MuscleMeat

Jean-Pierre Fux (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1982_9

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
30 nov 2004
Berichten
10.728
Waardering
74
Lengte
1m79
Massa
112kg
Wat is er eigenlijk met Fux gebeurt?? weet iemand dat?

Zag er in z'n topjaren flink massief en vol uit!!

fux12.jpg


fux23.jpg


fux24.jpg


fux07.jpg


fux01.jpg

http://www.fitnesspont.hu/mass-shop/picture_gallery/Jean-Pierre_Fux/011.jpg[/img]

014.jpg


003.jpg


005.jpg


008.jpg
 
dat was een monster! Heb hem op de fibo in real life gezien, was toen geloof ik 140kg ofzo en stond te heigen als een hengst die net een tochtige merrie had gedekt... dacht toen nog, dit is te ver!
 
Volgens mij is ie verpletterd tijdens het squatten. Sindsdien nooit meer de oude geworden!

Zag er zeker top uit!
 
bouwens62 zei:
Volgens mij is ie verpletterd tijdens het squatten. Sindsdien nooit meer de oude geworden!

Zag er zeker top uit!


ja, heeft in de flex gestaan. Is toen ernstig geblesseerd geraakt toen ie door z'n benen ging tijdens een megazware squatsessie in de smith-machine!

Ambulance-personeel hebben m uit de gym moeten halen!!

Geloof nu dat ie personal trainer is, hier is z'n website:

www.jpfux.com
 
[Link niet meer beschikbaar]


hij is ongeveer 1m88 lang, wedstrijdgewicht ongeveer 125 kg (275 pounds).

Is trouwens een Zwitser en is nu 37 jaar oud.
 
Jup...

Fux werd buitenspel geplaatst doordat hij getroffen werd door een blessure aan zijn beide knieën, waarmee hij meteen de ergste blessure in bodybuildinggeschiedenis ooit meemaakte. In mei 2002 begaven zijn knieën het tijdens een squat met 310kg. Hij wilde in 2003 een comeback maken, maar sloeg hier niet in. In 2004 gaf hij er de brui aan...
Nu runt hij een stevig personal training bedrijfje in Palm Springs. Hij voelt zich goed en hij maakt het goed. Hij weegt nog steeds 110kg - wat kleiner, ma kom.. Ter compensatie is z'n portemonnee is wel wat dikker geworden...

bron: Flex aug/sept 2005
 
maar hij was echt huge ja maar later in zijn loopbaan werdt bij hem ook de middel een probleem ik denk dat het met een bepaald gewicht gewoon onvermijdelijk is.
 
RubenSossa zei:
ja, heeft in de flex gestaan. Is toen ernstig geblesseerd geraakt toen ie door z'n benen ging tijdens een megazware squatsessie in de smith-machine!

Ambulance-personeel hebben m uit de gym moeten halen!!

Geloof nu dat ie personal trainer is, hier is z'n website:

www.jpfux.com

was niet in smith.... had de 'safety bars' niet eens in het powerrack geplaatst..
 
/-\naboliC zei:
was niet in smith.... had de 'safety bars' niet eens in het powerrack geplaatst..


klopt, hij stond wel tussen een smith-machine maar dan zonder safety-pins!!

Jean-Pierre Fux Was Squatting 695lbs In A Flex Magazine Photoshoot When Suddenly Both Legs Collapsed. He Tore All Four Quadricep Muscles In His Left Leg & His Pattella Tendon In His Right Leg.

dit moet pijn gedaan hebben!!
 
RubenSossa zei:
klopt, hij stond wel tussen een smith-machine maar dan zonder safety-pins!!

Jean-Pierre Fux Was Squatting 695lbs In A Flex Magazine Photoshoot When Suddenly Both Legs Collapsed. He Tore All Four Quadricep Muscles In His Left Leg & His Pattella Tendon In His Right Leg.

dit moet pijn gedaan hebben!!

Nee, powerrack ;)
 
169-448.jpg


3137.jpg
 
klopt, powerrack! mijn excuses..
 
hellaas einde loopbaan jammer dat het zo is gegaan.
 
Dat moet ****ing veel pijn gedaan hebben :eek:
 
Het lijkt erop dat hij dat gewicht normaal gesproken makkelijk aankon. Hoe kan zoiets dan gebeuren? Is er ook naar de oorzaak gezocht?
 
Back
Naar boven