- Lid geworden
- 21 jan 2003
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 130kg
Tja.. als het mogelijk is, waarom benaderd Satan me nooit!
Dus hierbij dan maar via internet een oproep aan Satan!
Van het weekend lekker mensen tegen elkaar opgezet
jonge meiden en gasten zijn zo lekker aggresief.
Was een één of ander summer event in een parkje bij ons, dus liep daar werd ik aangesproken door 3 meiden.
Die ik via via bleek te kennen
eigenlijk onbekende dus..
na dat event naar de stad met die gasten mee, jonge meiden en gasten van 17 en 19 ofzo.. scheelt nix met mij (16) maar mentaal blijkbaar wel
één van die meiden zag haar ex, terwijl ze bij haar nieuwe vriendje was..
tja dan gaan de deuren open voor mij
dus ik naar die ex toe.. en zeggen dat ze nu een mietje als vriend heeft en dat hij haar nog wel kan pompen. dus hij komt met zijn anaal coïtus verhalen en hoe ze erbij kreunde/snikte... hahahaha
ik terug naar die meid vertellen dat hij hun ex coïtus leven verteld en hoe ze kreunde als ze in haar bruine holletje werd gepompt. Zij pissed ofcourse en naar die gozer toe om hem op zijn flikker te geven..
op dat moment ging ik naar haar vriendje toe en zei dat hij het in de gaten moest houden want haar ex probeerd haar te versieren
Hij pissed... en bedankte me zelfs nog dat ik oplette voor hem
sure dude
5 sec. later die meid boos weggelopen uit de club.. vriendje erachter aan.. en nog een meid die met haar ex uit was..
5 sec daarna rende ineens iedereen naar buiten, dus ik volgde langzaam :beerbang:
Die meiden knokken sterke drank in haar ogen gegooid..
huilend op de grond. beveiliging erbij. al hun maatje flippen!
toen het over was ging ik nog naar die meid toe en zei dat het mijn schuld was
.. maar het was mijn schuld niet, haar ex had gewoon niet moeten zeggen dat hij haar anaal vernederd had 
Dus tja niet mijn schuld.. of toch wel
Wist ik veel kan kontje bonken iets was om je voor te schamen in de wereld van een 17 jarige

dus ik hoop dat Satan trots op me is.. en me nu extra groot en sterk maakt zodat ik zijn duivelse werk beter kan verrichten..
Kijk jongens jullie trainen, eten en gebruiken AAS..
ik doe Satans werk en waar daardoor groot en sterk
Hoe denken jullie dat ik aan dat Nederlandse record bankdrukken kom..
van Satan gehad nadat ik Bush flaporen heb gegeven
Dus hierbij dan maar via internet een oproep aan Satan!
Van het weekend lekker mensen tegen elkaar opgezet
jonge meiden en gasten zijn zo lekker aggresief.
Was een één of ander summer event in een parkje bij ons, dus liep daar werd ik aangesproken door 3 meiden.
Die ik via via bleek te kennen
na dat event naar de stad met die gasten mee, jonge meiden en gasten van 17 en 19 ofzo.. scheelt nix met mij (16) maar mentaal blijkbaar wel
één van die meiden zag haar ex, terwijl ze bij haar nieuwe vriendje was..
tja dan gaan de deuren open voor mij

dus ik naar die ex toe.. en zeggen dat ze nu een mietje als vriend heeft en dat hij haar nog wel kan pompen. dus hij komt met zijn anaal coïtus verhalen en hoe ze erbij kreunde/snikte... hahahaha
ik terug naar die meid vertellen dat hij hun ex coïtus leven verteld en hoe ze kreunde als ze in haar bruine holletje werd gepompt. Zij pissed ofcourse en naar die gozer toe om hem op zijn flikker te geven..
op dat moment ging ik naar haar vriendje toe en zei dat hij het in de gaten moest houden want haar ex probeerd haar te versieren
Hij pissed... en bedankte me zelfs nog dat ik oplette voor hem

sure dude
5 sec. later die meid boos weggelopen uit de club.. vriendje erachter aan.. en nog een meid die met haar ex uit was..
5 sec daarna rende ineens iedereen naar buiten, dus ik volgde langzaam :beerbang:
Die meiden knokken sterke drank in haar ogen gegooid..
huilend op de grond. beveiliging erbij. al hun maatje flippen!
toen het over was ging ik nog naar die meid toe en zei dat het mijn schuld was

Dus tja niet mijn schuld.. of toch wel
Wist ik veel kan kontje bonken iets was om je voor te schamen in de wereld van een 17 jarige
dus ik hoop dat Satan trots op me is.. en me nu extra groot en sterk maakt zodat ik zijn duivelse werk beter kan verrichten..
Kijk jongens jullie trainen, eten en gebruiken AAS..
ik doe Satans werk en waar daardoor groot en sterk
Hoe denken jullie dat ik aan dat Nederlandse record bankdrukken kom..
van Satan gehad nadat ik Bush flaporen heb gegeven