AndroidHealthClinic

Jelle ggg algemene log

Bezoekers in dit topic

Ok de cheat is wat uitgelopen naar 3 dagen sorry not sorry... van 74kg naar 80kg en zo vochtig als wat.... vandaag terug on track beginnen op 2500kcal en we gaan rustig week per week uppen om dan hopelijk binnen een week of 10 rond de 4000 te zitte wat er daarna gebeurt hangt van men coach af ... als ik men fysiek wat goed vind komen der zeker ook fotos bij ! Btw vandaag heel goedegoed legday gehad ! ging echt lekker iets te hard gegaan en heb kuiten niet mee kunnen nemen maar die doe ik morgen dan met rug ! Lets grow
 
Wat zet je nu?

Hoe is je operatie trouwens verlopen?
 
mucci

praat ik liever niet meer over, sinds ik problemen heb met de politie en deze nog niet weg zijn .. moest namelijk komen om 10u ik dacht dat het om 13u was .. heb men gsm numler achtergelaten dit was vorige woensdag en ze gingen me bellen nog steeds niets van gehoord .. dus weet niet goed wat of hoe verder nu ...

en men operatie is prima afgelopen ziet er echt top uit ! en niks klier meer alles weggenomen
 
Excuses, zal het er niet meer over hebben!

Goeie progress gemaakt wel
 
bedankt man maar nog veel werk aan de winkel ! motivatie ligt heel hoog dit komt goed
 
Ok dus nu, het is woensdag dit is meestal de dag dat ik ga loggen .. Gewicht is terug steady al heb ik wel super veel honger maar dan is men metabolisme dik inorde. ga nu met 200kcal verhogen naar 3100 en nu
gaan we kijken wat er gaat gebeuren om de 3-5 dagen als men gewicht steady blijft en look niet te bloated verhogen met 200-300 kcal zo ga ik dit doen ... en elke morgend word er nog nuchtere cardio gedaan low intensity van 20min ! Niet breken ! Lets grow
 
Yo mede bb'rs :)

Juist dikke Quad workout gehad lekker kort en krachtig !
Gewicht is steady gebleven dus verhoogt met 100 kcal die 100 kcal zitte voornamelijk in men post-workout shake
shake bestaat uit snelle suiker 70gr, 30gr whey isolaat en 5gr creatine (snelle suikers : haribo snoep, rice krispy's, waxy maize, fruit, letterkoekjes...)

nu ga ik dit wel een tijdje opvolgen en zien of er iets gebeurd week per week nu anders gaan we te snel omhoog ook al blijft men shape vrij lean vind ik
sta zelfs op sommige momenten iets droger als normaal

aders zijn nog goed zichtbaar op armen dus op dit moment heb ik nog geen schrik voor vetter te worden

Lets Grow people
 
hoeveel kilo weeg je nu?
 
76.4 ben 1m70 kijk niet echt naar gewicht enkel nu zolang de spiegel er maar goed uitziet ;)
 
Hierbij ook een foto van men benen .. Ik train ze hard maar vind ze echt te klein ze zijn wel in proportie met de resr maar ja had toch liever daar wat beter genen gehad .. doe nu hamstrings en quads op aparte dagen

received_10214228204563824.jpeg
 
We zitten in de 4de week van de bulk heb al bijna 8kg gegaind ! Probeer het lean te houden maar word moeilijker nu ... Ochtende cardio 20min en 3700kcal op trainingsdagen en 3200 op rustdagen

Kracht is wat omhoog maar noet overdreven train ook niet op kracht en altijd met lichte gewichten

IMG_20170821_120042.jpg
 
even kleine update ! We zitte goed vochtig nu probeer dit te minimaliseren maar is vrij onmogelijk op dit moment .. eet clean maar kan soms wat erboven gaan vet kom ik niet echt aan enkel veel vocht zit rond 82-83kg nu ... we zullen zien wat er gebeurd na volgende week verander ik de compounds voor de laatste 6 weken daarna lekker cruisen weet nog niet voor hoelang minimaal 6 maxmimaal 12 we zullen zien hoe ik me voel !LETS GROW
 
even kleine update ! We zitte goed vochtig nu probeer dit te minimaliseren maar is vrij onmogelijk op dit moment .. eet clean maar kan soms wat erboven gaan vet kom ik niet echt aan enkel veel vocht zit rond 82-83kg nu ... we zullen zien wat er gebeurd na volgende week verander ik de compounds voor de laatste 6 weken daarna lekker cruisen weet nog niet voor hoelang minimaal 6 maxmimaal 12 we zullen zien hoe ik me voel !LETS GROW
zolang je geen hoge bloeddruk en dergelijke gezondheidsrisico's hebt door het vocht, maakt het niet veel uit toch, om een beetje fatsoenlijk aan te komen kom je er niet onder uit
 
ja dat weet ik maar wil het echt minimaal houden :)
 
Even een update ! Laatste weken rond 4000-4500kcal gezeten wat vetter geworden maar niet overdreven men start gewicht was 72kg en we zitte nu na 6 weken op 83.5 deze morgend .. Vetpercentage weet ik niet precies. Wat ik de komende 6 weken ga doen is een compound eruit halen en een nieuwe erin steken kcal verminderen naar 500 boven onderhoud dit zou rond de 3700kcal moette zijn. momenteel zijn men macro 60khooly 15 vet 25 protein ongeveer ! Hoop nu dit gewicht te behouden en leaner te worden.. daarna gaan we weer even cruisen voor hoelang weet ik nog niet

received_10214468797218490.jpeg
 
Ziet er goed uit G
 
Liempje Ziet er goed uit maar zo voel ik me niet weet niet waarom maar in een blast voel ik me gewoon grieperig altijd ... Eet ook heel veel daarom ga ik wat verminderen darmen voelen helemaal naar de klote aan. Bloeddruk was ook te hoog en heb hiervoor aspirine gekregen van de dokter dus vanaf maandag ga ik heel clean gaan 6 weken geen cheats meer en proberen gewicht te houden en wat uit te leanen want 11kg lijkt me wel genoeg voor de blast ....
 
Liempje Ziet er goed uit maar zo voel ik me niet weet niet waarom maar in een blast voel ik me gewoon grieperig altijd ... Eet ook heel veel daarom ga ik wat verminderen darmen voelen helemaal naar de klote aan. Bloeddruk was ook te hoog en heb hiervoor aspirine gekregen van de dokter dus vanaf maandag ga ik heel clean gaan 6 weken geen cheats meer en proberen gewicht te houden en wat uit te leanen want 11kg lijkt me wel genoeg voor de blast ....
zeker in bulk is het slim om goed uit te zoeken welke voedingsmiddelen je goed verteert, grote misstap die veel mensen maken: "ik verteer alles goed"

voor eiwitbron kan 90% witte vis en ei-eiwitten goed verteren, give it a try.
gooi eens alle gluten er een week uit and see what happens.

het lijkt me zeer sterk dat het aantal kcal dat je binnenwerkt je probleem veroorzaakt.
als je alles goed verteert voel je je zeer snel beter!

daarnaast is supplementatie van digestive enzymes ook underrated! neem ze standaard bij een cheatmeal.
 
Back
Naar boven