XXL Nutrition

Je ziel aan de duivel verkopen :thumbs: (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Champ

Competitive Powerlifter
15 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
3.898
Waardering
41
Lengte
1m87
Massa
130kg
Tja.. als het mogelijk is, waarom benaderd Satan me nooit!
Dus hierbij dan maar via internet een oproep aan Satan!

Van het weekend lekker mensen tegen elkaar opgezet;)
jonge meiden en gasten zijn zo lekker aggresief.
Was een één of ander summer event in een parkje bij ons, dus liep daar werd ik aangesproken door 3 meiden.
Die ik via via bleek te kennen ;) eigenlijk onbekende dus..

na dat event naar de stad met die gasten mee, jonge meiden en gasten van 17 en 19 ofzo.. scheelt nix met mij (16) maar mentaal blijkbaar wel :p

één van die meiden zag haar ex, terwijl ze bij haar nieuwe vriendje was..
tja dan gaan de deuren open voor mij :devil:

dus ik naar die ex toe.. en zeggen dat ze nu een mietje als vriend heeft en dat hij haar nog wel kan pompen. dus hij komt met zijn anaal coïtus verhalen en hoe ze erbij kreunde/snikte... hahahaha
ik terug naar die meid vertellen dat hij hun ex coïtus leven verteld en hoe ze kreunde als ze in haar bruine holletje werd gepompt. Zij pissed ofcourse en naar die gozer toe om hem op zijn flikker te geven..

op dat moment ging ik naar haar vriendje toe en zei dat hij het in de gaten moest houden want haar ex probeerd haar te versieren :rolleyes:
Hij pissed... en bedankte me zelfs nog dat ik oplette voor hem :rocker:
sure dude
5 sec. later die meid boos weggelopen uit de club.. vriendje erachter aan.. en nog een meid die met haar ex uit was..
5 sec daarna rende ineens iedereen naar buiten, dus ik volgde langzaam :beerbang:
Die meiden knokken sterke drank in haar ogen gegooid..
huilend op de grond. beveiliging erbij. al hun maatje flippen!

toen het over was ging ik nog naar die meid toe en zei dat het mijn schuld was :D.. maar het was mijn schuld niet, haar ex had gewoon niet moeten zeggen dat hij haar anaal vernederd had :devil:
Dus tja niet mijn schuld.. of toch wel :p

Wist ik veel kan kontje bonken iets was om je voor te schamen in de wereld van een 17 jarige :p ;)

dus ik hoop dat Satan trots op me is.. en me nu extra groot en sterk maakt zodat ik zijn duivelse werk beter kan verrichten..
Kijk jongens jullie trainen, eten en gebruiken AAS..
ik doe Satans werk en waar daardoor groot en sterk :p

Hoe denken jullie dat ik aan dat Nederlandse record bankdrukken kom..
van Satan gehad nadat ik Bush flaporen heb gegeven ;)
 
:roflol: Lekker bezig kerel.
 
Vooral door gaan , jij komt er wel :thumbup:
 
Kan wel zien dat je nog met 1 been op de wereld staat.
 
Champ is dus een stokertje, haha, zo'n klein demoontje dat op iedereens schoudertje dingen in hun oren zit te fluisteren.
Vuile smeerlap ;)

Maar wel leuk :D
 
for ****s sake :D
 
top man, ben inderdaad wel benieuwd wat satan geeft voor een ziel??
 
hahahaah :roflol: ik dacht dat ik prettig gestoord was maar jij wint het zeker.
 
Na dit incident worden er besprekingen gehouden @ Hell.

southpark_410_saddam_satan.gif
 
mijn intentie was om te zorgen dat ze ruzie kreeg met haar vriend zodat ik haar mee kon nemen naar huis en suf te nken met mijn vriendin :D
Maar ja soms pakt het anders uit...

Dit gebeurde nadat dat ventje dacht dat ik zijn bitch was.. Ik ben namelijk gewent dat als dat soort mietjes in mijn buurt mogen zijn, dat ze knielen en mijn schoenzolen schoonlikken..
Tja dat deed hij niet ??? vind ik raar want in mijn dromen werkt dat wel altijd.
 
Mr.Mike zei:
Na dit incident worden er besprekingen gehouden @ Hell.

southpark_410_saddam_satan.gif

Over Anaal coïtus gesproken... pfff die gasten doen pas freaky A-coïtus
 
Whehehe, lekker geniepig dat stoken zo :D
 
ik vind 'Champ' enorm gaaf
 
OMFG en dan die breezertaal die er waarschijnlijk bijkwam :roflol:
 
volgende keer moet ik niet mijn trainingen filmen, maar dit soort zaken..
Want DBC is right, die taaltjes.. je had die meid moeten zien liggen op de grond buiten schreeuwen en janken.. eeeeeeuuuuhhhhhhhhhhhhhh jank jank eeeeeuuuuuuuuhhhhhh,, snik snik.. eingelijk had ik er boven moeten staan me lul uit mijn broek halen en zo over haar heen pissen :thumbs: en dan zeggen hier heb je een reden om te janken

Of gaat dat weer te ver???
 
zalig
wel raar dat niemand zich op jou gewreekt heeft...
Je zou tcoh wel denken dat, als ze het ondereen aan het uitvechten zijn, er steeds een naam bovenkomt?:D
 
hahaha, wat een held ook he :D
 
Back
Naar boven