XXL Nutrition

Je vriendin uitzwaaien is best k*t

Bezoekers in dit topic

bekijk het aan de zonnige kant..nu kun je ALLES doen wat je vriendin je had verboden (op vreemdgaan na dan;) denk eens aan een MONSTERkuur met sth, slin, igf lr 3, test E, winnies en tren:P
 
hahaha ja daar ga je al.. ;) Sowieso respect dat je 4 maanden het "heft" in eigen hand neemt... ik nu de afgelopen 5 weken maar dit weekend gaat dat veranderen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ive found meself a Russian lady :D

WTF???:eek:

:bow:
 
18 jaar en stontgeil... ik zou mezelf voor mijn kop slaan als ik dat niet ff uitbuit :eyebrow:
 
Eerst maar eens palen en dan komen de grote verhalen wel ;)
 
Ik ben net terug uit Barcelona, en maak je geen zorgen, die Spanjolen zijn stuk voor stuk lelijke dwergen.

Wat me van de laatste vakanties kan herinneren zijn die jonge Spanjaarden hondsbrutaal als het om vrouwen gaat. We zullen zien, madam is er ook nog van plan in een erg kort rokje te gaan lopen. :(

Ik denk dat ik volgend weekend dan hier de playboy maar moet gaan uithangen ofzo.
 
Wat me van de laatste vakanties kan herinneren zijn die jonge Spanjaarden hondsbrutaal als het om vrouwen gaat. We zullen zien, madam is er ook nog van plan in een erg kort rokje te gaan lopen. :(

Ik denk dat ik volgend weekend dan hier de playboy maar moet gaan uithangen ofzo.

mmmm 7-7-2007 cancellen dan maar bro??
 
mmmm 7-7-2007 cancellen dan maar bro??

Weet het niet bro....ze begrijpt mn standpunt ten aanzien van dat niet echt. Ze ziet niet dat ze op deze manier vervelende reacties kan en zal uitlokken.

Kwam erop neer dat ze nu denkt dat ik haar wil verbieden met een rokje van amper 25cm rond te wandelen terwijl ik alleen maar probeer te voorkomen dat ze n keer half aangerand wordt.

1 van dr collegas is ook al eens handtastelijk geweest, en om dan op zon manier dr bij een bedrijfsweekend in het buitenland bij te lopen?
 
Ik heb er nooit een goed gevoel aan over gehouden.. heb vriendinnen in het buitenland gehad en heb ook een vriendin die toerisme deed en ging ook een paar maanden naar Italie... 4 maanden is best veel en natuurlijk is alles mooi en geweldig voor en kort na het vertrek maar mijn ervaring is toch dat mensen uit elkaar groeien en toch "anders" worden. Laten we zeggen dat ik niet meer ben bij wie of in het buitenland zat of voor een paar maanden weg was. Dit komt van beide kanten, het leven gaat gewoon verder en dingen veranderen nou eenmaal.. daar doe je niets tegen.. mischien is het bij mij zo gegaan omdat we toch niet bestemd waren voor elkaar (gelukkig maar anders had ik mijn huidige vriendin niet leren kennen) maar ik spreek alléén uit eigen ervaring en weet wel dat het niets voor mij is... maargoed.. de tokomst zal het je leren en afscheid nemen is idd geen pretje...
 
Ja maar het kan ook goed gaan. Als je maar in god gelooft en het doel dat Hij voor ogen heeft.
 
Ah een goede relatie overleefd dat wel.
In mijn geval zou ik het niet goedkeuren, maar meer om de kleine als om mezelf.

@ Levi:
Chill op kerel. Je lijkt mij nu niet de meest jaloerse gast die er is.
Laat haar lekker in een rok lopen man. Ik vind het alleen maar top als die van mij er sexy bijloopt ook al ben ik er niet bij.
En aanrandingen zal wel meevallen joh.
Collega die ligt te ****en zou ik ook niet accepteren en zou minimaal een probleem met die kerel veroorzaken:)
 
Dagelijks een spervuur aan sms-jes blijven sturen. Zo kan ze je geen moment van de dag vergeten. Haha.
 
Als de mijne op reis ofzo ging voor 3weken en ze kwam terug thuis had ik het moeilijk mee dat ze terug was. Ik moest terug wennen.
Maar heb ik gefuift man, niet normaal :D
 
hahaha ja daar ga je al.. ;) Sowieso respect dat je 4 maanden het "heft" in eigen hand neemt... ik nu de afgelopen 5 weken maar dit weekend gaat dat veranderen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ive found meself a Russian lady :D

zo een konijn
 
Ik heb er nooit een goed gevoel aan over gehouden.. heb vriendinnen in het buitenland gehad en heb ook een vriendin die toerisme deed en ging ook een paar maanden naar Italie... 4 maanden is best veel en natuurlijk is alles mooi en geweldig voor en kort na het vertrek maar mijn ervaring is toch dat mensen uit elkaar groeien en toch "anders" worden. Laten we zeggen dat ik niet meer ben bij wie of in het buitenland zat of voor een paar maanden weg was. Dit komt van beide kanten, het leven gaat gewoon verder en dingen veranderen nou eenmaal.. daar doe je niets tegen.. mischien is het bij mij zo gegaan omdat we toch niet bestemd waren voor elkaar (gelukkig maar anders had ik mijn huidige vriendin niet leren kennen) maar ik spreek alléén uit eigen ervaring en weet wel dat het niets voor mij is... maargoed.. de tokomst zal het je leren en afscheid nemen is idd geen pretje...

Een beetje levenservaring zal haar denk ik alleen maar goed doen, en 'ons' ook, for that matter. Maarje weet het nooit natuurlijk.
 
Heb het nooit meegemaakt, maar kan me de spanning wel voorstellen. Je bent 4 maanden lang van elkaar gescheiden en op een dusdanige manier, dat je niet zomaar ff bij elkaar kunt komen. De kans bestaat, dat je uit elkaar groeit, maar het zou jullie ook dichter bij elkaar kunnen brengen. Dat zal ook van jullie relatie afhangen uiteraard.
Ik zou het er best wel moeilijk mee hebben, denk ik, dus ik wil je veel sterkte en evengoed veel plezier mee willen wensen.
 
ook fantaseer je normaal veel over andere vrouwen maar als je lang zonder je vriendin zit ga je over haar fantaseren in plaats van andere mokkels!!
dat ga je nog wel merken...

how cute!
 
Back
Naar boven