XXL Nutrition

Je zoon is gay, hoe zouden jullie reageren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik zie ze liever niet zoenen...

Al die homo fobieën hier.. als je zo anti homo bent twijfel je geloof ik zelf aan je geaardheid.. grow up..

Wie is er nou homofoob? Ik zie graag 2 chicks zoenen in tegenstelling tot sommige minder open minded mensen hier... (Yff)
 
Wie is er nou homofoob? Ik zie graag 2 chicks zoenen in tegenstelling tot sommige minder open minded mensen hier... (Yff)

Zie je ook graag 2 homo's zoenen? Zoals ik al zei wordt het van chicks geaccepteerd.. want dat is geil! En ik ben open minded genoeg.. ik accepteer het gewoon.. maar het is niet dat ik me verrekijker erbij pak :)
 
Hem veel geluk wensen. Primitieve denkbeelden daarover zijn bestemd voor achterlopende volkeren, of niet?

Helemaal mee eens EricR:cool:
 
Maar goed dat jij hier nooit mod wordt dan. De achterlijkheid tiert hier in ieder geval welig. Leve de moderne onverdraagzaamheid. Denk dat sommigen prima zouden kunnen leven als er een sharia wordt ingevoerd. De denkbeelden beginnen al aardig overeen te stemmen.

Kom je daar nu pas achter? Er zijn in het verleden al meerdere malen flirtpogingen geweest van DBB'ers met de sharia, maar niemand die er interesse in had.

Behalve ik.
Ik besloot het te vuur en te zwaard te bestrijden maar in die dagen heette dat nog 'stigmatiseren'. Haha.
 
ontopic: ik zou hem zo hard palen dat hij direct hetero zou worden (mits ik een man was natuurlijk!)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Verkoopt roxxe medicijnen tegen homofilie ???
 
ja jij reservebelg :)
 
mijn kind zou geen tekenen van homocoïtusualiteit hebben omdat ik hem van dergelijke opvoeding zal onthouden .

homocoïtusualiteit wordt beinvloed door de omgeving , arme kinderen van homokoppels want die zullen hetzelfde lot tegemoetgaan, samen met de pesterijen en het stenengooien van menig allochtoon
 
mijn kind zou geen tekenen van homocoïtusualiteit hebben omdat ik hem van dergelijke opvoeding zal onthouden .

homocoïtusualiteit wordt beinvloed door de omgeving , arme kinderen van homokoppels want die zullen hetzelfde lot tegemoetgaan, samen met de pesterijen en het stenengooien van menig allochtoon
dus homo's zijn zo opgevoed :scratch:
 
inderdaad !! kronkel in het hoofd , slechte genen en nogeens een slechte opvoeding . een schreeuw om aandacht of een echte ziekte

een beetje genenmutulatie op lange termijn
 
Back
Naar boven