AndroidHealthClinic

JelmerF's Contest Log!

Bezoekers in dit topic

Zozo werd vandaag wakker, en me rug is echt een stijve plank! vanochtend direct eerst een lekkere whey shake + amino capsules voor de broodnodige eiwitten!.

Vandaag rust en misschien wat lichte cardio.

Vandaag ga ik ook verder met het uitwerken van mijn aanvalsplan, deze week krijg ik mijn t-bar row handvat binnen (deze oefening mis ik ECHT in mijn gym. Hiermee kan ik dan dus ook beginnen voor de broodnodige massa op de rug.

Kwa voeding heb ik het voor mijn gevoel op orde: 2 maal per dag wil ik het liefst een warme maaltijd en tussendoor broodjes kipfilet, whey shake, kwark, micellar caseine (voor de nacht). Ik probeer men voeding per week aan te passen op gevoel en junk weinig (scheelt dat ik chips of snoep niet lekker vind)

De komende tijd zal ik op het gebied van stappen weinig doen, uit eerdere ervaringen weet ik dat als ik 4 keer per week voluit ga met bodybuilding ik in het weekend lekker rustig wil bijkomen.
 
Hmm, je had in je gym niet eens een v-bar handvat ?:P Maar hoezo zou je met t-bar rows wel ineenkeer dikke massa gaan pakken? Met BOR bv pak je precies hetzelfde allemaal ;) no offence ofc :p

En ga je echt diep cutten? Aangezien daar de contest voor is, vroeg me al af of je brood ging laten staan, zo te zien nog niet! Iig veel succes ermee en kblijf je volgen :D
 
Hmm, je had in je gym niet eens een v-bar handvat ?:P Maar hoezo zou je met t-bar rows wel ineenkeer dikke massa gaan pakken? Met BOR bv pak je precies hetzelfde allemaal ;) no offence ofc :p

En ga je echt diep cutten? Aangezien daar de contest voor is, vroeg me al af of je brood ging laten staan, zo te zien nog niet! Iig veel succes ermee en kblijf je volgen :D

Nee die heeft mijn gym niet haha, ik zeg niet dat ik er in 1 keer dikke massa mee pak, maar omdat ik die oefening nog beter in men rug voel dan BOR's. Eerst ga ik mijn vet% laten meten en vanuit daar maak ik een strijdplan
 
Nee die heeft mijn gym niet haha, ik zeg niet dat ik er in 1 keer dikke massa mee pak, maar omdat ik die oefening nog beter in men rug voel dan BOR's. Eerst ga ik mijn vet% laten meten en vanuit daar maak ik een strijdplan

Haha oke, mja ik train ook in een niet echt boeiende gym qua spullen, maar zelf dat hebben ze wel :D Maar ben benieuwd hoe diep je zal gaan! Want denk dat je dan toch wel het brood/zuivel eruit moet gaan laten :p Succes jelmert!
 
Haha oke, mja ik train ook in een niet echt boeiende gym qua spullen, maar zelf dat hebben ze wel :D Maar ben benieuwd hoe diep je zal gaan! Want denk dat je dan toch wel het brood/zuivel eruit moet gaan laten :p Succes jelmert!

Zuivel heb ik 2 maand terug eral uit gegooit, en om brood eruit te gooien zit ik ook overna te denken, keuzes keuzes!
 
Ga je nou bulken of cutten?
 
Ga je nou bulken of cutten?

Clean massa bouwen en zo droog mogelijk blijven (liefst nog droger natuurlijk):)

Hier wat Stats

Per dag krijg ik ongeveer 3816KCAL binnen

267 gram eiwit
413 gram koolhydraten
131 gram vet

oftewel 27%/42%/30%
 
Laatst bewerkt:
Nog even wat basis foto's van mezelf, zodat jullie een betere indicatie van me hebben hoe ik er nu bijsta. de poses zijn koud gedaan

2011-05-11165632.jpg


2011-05-11165019.jpg


2011-05-11164815-1.jpg


En wat een k*t camera heeft samsung galaxy zeg:P
 
Je benen springen eruit vind ik! netjes hoor jelmer!:)
 
Je benen springen eruit vind ik! netjes hoor jelmer!:)

Thanks!, vind mezelf nogal dun overkomen op die foto's.

Iig niet zeiken maar trainen!
 
Je staat toch al goed droog, mooie fysiek! ;)
 
Netjes die laatste foto ;)
 
Zuivel heb ik 2 maand terug eral uit gegooit, en om brood eruit te gooien zit ik ook overna te denken, keuzes keuzes!

Heul ni, je had het over kwark xD is ook zuivel haha. Maar check je pm :p!
 
Heul ni, je had het over kwark xD is ook zuivel haha. Maar check je pm :p!

Ja henkert, kwark=micellar caseine en wat hebben we nodig s'nachts! juist langzaam verteerbare eiwitten.
 
Laatst bewerkt:
Aha, volgens mij mocht je alleen mee doen als je ging cutten, toch?
 
Aha, volgens mij mocht je alleen mee doen als je ging cutten, toch?

Om onduidelijkheid weg te nemen, ik wil massa bijkomen en goed laag komen in vet
 
Laatst bewerkt:
Goed lezen, ik wil clean massa bijkomen en zo droog mogelijk worden.

Alsof dat tegelijk gaat lukken met een dieet dat boven onderhoud zit, tenzij je cut/bulk cycles gaat doen.
 
Alsof dat tegelijk gaat lukken met een dieet dat boven onderhoud zit, tenzij je cut/bulk cycles gaat doen.

Ik snap je reactie, dat is toen het aantal kcal die ik die dag gegeten heb, dat is idd boven onderhoud

iig moet de kcal omlaag en eiwitten iets hoger
 
Vandaag was het beentjes en biceps dag!

Squat 4 setjes 2 setjes opwarmen daarna, 15*80, 15*90, 12*100, 10*110
Leg Press 4 setjes van 20*200, 20*220, 15*240, 15*260
Leg Extensions 4 setjes van (per been) 20*30, 20*35, 20*40, 15*45
Leg Curl 3 setjes van 15*25, 15*30, 12*35
Straight legg deadlift 3 setjes van 20*30, 20*40, 15*50
Dumbbell straight legg deadlift 3 setjes 20*20, 20*22, 15*22
Sitting calves raise 3 setjes 20*30, 20*35, 20*40
Standing calve raise 3 setjes 20*50, 20*60, 15*70

In totaal voor benen 27 setjes

Heb alle setjes rustig aan gedaan, echt dat brand gevoel trainen liep echt als een debiel door de gym haha.

Biceps

Barbell Curl 4 setjes 10*40, 10*50, 8*60
Dumbbell Curl 3 setjes 10*14, 10*16, 9*18
Pulley Curl 3 setjes 10*30, 10*35, 8*40
Bicep curl (station) 2 setjes 10*35, 10*35
Pull ups 2 setjes van 10 reps

Armen waren goed vol en benen zijn dood!.

Op naar de volgende training!.

Morgen staan de schouders op het programma!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven