XXL Nutrition

Je zoon is gay, hoe zouden jullie reageren?

Bezoekers in dit topic

Homocoïtusualiteit is deels genetisch ja, maar de omgeving speelt er zeker een (grote?) rol bij. Onderzoek bij Eeneiigige tweelingen (identieke genen) wijst uit dat, indien 1 persoon homo is, dat er geen garantie is dat de ander ook homo is. De kans is echter wel wat groter dan bij twee eiige tweelingen.
Uiteraard strekt de omgeving verder dan alleen het eigen gezin, maar het gezin speelt er een zeer grote rol in. Vergeet ook niet dat "het gezin" meer is dan "de opvoeding".

Aangezien jij het zo goed blijkt te weten ben ik wel nieuwsgierig wat de typische kenmerken van zo'n omgeving zijn?
 
Prelude, goed voor je dat je er voor uitkomt. En je ouders zullen heus niet boos zijn, ze houden van je. Je vader zal vast en zeker zeggen: (vuile) homo!

:P
 
Moralistische praatjes ten spijt, ik weet zeker dat verreweg de meesten als ze konden kiezen voor een hetero-kind zouden gaan.

Ik ook, al zou ik niet minder van een homo-zoon houden, ik zou er wel aan moeten wennen.
 
Idd, net zoals Zelda zegt.. Al zou ik er maar aan moeten wennen en hem zijn gang laten gaan, want ik wil niet iemand zijn die iemand daarin hindert
 
Ik zal hem ze kontgaatje dicht naaien.
uiteraard wel met draad en naald!
 
Als dat een reden zou moeten zijn om je kind te laten vallen ben je geen nageslacht waard.
 
Als we dan toch serieus gaan antwoorden, ik zou het in eerste instantie niet tof vinden ofzo. Maar verder maakt het me echt niets uit of iemand nou op mannen, vrouwen of whatever valt. Haha sommige reacties zijn echt te bekrompen voor woorden.
Als mijn zoon homo zou zijn zou ik hem met zijn verjaardag een roze trui geven ipv een rode. Wat anders?
 
Ja en in de kroeg koop je dan gewoon fristi voor em in plaats van bier. Het is misschien wat aanpassen hier en daar, maar in principe kan zo iemand best een "normaal" leven leiden.
 
Dude, even terug naar de realiteit, nken is per definitie niet onveilig dus kap met je gelul man.
 
Dude, even terug naar de realiteit, nken is per definitie niet onveilig dus kap met je gelul man.

precies. Beffen, dat is gevaarlijk. Neuken is safe. Moet je elkaar natuurlijk wel minstens 2 weken kennen.
 
Hatelijkheden onderling graag achterwege laten, de volgende krijgt een rode kaart.
 
Toch wel opmerkingelijk om te zien dat er hier mensen die kwa (algemene) kennis zo ver achterlopen dat zij homocoïtusualiteit zien iets wat een keuze is of te wijten aan opvoeding en niet als iets wat genetisch bepaalt word.

Dat is ook de reden waarom ik het best moeilijk zou vinden om een homocoïtusuele zoon of dochter te krijgen, niet omdat ze verliefd worden op iemand van dezelfde coïtuse of omdat het niet bij mijn heterocoïtusuele huisje-boompje-beestje situatie zou passen maar omdat ze hun hele leven geconfronteerd zullen/kunnen worden met domme, kortzichtige mensen.

Heel jammer, kan geen karma punt geven, die hou je te goed.

Onwijs verstandige en waarheidberuste post man !!!!
De beste reaktie die ik tot nu toe heb gelezen. !!!!

Zo is het ook,..ik ga niet eens mijn mening vertellen want die snappen de meesten wel.

Groet !!!
 
Hatelijkheden onderling graag achterwege laten, de volgende krijgt een rode kaart.

Maak daar een roze kaart van om maar even in de sfeer van het topic te blijven.
 
Damm wat een achterlijk standpunt. Sommige DBB-ers zijn volgens mij nog erger dan moslims. Wanneer is de eerste rituele gooi een homo van een flatgebouw meeting?

En daarna gooien we eric met zijn verlichte ideeën mee de dieperik in !
 
Als hij er maar gelukkig mee is uiteraard...
 
Maakt idd niet uit. Liever men dochter die lesbisch is dan men zoon homo, maar het maakt echt ni uit. Zolang het maar geen sletten worden ben ik blij. Maar een hetero zoon waar je met vrouwen over kunt praten is toch leuker. En samen trainen enzo :)
 
Back
Naar boven