XXL Nutrition

Jeetje! Kijk dit eens! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tswhey

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2004
Berichten
1.603
Waardering
0
Let's get right to the point!!!!!!!!!!!!!!!:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


spreekt voor zich denk ik he, wat een idioot :eek: :D hahah hoe kun je zo dom zijn ???

(jay cutler)
 
hahahahahaha. wat een coole gast ook joh.
mooie topictitel trouwens.
 
Hahahahah das een goeie..
 
so what.. bij coleman staan ze gewoon op het aanrecht :D
 
lee priest heeft het er zelfs even kort over in zn video's :)
 
tswhey zei:
Let's get right to the point!!!!!!!!!!!!!!!:


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


spreekt voor zich denk ik he, wat een idioot :eek: :D hahah hoe kun je zo dom zijn ???

(jay cutler)

Is al eens voorbij gekomen, Axestream had dit al eens gepost.

Wel een oplettende kijker geweest.
 
Dat zijn kleine flesjes tequila toch?
 
Ach wat maakt het ook uit. Iedereen weet het toch wel.
 
idd iedereen weet het al blijf ik er bij als je die profs hoort praten over training voeding supplementen e.d je soms bijna niet kan geloven dat ze meerdere malen per dag met de naald aan de gang zijn.
 
Purple zei:
Ach wat maakt het ook uit. Iedereen weet het toch wel.

jep, maar het gebruik ervan is illigaal en dus niet verstandig om zo op video te hebben staan :cool:
 
tswhey zei:
jep, maar het gebruik ervan is illigaal en dus niet verstandig om zo op video te hebben staan :cool:
Lees CEO Muscle van Jay Cutler eens, heeft hij het er vrij aandachtig over (niet wat ie zoal gebruikt helaas), geeft het gewoon toe en zegt ook wat over zijn verantwoordelijkheid omdat hij dagelijks mailtjes krijgt van fans over wat te gebruiken.

Het gebruik is idd illegaal in Amerika maar ik geloof niet dat het zo'n vaart zal lopen, justitie daar weet echt dat al die grote mannen gebruiken hoor.
 
hij bewaart het gewoon voor een vriend... ter bescherming... :)
 
Ach nee toch!!!! Dit doet me denken aan kinderen die plotseling ontdekken dat Sinterklaas niet bestaat. Iedereen weet het of kon het bedenken, maar wát een schok :D

wazzup zei:
hij bewaart het gewoon voor een vriend... ter bescherming... :)

Ja voor z'n vader, die is een beetje skinny. HRT.
 
MightyDuck zei:
Ja voor z'n vader, die is een beetje skinny. HRT.
Het gekke is dat je boven een bepaalde leeftijd (ik meen 50) gewoon mag juicen alleen is het dan in het kader van de anti-ouderdom. Beetje raar land toch wel, althans zeer tegenstrijdig.
 
Volgens mij zijn het kleine flesjes drank?
 
andrew zei:
Het gekke is dat je boven een bepaalde leeftijd (ik meen 50) gewoon mag juicen alleen is het dan in het kader van de anti-ouderdom. Beetje raar land toch wel, althans zeer tegenstrijdig.

nee, in amerika heb je de zogenaamde 'anti aging clinics' en daar gebruiken ze hormonen om ouderdom tegen te gaan.
daar kun je je dus tegen betaling laten injecteren met allerhande annabolen.
 
Alsof wij niet wisten dat ze dat neit gebruikten, ik denk dat zij er ook helemaal niet moeilijk over zullen doen..Nice Shot :D

Greetz
 
George zei:
nee, in amerika heb je de zogenaamde 'anti aging clinics' en daar gebruiken ze hormonen om ouderdom tegen te gaan.
daar kun je je dus tegen betaling laten injecteren met allerhande annabolen.
Jah dat zal t dan wel zijn. Anyway toch juicen zonder doktersrecept ;)
 
Topictitel iets netter gemaakt.

Geen dank. :thumbup:
 
Back
Naar boven