
Ik zou iig echt even heel goed nadenken voordat je je gaat uitleven in deze periode.. wat andere jongens hier zeggen over even een ander sletje pakken.. dat is even leuk maar uiteindelijk breekt het waarschijnlijk je relatie (dat kan ook zonder dat zij ervan weet door schuldgevoel als je haar na 4 maanden weer ziet bijvoorbeeld..)

Verder wel balen dat je niet 'even' langskan.. maar goed, je hebt er zelf het volste vertrouwen in en dat is nodig in een relatie.. denk wel dat jullie het gaan redden :) En je kan dr toch altijd bellen, smsen, mailen.. wat dan ook? :)
 
Mailen, Skypen enz is geen probleem idd. Ik zit even naar tickets te kijken, goedkoopste tot nu toe: 1750 euro. :(
 
Pff dat is wel erg duur ja.. ik ga binnekort 3x naar mn broer in amerika.. gelukkig betalen mn ouders dat! Als je het zelf moet betalen valt zo'n ticket vies tegen :(
 
Mailen, Skypen enz is geen probleem idd. Ik zit even naar tickets te kijken, goedkoopste tot nu toe: 1750 euro. :(

Kunnen je 'schoonouders' je niet een beetje sponsoren in belang van hun kind..? :D
 
Bro, voelde je je aangesproken ofzo?

Eigenlijk wel... aangezien ik ook een post in dit topic heb en er veel op lijkt dat het bij de posts hoort die jij bekritiseert en aangezien je geen namen hebt genoemd lijkt het me niet zo raar..........................toch?
 
Pff dat is wel erg duur ja.. ik ga binnekort 3x naar mn broer in amerika.. gelukkig betalen mn ouders dat! Als je het zelf moet betalen valt zo'n ticket vies tegen :(

Kunnen je 'schoonouders' je niet een beetje sponsoren in belang van hun kind..? :D

Als bijna 7e jaars student heb ik niet veel financieel krediet meer bij mn ouders. :D

Hoezo ga jij trouwens drie keer naar Amerika Yff?
 
Weet je wat ik irritant vind? mensen die de klok wel horen luiden maar geen flauw idee hebben waar de klepel hangt...

Het gaat er niet om of wij z'n vriendin kennen of niet en zekers niet om hem een slecht gevoel aan te praten maar hij opent een topic en VRAAGD naar onze ervaringen en meningen... dat doen de meesten ook.. lijkt me niet zo moeilijk te begrijpen.. welke gedeelte snap je precies niet?

Nooit geweten dat Socrates niet kon spellen:roflol:








j/k :kiss:
 
Als bijna 7e jaars student heb ik niet veel financieel krediet meer bij mn ouders. :D

Hoezo ga jij trouwens drie keer naar Amerika Yff?

Njaa kijk het zit zo :rolleyes:
Ik ga waarschijnlijk 18 november met mn vader mee (in Amerika is het dan vlak voor thanks giving, ik geloof dat hij/we 5 of 6 dagen gaan), maar we moeten nog even kijken of dat gaat (aangezien ik gewoon school heb en wel in mn eindexamenjaar VWO zit..) maar als ik geen schoolexamens heb dan ga ik dus met mn vader mee.

In december komt mn broer zelf naar Nederland met kerst, dus dan zie ik hem ook.

In februari ga ik met mn ouders en tweelingbroertje in mn voorjaarsvakantie naar Amerika; met zn allen dus. Dat was al gepland.

Na mn examens ga ik waarschijnlijk met een goede vriendin van mn moeder (zie ik als grote zus beschouw) mee, want die wil hem dan opzoeken. Mn ouders vonden dat geen probleem en wel een leuke afleiding na mn eindexamen. Ik moet alleen even kijken hoe ik het ga plannen want ik zou eigenlijk direct na mn examen (nog voor ik de uitslag heb) met een vriendin op vakantie gaan.. maar dat is een kwestie van plannen.

Verder ben ik gezegend met ouders die er financieel erg goed voor staan; neemt niet weg dat ik alles zelf betaal (mijn eigen vakanties, kleren, uitgaan.. ) en daar ook voor werk. 'Alleen' de tripjes naar Amerika betalen zij omdat ze het weten dat ik het fijn vind om bij mn broer te zijn als hij zo lang weg is, en verder vindt mn vader het ook wel fijn om in november niet alleen te hoeven :)

Zo, wat een verhaal zeg :p Nu weet je het dus ;)
 
Relaxed voor je meid, hoop alleen wel voor je dat ie in een beetje een interessant gebied zit, het is toch geen Amish ofzo? New York is wel wat anders dan een boerderij in de Mid-West. :)
 
Relaxed voor je meid, hoop alleen wel voor je dat ie in een beetje een interessant gebied zit, het is toch geen Amish ofzo?

San Francisco :) Het is daar wel gaaf.. en het plan is om in november een binnelandse vlucht te nemen naar Las Vegag of NY oid.. kost toch geen drol en dan zie je ook nog wat meer :)

Komt wel goed daar :D

Voel je je nog erg k*t? Of heb je je dr een beetje bij neergelegd dat je dr pas over 4 maanden weer ziet.. Dat is misschien wel het beste namelijk.. anders vreet het je op..
 
Back
Naar boven