MuscleMeat

JelleGgg Food/Training/Aas/Kickboxing log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wovano

Kan ik niet zeggen man
Ik doe letterlijk droge rijst in een blender tot het poeder is duurt wel even en dat is hetzelfde als cream of rice, heb dit gezien van een youtuber, als ik havermout zou kunne eten zou ik eerder havermout eten maar ik verteer dit echt heel moeilijk ...
Deze ook eens proberen, thanks.
 
Straks na men werk Leg day + 20min cardio voor de workout, eten blijft 3000 kcal

Leg extensions worden vervangen door een bulgarian split squat omdat ik geen leg extension machine heb en niet direkt een alternatief weet + 100 reps calves deze staan ook niet op vandaag gepland

Screenshot_20201210-131449_Drive.jpg
 
Ik had een filmpje op YouTube gezien hoe iemand cream of rice maakte met een staafmixer, zelf gelijk geprobeerd thuis. Staafmixer kortsluiting en kapot...

Direct een paar zakken besteld van bodyenshape Thanks voor de tip 👍
 
Gisteren door rug gegaan tijdens squatten, linker en rechter ondderrug doen pijn, pijn rechtstaand, pijn zittend enkel liggend geen pijn.

iemand enig idee wat ik kan doen ?

overweeg om naar een 4 dagen split te gaan met werk dat ik nu doe kan ik niet genoeg herstellen, is het nog mogelijk om meer spier te maken als je gewoon bent 5 a 6 dagen te trainen
 
Vandaag een chest workout met wat calves, momenteel is men rug nog steeds naar de klote zulle zien of deze workout gaat

voeding nog steeds hetzelfde op 3000 kcal en natuurlijk 20 min cardio pre workout

gewicht van 85 naar 84, ga rond de 80 stoppe en starten met volgende blast

1-12 750mg test p/w
1-12 150mg npp eod
0.5mg ari eod
caber heb ik nog ligge voor het geval dat prolactine of deca dick komt
 
Was nog eens een german volume training chest day

10x10 bench press
3x12 incline bench
3x12 cable flyes
4x25 push ups

20min cardio

Vandaag dagje rust, rug voelt nog steeds niet lekker aan wel 20k stappen op het werk gezet
 
Vandaag volgende training
GVT arms

20min pre wo cardio voor op te warmen

10x10 straight bar bicep curl
10x10 tricep pushdown

2x 12x3 bicep oefening naar keuze
2x 12x3 tricep oefening naar keuze

Kcal blijven hetzelfde ongeveer een 3000
gewicht blijft steken op 84kg, ga deze week nog kijken wat er gebeurt anders 200 kcal zakken

💪
 
Hier zijn we weer ...
Na mijn rug klachten lange tijd rustig aan gedaan..

Tijd om er weer in te vliegen !

Voor de eerste keer Hgh testen heb voor 6 maand liggen erna zal ik wel zien of dit de moeite is om te blijve gebruiken ..

stats als volgend

1m70
86kg
15% vp

voeding ga ik starten op

3800 kcal
300 p
400 c
95 v

blast

5iu gh op traingsdagen 3iu pre fasted cardio 2iu pre w
750mg test 1-8
1000mg test + 300mg deca 8-16
 
Hierop ga je wel knallen!
 
Hierop ga je wel knallen!
Zulle zien ik de gh houden als ik wil maar als ik zie dat het niet veel bijdraagt gaat ie er wel uit na 6 maand
 
Hoe gaat die hier?
 
Hoe gaat die hier?
Vrij druk met werk en aan het cutten sta in mijn ogen veel te vet om te bulken dus maar een cut gestart ineens ook voor de zomer, loggen zal moeilijk gaan heb gewoon geen tijd en niet de energie momenteel om hier nog wat te lullen
 
Back
Naar boven