MuscleMeat

Je weet dat je hard gaat als (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
je iedereen een knuffel geeft.

Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief"

Je de dag daarna wakker wordt met een kapot kontgat en die neger naast je in bed zegt: "je bent de aardigste jongen die ik ooit tegengekomen ben!"

Als je je gezicht niet meer voelt.

dat mensen je attenderen op je gekauw en je dan zegt:"hoefo ikrr krauw helemaal njeitgghrhgg"

Je keihard gaat en terwijl je omhoog kijkt zie je dat het plafond bestaat uit tieten...

Je zelfs lekker uit je dak gaat op Abba

Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.

Als je huilt terwijl je favo DJ je favo nummer opzet.

Als je constant ligt te kotsen maar het best lekker aanvoelt.

Als je kaak een eigen leven begint te leiden/lijden

Dat je vol positieve energie aplaudiseert als je je beste vriend in een andere kamer hoort nken en je oprecht: "te gek man ik hou van je!" roept.

Dat je ogen zo erg beginnen te trillen dat je overal dingen ziet die er niet zijn.

Als je een lolly in je mond hebt en je zuigt eraan als Jenny Jameson.

Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een gaspropaan tank...

Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.

Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

Dat iedereen tegen de nuchtere bestuurder van de auto schreeuwt:"ga harder", "Ga zachter", "pas op voor die ezel..." etc.

Je dat pak Jus D'orange eigenlijk niet terug in de ijskast wilt zetten omdat het je beste maatje is.

Opstaan niet meer mogelijk is

Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen.

Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het wat gebrabbel is.

Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan. En ze dan nog accoord gaan ook

Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zen arm boven zen hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed...

Je tegen je beste vriend zegt: "ik moet het toch even kwijt, Ik hou van
je gast, ik hou van je!!!. Dat moest ik toch even kwijt!"

Je per ongeluk met je hoofd tegen iemand anders zijn hoofd knalt en je het nog lekker aan vindt voelen ook!

Je na een feest nog lekker hard je muziek in de auto aanzet en andere mensen je smeken om ook nog even in je auto te mogen zitten.

Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt...

Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat iedereen je beste vriend is!

Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)

Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen in je schoen

Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

Je een heel pakje peuken in een uurtje erdoorheen gerookt hebt!

Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat

Dat je naar een Disney poster staart en zweert dat het gewoon een vriendenfoto is

Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen

de persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!
als je zegt: Fijn da gij erbij bent man

Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A: Ga je mee op het podium?
B: Welk podium?
A: JA daar!!
B: Das geen podium.

je joint uit tabak en 2 grote brokken hasj bestaat.

je 2 uur hebt staan w8en op een dj die je graag wilt zien... en als ie eenmaal bezig is na 5 min weglopen.

je geen zin meer hebt om tegen je vrienden te praten omdat ze het toh niet verstaan.

je bijna flauw valt omdat je zo errug probeert te pissen terwijl er nix uitkomt.

je er later 8erkomt dat je een paar hersencellen mist...

Of je staat in een rij en vraagt gefrustreerd aan je gezelschap: Waarom staan we hier???!!
En zij antwoord: Dit is de garderobe...

je op Innercity per ongeluk in de Tiësto zaal belandt, maar er gewoonweg niet meer uit kan omdat je de uitgang niet kan vinden.

elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt

je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen: 'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

je op je telefoon kijkt en opeens ziet dat je 5 sms-jes hebt omdat al je vrienden je al 2 uur aan het zoeken zijn........

Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

als je net je jas hebt laten weghangen meteen je bonnetje wegflikkerd

als je de volgende dag geen enkele naam meer weet van die mensen die je de avond van te voren hebt leren kennen...

als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen

of als je denkt dat je in de trein zit en je blijkt verdomme gewoon in je nest te liggen

het verschil nie meer kunnen zien van een briefje van 10 en van 50euro

Dat je tijdens het uren beuken knallende hoofdpijn krijgt en dan ineens snapt waarom gabbers meestal hun hand op hun voorhoofd leggen

als je vrienden in de trein op de terugreis gek van je worden omdat je maar blijft vertellen hoe geweldig het wel niet was

als je alle flyers wil hebben die ze uitdelen om in de trein door te kijken maar in de trein gooi je ze weg omdat je je er scheel op kijkt

als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit

Namen van je beste maten vergeten.

Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

terug in de auto naar huis sky radio op hebben staan en dan als er een nummer van twarres?! ofzo opkomt hem keihard zetten omdat je dan echt denkt dat je het begin van cocaine ofzo hoord


Voor diegene die dit herkenne mag ik hopen dat dat niet in nuchtere toestand was:D
 
Laatst bewerkt:
Dude wat is er mis met ABBA???

Jokie...........
 
kerel, hardgegaan op ML? ;)

haha ik herken wel wat van het onderste gedeelte!
 
zoutzak zei:
kerel, hardgegaan op ML? ;)

haha ik herken wel wat van het onderste gedeelte!

:D, de berichtjes bevatte idd de nodige taalfouten:)

@jokie, wat is er mis met Twarres dan:D
 
?Jokie



Tja ik vind idd dat kereltje best geil.

Jokiecockie
 
jopiepoekie zei:

haha, nu maak ik er idd een gewoonte van om je jokie te noemen ipv jopie..zal je er zelf wel naar gemaakt hebben:D
 
Ik hoop dat je dit allemaal geknipt/plakt hebt ergens weg en niet zelf bedacht hebt.... :rolleyes: .























Sloeg namelijk nergens op..... :o
 
het is zoooo goed..... hee dandy je bent echt de beste. ik heb je aanwezigheid echt gevoeld op mysteryland! en van alle andere 40.000mensen! wat een vriendelijkheid toch..... maarem....hoe weet jij dat ik om de 5minuten check of ik alles nog heb.... haha grapsig.... als ik met me vriendin door het crowd liep hield ik er super stevig vast (doek normaal niet) bang om er kwijt te raken... en al had ik er zo goed vast nog steeds om de 5meter kijken of zij het wel was :D:D:D maar idd lekker herkenbaar....
 
hehehe

goeie dandy!

vooral deze is nogal eens van toepassing

je op je telefoon kijkt en opeens ziet dat je 5 sms-jes hebt omdat al je vrienden je al 2 uur aan het zoeken zijn........


:D
 
ik herken erg veel dingen van vroeger :S

hehe:)
 
dandyman zei:
haha, nu maak ik er idd een gewoonte van om je jokie te noemen ipv jopie..zal je er zelf wel naar gemaakt hebben:D


:D

Jokie
 
deadmanwalkin zei:
Je zou er bijna zin in een feest van krijgen ;)
zoals je ook van Fear & Loathing in Las Vegas zin krijgt in een goede trip :D
 
PF = Partyflock, dit heb je daarvandaan. volgens mij :)
 
Back
Naar boven