XXL Nutrition

Je zoon is gay, hoe zouden jullie reageren?

Users who are viewing this thread

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
ik zie ze liever niet zoenen...

Al die homo fobieën hier.. als je zo anti homo bent twijfel je geloof ik zelf aan je geaardheid.. grow up..

Wie is er nou homofoob? Ik zie graag 2 chicks zoenen in tegenstelling tot sommige minder open minded mensen hier... (Yff)

Yff

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
21 feb 2006
Wie is er nou homofoob? Ik zie graag 2 chicks zoenen in tegenstelling tot sommige minder open minded mensen hier... (Yff)

Zie je ook graag 2 homo's zoenen? Zoals ik al zei wordt het van chicks geaccepteerd.. want dat is geil! En ik ben open minded genoeg.. ik accepteer het gewoon.. maar het is niet dat ik me verrekijker erbij pak :)

houston

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jun 2005
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
Hem veel geluk wensen. Primitieve denkbeelden daarover zijn bestemd voor achterlopende volkeren, of niet?

Helemaal mee eens EricR:cool:

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Maar goed dat jij hier nooit mod wordt dan. De achterlijkheid tiert hier in ieder geval welig. Leve de moderne onverdraagzaamheid. Denk dat sommigen prima zouden kunnen leven als er een sharia wordt ingevoerd. De denkbeelden beginnen al aardig overeen te stemmen.

Kom je daar nu pas achter? Er zijn in het verleden al meerdere malen flirtpogingen geweest van DBB'ers met de sharia, maar niemand die er interesse in had.

Behalve ik.
Ik besloot het te vuur en te zwaard te bestrijden maar in die dagen heette dat nog 'stigmatiseren'. Haha.

Zonhilde

Novice
+10 jaar member
Lid geworden
3 sep 2006
ontopic: ik zou hem zo hard palen dat hij direct hetero zou worden (mits ik een man was natuurlijk!)

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tractortje

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
25 sep 2003
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
Verkoopt roxxe medicijnen tegen homofilie ???

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
ja jij reservebelg :)

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
mijn kind zou geen tekenen van homocoïtusualiteit hebben omdat ik hem van dergelijke opvoeding zal onthouden .

homocoïtusualiteit wordt beinvloed door de omgeving , arme kinderen van homokoppels want die zullen hetzelfde lot tegemoetgaan, samen met de pesterijen en het stenengooien van menig allochtoon

roxxe

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2004
mijn kind zou geen tekenen van homocoïtusualiteit hebben omdat ik hem van dergelijke opvoeding zal onthouden .

homocoïtusualiteit wordt beinvloed door de omgeving , arme kinderen van homokoppels want die zullen hetzelfde lot tegemoetgaan, samen met de pesterijen en het stenengooien van menig allochtoon
dus homo's zijn zo opgevoed :scratch:

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
inderdaad !! kronkel in het hoofd , slechte genen en nogeens een slechte opvoeding . een schreeuw om aandacht of een echte ziekte

een beetje genenmutulatie op lange termijn

Naar boven