XXL Nutrition

JelmerF's DBB Wedstrijd Log

Bezoekers in dit topic

Goed bezig Jelmer!
Dikke kuiten man
Johnny staat er goed bij he, gisteren dacht ik 101kg bij iets van 8% vol aders niet normaal
 
Goede progressie weer Jelmer.

Voor mij was het de eerste maand dat ik niet vooruitgegaan was,alleen iets vetter,net als jou vorige maand.
Heb nu wel zin om te gaan knallen deze maand,hoop deze maand toch wel 2% vet te verliezen.

En we moeten maar is gaan overleggen dan voor gezamenlijke training. Mijn gym is ook goed te trainen,dumbbells tot 55kg,squatrack,hacksquat etc.
Maar moeten ff kijken wat het makkelijkste is,misschien wel leuk om er een hele dag van te maken.
 
Beste benen :D Nice!

Wat voor merk schoenen zijn dat? Zien er stevig uit!
 
@BearelleJonas: Hell Yeah!:cool:, ben benieuwd hoe men benen erbij staan na dit dodelijke been schema van deze maand!

@timmert: Thanks man!, ja johnny is echt een baas gister zei harry ook dat die man droger en droger word en rustig 6800kcal weg eet op een dag haha

@Sim1986: Thanks Kerel!, ja klopt ik had dat vorige maand ook dat ik niks was alleen gekomen alleen vet, soms heb je dat weet zeker dat je volgende maand droger staat!, lijkt me leuk! samen hapje eten enzo! mooie dag van maken

@ThomasR: Thanks! merk van die schoenen weet ik niet heb ze gekocht bij een dumpshop, als je interesse hebt moet ik ff de site zoeken waar ik ze ook alweer vandaan had
 
haha ja hij keek uit naar de voorbereiding want dan mocht die minder eten.
maar hij moet nu ook echt sick veel eten, meer dan kg aardappelen, 250gram brinta enzo
 
haha ja hij keek uit naar de voorbereiding want dan mocht die minder eten.
maar hij moet nu ook echt sick veel eten, meer dan kg aardappelen, 250gram brinta enzo

Haha klopt dat zei Harry al een kilo piepers LOL
 
Eet hij 6800kcal aan clean eten op één dag? :eek:
Damn, die is fulltime bezig met kauwen!
 
Deze maand is men kcal inname hetzelfde gebleven ( +/- 4400kcal)

de ekv verhouding was 30-50-20 en is nu 35-45-30.

De cardio is intensiever geworden (half uur HIT training) ipv gewoon rustig 20 minuten cardio na de training op hartslag.

Ik ben benieuwd wat voor resultaat dit zal hebben op mijn vetpercentage over 4 weken.

Vandaag is de eerste dag van het nieuwe schema en ben erg benieuwd hoe dit me gaat bevallen!.
 
was een mooi milfje in t rood op school of niet :D
 
was een mooi milfje in t rood op school of niet :D

Fijne peukie idd!!!

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 21:38 ----------

Zo gister Rug/Biceps gedaan en de tering ik loop krom van de spierpijn!.

Highlights van de training!

De deadlifts gingen lekker ben tot 140kg gegaan maar hier zit ook wel een 160kg op reps in, ben bewust eerst niet hoger dan 140kg gegaan op dit schema omdat voor de deadlift we eerst een voorvermoeiings oefening moesten doen.

Volgende week dus minimaal 160 op reps.

Voor biceps die al goed zaten 2 biceps oefening 6 sets per oefening.

Potverdorie alles doet me zeer!, Biceps/Traps en gehele rug lekker lekker!.

Morgen zijn de Triceps/Onderarmen aan de beurt!
 
Druk druk druk!, zit midden in tentamen week en super druk met verslagen, tentamens etc etc..

Vrijdag laatste training van afgelopen week gehad quads/hams/calves

Been schema voor deze maand is echt killing lunges, squats, veel reps met leg extensions, negatieven voor hamstrings, en sets met erg veel herhalingen voor calves maar ook sets met megazwaar gewicht en weinig reps, liep er zaterdag en zondag weer als een downie bij te stampen door de spierpijn:D
 
Druk druk druk!, zit midden in tentamen week en super druk met verslagen, tentamens etc etc..

Vrijdag laatste training van afgelopen week gehad quads/hams/calves

Been schema voor deze maand is echt killing lunges, squats, veel reps met leg extensions, negatieven voor hamstrings, en sets met erg veel herhalingen voor calves maar ook sets met megazwaar gewicht en weinig reps, liep er zaterdag en zondag weer als een downie bij te stampen door de spierpijn:D


Hoe gingen de sprong squats :D
 
Pff afgelopen week tering druk met tentamen weken!, heb besloten om een rustweek te pakken (kwam opzich ook wel goed uit dat had ik ook wel een keer nodig). Men voeding heeft er gelukkig niet onder geleden en merk dat een rustweek toch wel effect heeft na die maanden van zware training, soms pakte ik wel eens 2 of 3 rustdagen maar dat helpt niet echt.

Na het lezen van wat wetenschappelijke studies kon ik me er redelijk bij neerleggen dat het toch positieve effecten heeft voor de nieuwe groei NA de rustweek!.

Vanaf morgen ga ik weer trainen en heb er gruwelijk zin in:cool:
 
Goedzo Jelmer.
Ik had hetzelfde. 3 maanden knallen, zonder een week rust. Max 2 dagen.
Nu heb ik vorige week 4 dagen gepakt en in totaal 6 dagen tot 11:30 op bed gelegen.
Je spanning is even van je lichaam af en lijkt minder gespierd.
Gister in twijfel even mijn armen moeten opmeten omdat het me niet lekker zat.
Weird!!! 0,5 cm groter.

Ben je nu klaar met je studie?
We hebben nog 4 weken om te knallen.
Komt goed ;-)

Trainse!!
 
Goedzo Jelmer.
Ik had hetzelfde. 3 maanden knallen, zonder een week rust. Max 2 dagen.
Nu heb ik vorige week 4 dagen gepakt en in totaal 6 dagen tot 11:30 op bed gelegen.
Je spanning is even van je lichaam af en lijkt minder gespierd.
Gister in twijfel even mijn armen moeten opmeten omdat het me niet lekker zat.
Weird!!! 0,5 cm groter.

Ben je nu klaar met je studie?
We hebben nog 4 weken om te knallen.
Komt goed ;-)

Trainse!!

Ja klopt je lichaam/gewrichten/cns krijgt volledige rust en het idee dat je massa verliest zit tussen de oren denk ik (zolang je je aan je dieet houd). Ja ik heb men armen eergister opgemeten en vond dit wel grappig links 42cm en rechts 42,5cm terwijl ze eerder koud wat kleiner waren.. erg grappig!.

Morgen een tentamen en woensdag een tentamen + verslag en dan ben ik klaar!. dan weer volle bak!!!!
 
Back
Naar boven