XXL Nutrition

JEFFREY (reus)

Bezoekers in dit topic

trainerfromhell

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2009
Berichten
216
Waardering
21
ik heb me aangemeld omdat jeffrey graag wilde dat voor Rene van xxl hier ook paar mooie foto's gplaats wordt van zijn voorbereiding naar de NAC 22 november

vorige week draaide hij al de atlas mee om van zijn :"faal"af te komen en liet zien dat hij ook anders op het podium kon komen,gisteren bij de gp het zelfde een blije jef

IMG_4485.JPG


IMG_4488.JPG
 
hey trainerfromhell welkom hahahaha Jeff heeft een goede wedstrijd gedraaid en een mooie plaats gehaald en nu over een paar weken dus weer....


Oma welkom hier..
 
Dus u bent "Oma" waar iedereen het over heeft?

Leuk dat u zich hier heeft aangemeld, is dit alleen voor deze foto's of bent u van plan hier regelmatig te gaan posten?

Mooie foto's in ieder geval!
 
jeffrey is en blijft en reus.
 
yepp dat is dus oma waar iedereen het over heeft....De Oma
 
Damn nice fysiek!
 
Hey oma! Gezelllig :p!
Super dat hij op het podium staat! Zo'n fysiek hoort op het podium! Echt een mooie prestatie, zeker als je faalangst kunt overwinnen
 
Hijs goed bezig!
 
Ziet er goed uit!! Sympathieke kerel ook
 
WOW! Oma bedankt voor het aanmaken van dit topic:)
Ben enorm blij met het resultaat wat we tot nu toe in 6 weken hebben neergezet en wat de aankomende 6 weken gaat brengen kan alleen maar beter worden.
Je hebt me "BACK ON TRACK" gezet en het zelfvertrouwen helemaal terug gegeven.
Bedankt voor alles tot dusver maar 1 ding is zeker, we zijn er nog lang niet en ik hoop nog héél lang in jouw trein te mogen zitten om door te rijden;)

Sibil bedankt XXX
 
Was een goede wedstrijd beest
Leuk om je te hebben ontmoet!!
En hij is idd een REUS:D
 
Sibil :bow2: respect hoor,
jammer dat we niemand als u hebben hier in belgie :(
 
Amai...een echte waardige top fysiek hier! REUS, ik wens je veel succes met je komende wedstrijden en plannen!

Inderdaad spijtig dat er niet meer zoals Sibil aka 'Oma' bestaan, zo'n gediciplineerde trainer zou wonderen kunnen verrichten:P
 
Bedankt mensen voor de mooie reacties. bedankt!
 
Reus, Je abs zijn echt bruut man. Wat een fysiek!
 
Idd mooi abs maar de rest vind ik ook nice :D erg mooi voor die lengte, motiveert me wel, ben ook een redelijk lang.
 
3e GP;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven