XXL Nutrition

JelmerF's DBB Wedstrijd Log

Bezoekers in dit topic

jelmerF

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2008
Berichten
1.202
Waardering
62
Hierbij ook mijn wedstrijd log:D dit sluit mooi aan ter voorbereiding op mijn flexcup wedstrijd in december!

Wie was ik ook alweer? :Jelmer, 22 jaar'

De reden dat ik weer meedoe aan de DBB fotowedstrijd is omdat ik momenteel in voorbereiding ben voor de flexcup en hier goed mijn resultaat kan bijhouden.

Stats
96kg bij 14% (bulk)

Schema

Mijn schema veranderd elke 4 weken omdat ik het flex schema volg.

Momenteel ziet mijn trainschema erzo uit

ma: Borst
di: Rug
wo: Armen/forearms
do: Schouders/hamstrings
vrij: Benen/kuiten

Vanaf deze week ook 4 keer cardio na de training om het vetpercentage omlaag te krijgen

Nu genoeg gepraat tijd voor foto's.

IMG-20120514-WA0004.jpg


2012-04-26104709.jpg


2012-04-26104413.jpg


download-5.jpg


download-4.jpg


download-3.jpg


En omdat ik mijn train schoenen zo mooi vind ook deze.

download-2.jpg


Vanaf nu zal ik dus hier gaan loggen ipv mijn andere log, deze zal ik weer oppakken na de DBB wedstrijd.

Succes aan alle deelnemers!
 
Laatst bewerkt:
Succes man, volg je al een tijdje en ben erg benieuwt wat voor fysiek je hebt aan het einde van de rit.
 
Beast!!!!
Dikke poten man!
Ga je al cutten? Of blijf je cleanbulken?
 
Beast!!!!
Dikke poten man!
Ga je al cutten? Of blijf je cleanbulken?

Thanks!, sinds deze week zit ik op 4400kcal ipv 4900. en dit word per maand omlaag bijgesteld is de verwachting (in overleg met flex coach)
 
Succes kerel !
 
Succes man! Oogt echt massief, ben benieuwd hoe je droog uit zult zien.
 
Wat een poten zeg! Ben benieuwd hoe die er wel niet uit zien in december!
 
Thanks Guys!,

Gister was de training samen met de flex challenge groep.

Deze dag werd ik getraind door Davor Brdjanovic (middelste)

2012-06-03151247.jpg


We hebben rug/biceps getraind en ben de dag erna helemaal megagaar.

Van men Hamstrings tot aan men Traps ik voel al men spiervezels!, en ook men bicep is dooood!!!.

Ik heb goeie tips gekregen van Davor hoe ik men ging beter kan trainen ben benieuwd hoe dit men progressie zal beinvloeden!. ook nog even wat foto's genomen na de training (ik ben diegene in het blauwe gorilla shirt)

2012-06-03151343.jpg


Hier ben ik de linker

2012-06-03151733.jpg


2012-06-03151655.jpg


Vandaag heb ik dus een rustdag genomen omdat men lijf nog erg gaar is, morgen staat borst op het programma!:D
 
Wat een buffels!!!
Allemaal dezelfde klasse?
 
Haha, vuile mazzelaar. Als je dbb intype in google staat dit log bijna bovenaan :cool:

Beast poten.

Succes makker.
 
hahaha lololo ik probeerde het en je had gelijk haha:P.

Gister heb ik borst getraind en dit ging lekker rustige herhaling en een goede piek contractie. Men borst doet nu echt zeer!:D

Enkele Highlights van de training

Flat Bench, Flyes, Pullovers.

Ik kan niet men gehele schema inclusief sets gaan posten omdat ik het schema volg van de flexcup en we hebben afgesproken dit niet te posten op het internet.

Men rug/biceps voel ik nog steeds van zaterdag die hebben goed op hun flikker gehad
 
Het 'geheime' schema :roflol:
Maar lekker, chest spierpijn is altijd 1 van de fijnste vind ik :D
 
Pffff, nog zo'n monster...

Succes man!
 
Je ziet er al goed uit en 22jr?? Jij gaat hoge ogen gooien straks tijdens de Flexcup..succes met je voorbereiding!
 
Damn, massa! Succes jongen.
 
@Markrot: haha ja "topsecret!" klopt samen met benen / rug spierpijn dat je een dag na de training elke vezel voelt:cool:

TRXFreak: Haha monster nog wel!, bedankt voor je compliment!

Miss H: Dankje! ik ben inderdaad 22 en val dus in de junioren categorie, ben erg benieuwd hoe ik eruit kom te zien als ik laag zit in vet.

Bob k: Dankje kerel!! daar trainen we voor he! train, eat and sleep!:D
 
Back
Naar boven