MuscleMeat

Je zoon is gay, hoe zouden jullie reageren?

Bezoekers in dit topic

Vind het totaal niet boeiend waar mijn zoon zijn leuter insteekt zolang het maar niet strafbaar is en hij er geen enge ziektes mee oploopt :)

In dit topic wordt nog maar eens het vooroordeel bevestigd dat een groot deel van de bodybuilders erg kortzichtige figuren met een bekropt denkbeeld zijn.
 
Ik zou het wel erg vinden ! ik weet niet hoe ik zou reageren.
Ik denk wel dat ik toch wel flink zou balen. ik hoop dus maar van niet.
Maar het is en blijft je zoon, dus je moet het toch accepteren.
 
Vroeg het me gewoon af. stel je hebt een zoon en die zegt dat hij gay is, hoe zou je als stoere bb vader reageren?

Ik zou flink balen. Na al die jaren gedacht te hebben dat ik zijn vriendinnetjes allemaal persoonlijk zou kunnen misbruiken is dit natuurlijk een domper :( In plaats van dat ik zijn vriendinnetjes versier wordt ik versierd door z'n vriendje......
 
Ik zou vragen: Heb je een huis in Monaco? Heb je een dure auto voor de deur? heb je een eigen show op één of andere comerciele zender? heb je een dik gevulde bankrekening? nee.. goed.. loop dan niet te mauwen want je bent geen gay.. je bent gewoon homofiel!!

Maar zonder gekheid... als dat is waarmee hij gelukkig word so be it.. als ie mij maar blijft respecteren en zijn familie dan zal het respect wederzijds zijn.. ik wil in eerste plaats het geluk van mijn kinderen en heb eigenlijk liever dat ie homo is dan een drugsverslaafde...

De coïtusuele geaardheid van mijn kind veranderd niks betreft de liefde die ik voor hem heb...
 
Zolang mijn zoon gelukkig is , ben ik dat ook...
Als hij daarvoor homo moet zijn , dan is dat maar zo, maar dat zal nog niet voor direct zijn aangezien hij nu nog maar 7 maand is...
 
Ik zou flink balen. Na al die jaren gedacht te hebben dat ik zijn vriendinnetjes allemaal persoonlijk zou kunnen misbruiken is dit natuurlijk een domper :( In plaats van dat ik zijn vriendinnetjes versier wordt ik versierd door z'n vriendje......

Hehehe....:roflol:
 
Toch wel opmerkingelijk om te zien dat er hier mensen die kwa (algemene) kennis zo ver achterlopen dat zij homocoïtusualiteit zien iets wat een keuze is of te wijten aan opvoeding en niet als iets wat genetisch bepaalt word.

Dat is ook de reden waarom ik het best moeilijk zou vinden om een homocoïtusuele zoon of dochter te krijgen, niet omdat ze verliefd worden op iemand van dezelfde coïtuse of omdat het niet bij mijn heterocoïtusuele huisje-boompje-beestje situatie zou passen maar omdat ze hun hele leven geconfronteerd zullen/kunnen worden met domme, kortzichtige mensen.
 
Het zou mij weinig uitmaken, als hij maar gelukkig is :).
 
ben ik even blij dat ik geen kinderen wil:)
 
haha ook reportage gezien?


Ja wat een gekken waren dat zeg maar dan praat je natuurlijk over de junky's onder de homo's. Die junky's hadden ze hem natuurllijk niet meer helemaal op een rijtje....
 
Kijk ik heb zelf een dochtertje en ik zou het minder erg vinden als zij lesbisch zou zijn als dat mijn zoon homo zou zijn. Klinkt misschien raar maar dat voelt zo. Maar ja als mijn zoon dan toch homo zou zijn dan moet ik het maar accepteren. Zal het er zeker zwaar mee hebben maar verhalen dat sommige hun kind dan uit huis schoppen vind ik ongelooflijk...
 
Ik zou vragen: Heb je een huis in Monaco? Heb je een dure auto voor de deur? heb je een eigen show op één of andere comerciele zender? heb je een dik gevulde bankrekening? nee.. goed.. loop dan niet te mauwen want je bent geen gay.. je bent gewoon homofiel!!

Maar zonder gekheid... als dat is waarmee hij gelukkig word so be it.. als ie mij maar blijft respecteren en zijn familie dan zal het respect wederzijds zijn.. ik wil in eerste plaats het geluk van mijn kinderen en heb eigenlijk liever dat ie homo is dan een drugsverslaafde...

De coïtusuele geaardheid van mijn kind veranderd niks betreft de liefde die ik voor hem heb...



Mooi bro!!!!
 
aan iets ergers denken

Als mijn zoon dat mij zou vertellen dan zou ik mezelf voorstellen dat ik mijn zoon in zijn slaapkamer betrap terwijl hij zich aan het bevredigen is met het tijdschrift "natuurbehoud" en dat hij opbiecht dat hij op schapen valt... volgens mij valt het dan alleen maar reuze mee dat je zoon gezegt heeft dat hij op jongens valt.

mijn oma zei altijd al; "ik eet iedere morgen een rauwe kikker om er zeker van te zijn dat er vandaag niks ergers kan gebeuren".
 
Laatst bewerkt:
Whahaha bro ben je al ooit op een meeting geweest? Dat is 1 groot butt**** festijn! Wat denk je dat 50 afgetrainde gasten bij elkaar gaan doen? Kletsen over voeding en training?

AAAAAAHAHAHAHAHHA :D:D:D
 
Zou me niet veel uitmaken. Zou het alleen niet moeten als hij het er zo heel dik bovenop zou leggen. Dat overdreven gedrag en zo...
 
Een week opsluiten in de Playboy mansion, dat zal m leren.

Oh in dat geval ben ik gay... ik heb mijn tas alvast gepakt ;)


Grapje:

Komt een zoon 's avonds laat thuis na een avond stappen
...
Zoon: Pa, ik heb vanavond voor het eerst coïtus gehad
Pa: (slaat zoon op schouder) fantastisch. Kom zitten en vertel me ervan bij een biertje
Zoon: nou ... ik blijf liever even staan .......

(drumroll)
 
Ik zou mezelf ritueel verbranden en als ik dat overleef, mezelf kasteiden met een steen.:D
 
Toch wel opmerkingelijk om te zien dat er hier mensen die kwa (algemene) kennis zo ver achterlopen dat zij homocoïtusualiteit zien iets wat een keuze is of te wijten aan opvoeding en niet als iets wat genetisch bepaalt word

Homocoïtusualiteit is deels genetisch ja, maar de omgeving speelt er zeker een (grote?) rol bij. Onderzoek bij Eeneiigige tweelingen (identieke genen) wijst uit dat, indien 1 persoon homo is, dat er geen garantie is dat de ander ook homo is. De kans is echter wel wat groter dan bij twee eiige tweelingen.
Uiteraard strekt de omgeving verder dan alleen het eigen gezin, maar het gezin speelt er een zeer grote rol in. Vergeet ook niet dat "het gezin" meer is dan "de opvoeding".
 
Als mijn dochter of zoon homofiel blijkt te zijn maakt me dat niet uit.
 
Back
Naar boven