XXL Nutrition

JelmerF's Contest Log!

Bezoekers in dit topic

Vandaag nog even een rustdag!, heb afgelopen zaterdag de hele dag lopen slopen en drillen en voel dat erg goed in men armen en handen.

Morgen dus weer los!(:
 
Gister was het weer rug + tri dag!

Pulldowns behind neck 3 sets, 20*35, 15*40, 12*45, 10*50
Pulldowns naar borst 3 sets, 15*40, 12*50, 10*60, 8*70
Seated Rows 3 sets 15*50, 12*60, 10*70, 10*70
Vertical Row 3 sets 15*45, 12*50, 10*55, 10*60
Dumbbell Row 3 sets 10*22, 10*22, 10*22, 12*22
Barbell Row 3 sets 12*50, 12*60, 10*70, 10*80
Straight Bar Pushdows 3 sets 12*15, 12*15, 10*20, 10*20
Rug extensions 2 sets 25 herhalingen bodyweight.

Tri
Tricep extensions 3 sets (1 opwarm set) 10*30, 10*35, 10*40
Tricep Pushdown 3 sets 10*40, 10*45, 10*45
Tricep Touw Pushdown 10*20, 10*20, 8*25

Vandaag ga ik naar een sportmasseur om alles eens goed los te maken, kan merken dat na en tijdens intensieve trainings weken men lichaam toe is aan een massage. Vandaag is het rustdag en morgen zal ik de benen weer gaan aanvallen!
 
Jelmer waar ben je gebleven? volgde je altijd maar watskeburt?
 
Wegens omstandigheden ben ik niet aan mijn log toegekomen, sorry dat ik dit nu pas vermeld. iig ben ik keihard doorblijven trainen, en zal vanaf vandaag mijn log weer helemaal up to date gaan houden (inclusief nieuwe foto's').

Vandaag heb ik een nieuwe rug foto gemaakt (lat spread) de pose doe ik volgens mij niet helemaal goed hier moet ik nog op oefenen en het is wel samsung kwaliteit maargoed het geeft een beeld van hoe ik er nu ongeveer bijsta.

2011-07-04144724.jpg


De laatste weken ben ik ook goed wat vet kwijt geraakt en dit kan ik duidelijk terug zien in mijn fysiek (ader terreur enzo), Vooral de definitie op mijn benen is vooruit gegaan!
 
Laatst bewerkt:
goed om te zien dat je nog steeds hard bezig bent man. ben benieuwd naar front pics
 
Hierbij mijn schema


Scannen0011.jpg

Scannen0012.jpg




Deze heb ik gekregen en ga er echt goed op, hiervoor trainde ik vooral veel en hard en dit kon ik merken (veel pijntjes enzo).

iig dit schema hou ik voorlopig aan.

Kwa vet kom ik lager te zitten en definitie op de poten komt mooi gestaag door.

Vandaag staan de beentjes op het programma!.

Keep on Building!
 
Laatst bewerkt:
Wat mij betreft (veel) te veel volume voor iemand die traint zonder ondersteuning.
 
sws gewoon veel te veel volume imo.. en neck press is voor voorkant schouders volgens mij.
 
sws gewoon veel te veel volume imo.. en neck press is voor voorkant schouders volgens mij.

Tis idd een pittig schema, maar als je goed naar je lichaam luisterd en dit schema uitsmeert over 7/8/9 dagen dan is het goed te doen.
iig bdw ga zelf eens foto's plaatsen ben benieuwd naar je fysiek.

En tja die neck press dat klopt maar daar doe ik ook een andere oefening voor (het is een inscan a4tje en dan kan je het niet aanpassen).
 
Tis idd een pittig schema, maar als je goed naar je lichaam luisterd en dit schema uitsmeert over 7/8/9 dagen dan is het goed te doen.
iig bdw ga zelf eens foto's plaatsen ben benieuwd naar je fysiek.

En tja die neck press dat klopt maar daar doe ik ook een andere oefening voor (het is een inscan a4tje en dan kan je het niet aanpassen).

Je gaat morgen toch dreamfields?:D
 
Vandaag even een rustdag extra genomen!, morgen is het borst/schouder dag.
 
Scannen0012.jpg
Het is uiteindelijk dinsdag toch een rug dag geworden, trainingsmaatje was ziek geworden en benchen zonder spotter vind ik niet prettig daarom heb ik rug gepakt. Wat is dat toch een heerlijk gevoel als je rug van top tot teen helemaal opgepompt is!. Vandaag ga ik borst/schouders pakken, en vragen aan mijn trainingsmaatje om even een front pose foto te maken!.
 
Het ging zo lekker allemaal... zondag ben ik ziek geworden (sindsdien koorts varieerend van 38 tm 40 graden en maandag naar eerste hulp geweest omdat ze dachten dat ik hersenvliesontsteking had).

iig ik heb GOED de griep te pakken, dus trainen kan nu niet:(

En dat is best wel heel k*t!
 
Zwaar k*t jelmer! Hoop dat je snel/goed herstelt. Je had goede shape@dreamfields, hoop dat je dat kan vasthouden mate:).
 
Hoppa!, en ik ben eindelijk weer beter k*t griep.

Morgen ga ik de training weer oppakken!, ben benieuwd hoe het zal gaan
 
Maandag: Borst/Schouders gepakt, ging lekker kon wel merken dat ik ziek geweest ben (wat minder kracht) gewoon men training rustig gedraaid.

Dinsdag: Rug/Achterkant schouders, deze training ging super! zit weer helemaal in het train ritme, loop nu wel zo krom als een plank door de spierpijn in men Borst/Schouders en Rug.

Vandaag is het rustdag en morgen is het oorlog voor de beentjes!
 
Nice, back on track!
 
Back
Naar boven