MuscleMeat

JelmerF's DBB Wedstrijd Log

Bezoekers in dit topic

Zo gisteren is de flex meeting weer geweest!, deze maand is er weinig gebeurt kwa gewicht en ben hetzelfde gebleven als vorige maand, dit komt denk ik door een rustweek en onregelmatige trainingsweken door tentamenweken.

Het aankomende schema is gebaseerd opkracht en de cardio word flink opgevoert. deze maand ga ik van 4400kcal naar 3900kcal dus ik verwacht dat het vetpercentage goed zal dalen deze maand.

Ik heb me verdiept in cardio op de nuchtere maag en dit ga ik tot ongeveer 8% doen (tot dan is het redelijk veilig te doen zonder verlies van massa). Ben benieuwd hoe mij dit gaat bevallen!.

Wat ik wel grappig vind de definitie op men benen komt duidelijker door maar ben wel op hetzelfde vetpercentage gebleven, Rene vertelde mij dat mijn vet het meeste rond men middel (rug) en buik zit.

Morgen lekker de 1e dag knallen van het nieuwe schema:cool:
 
Wat voor ochtendcardio ga je doen? hoe lang/intensiteit?

Ik doe nu elke werkdag 15 minuten hardlopen, gemiddelde intensiteit, bevalt goed en lijkt ook zeker effect te hebben.
 
Wat voor ochtendcardio ga je doen? hoe lang/intensiteit?

Ik doe nu elke werkdag 15 minuten hardlopen, gemiddelde intensiteit, bevalt goed en lijkt ook zeker effect te hebben.

Ik heb zelf nog nooit ochtendcardio gedaan, maar wat jij aangeeft ben ik ook van plan te doen 15 minuten, gemiddelde intensiteit hoevaak doe jij het per week en wanneer zag je resultaat?
 
Ik heb zelf nog nooit ochtendcardio gedaan, maar wat jij aangeeft ben ik ook van plan te doen 15 minuten, gemiddelde intensiteit hoevaak doe jij het per week en wanneer zag je resultaat?

Ik doe het elke werkdag (ma-vr) en ik zag eigenlijk meteen resultaat, vetverbranding lag al even stil en ging toen weer lekker door. Huid werd dunner, gewicht nam af, voelde me 's morgens minder in slaap of koud.
 
Ik doe het elke werkdag (ma-vr) en ik zag eigenlijk meteen resultaat, vetverbranding lag al even stil en ging toen weer lekker door. Huid werd dunner, gewicht nam af, voelde me 's morgens minder in slaap of koud.

Nice!, ik heb nu mijn eerste cardio erop zitten ik ga het deze week 3 keer doen (om de dag). heb een app op men mobiel gezet (mapmyrun) om bij te houden hoelang ik gelopen heb en de afstand leuk om dit bij te houden!.
 
De ochtend cardio bevalt me goed:), ben gelijk ook goed wakker en dat scheelt!. de 3e dag lopen had ik gelijk een dikke blaar.. ga aankomende week even nieuwe schoenen ervoor kopen de oude zitten te krap!.

Deze maand lekker een trainschema op kracht gekregen bij de flex meeting!, Gisteren benen gedaan en tering wat zijn men quads en calves dood zeg!.

Even een paar highlights.

- Squats
- Front squat
- Leg extensions
- Leg press

Had niet verwacht nog dat ik met squaten goed zwaar kon gaan want heb al tijden niet meer zwaar gesquat!, toch nog 5 * 170kg gesquat (parallel) en in de smith want men gym heeft geen los squat rek..

Vandaag nog even de hamstrings + biceps dood maken en lekker cardio:D Burn the fat!
 
Hoppa deze week lekker op vakantie!, heb net weer een laptop tot men beschikking hier! gister lekker rug/schouders geknalt en zat ondanks dat het een krachtschema is toch goed vol:D.

Cardio gaat ook lekker en zo te zien raak ik vet kwijt:D op naar de 6%:D

Vandaag Hamstrings/Biceps beuken in dit lekkere warme weer!
 
Goed bezig! ga je die 6% halen in de laatste week?
 
Goed bezig! ga je die 6% halen in de laatste week?

6% ga ik niet halen, ik ga dit wel halen (als het goed gaat) bij de flexcup 2 december.

Gisteren met 3 andere flex deelnemers gezamenlijk getraind (rope, tymen, en jimmy.

Borst en triceps gepakt op het 5*5 krachtschema van deze maand, was een lekkere training alleen krijg ik van dit schema niet de pomp die ik normaliter gewend ben.

Morgen nog ff lekker cardio doen, ik zie men buikspieren beter doorkomen dus het vet trekt al mooi weg!
 
Zo de foto's zijn opgestuurd!, ben benieuwd waar ik eindig omdat ik niet keihard gecut heb (dat doe ik pas vanaf aankomende maand voor de flexcup).

Ben benieuwd wie er in de top 3 zullen zitten want zitten echt goeie fysieken bij
 
Back
Naar boven