MuscleMeat

JelmerF's DBB Wedstrijd Log

Bezoekers in dit topic

Zoo! het is alweer zondag:D, deze week een drukke week gehad mar zit wel weer lekker in het train ritme.

Donderdag heb ik rug/biceps gedaan en tering wat was het warm!, was na elke set deadlift duizelig dus heb het kwa gewicht wat rustig aan gedaan. Biceps zaten ook echt mega vol omdat we eerst rug moeten trainen en daarna bi's, je voelt je dan echt slap als je daar staat met 12kg dumbeltjes..

Vrijdag heb ik Quads/calves gedaan en men kuiten zijn nu nog dood ik waggel echt rond hier in huis:P, voor kuiten moesten we deze keer 100,15,50,10,25,6,4 reps doen en dat voel je oef!.
 
Ik red die 100 niets eens met een lege stang.. Ik haat kuiten
 
Ik red die 100 niets eens met een lege stang.. Ik haat kuiten

Haha aaah I love kuiten:D ik heb de 100 gedaan met 60kg en dan soms ff uitschudden en gelijk weer door
 
hardlopen na die kuiten training is pas huilen
heb ik net gedaan zag er niet uit :P
 
hardlopen na die kuiten training is pas huilen
heb ik net gedaan zag er niet uit :P

Ja ik wou vandaag gaan hardlopen maar word zo echt niet wat haha
 
is wel killing die interval

Haha ja klopt!:D.

vandaag ook ff snel fotootje gemaakt wel wat wazig kan de telefoon niet goed stilhouden haha, en volgens mij worden men poten droger

mail.jpg
 
Nice die poten
 
Lekker bezig Jelmer, ben benieuwt hoe die poten eruit zien na je cut.
 
Heb je geen last met broeken kopen als je zulke stronken heb?

heb zelf last van grote glutes en dat is echt een hell
 
Heb je geen last met broeken kopen als je zulke stronken heb?

heb zelf last van grote glutes en dat is echt een hell

Talking about Gluteus, heb gewoon met stappen dat ik complimenten over men glutes krijg van vrouwen men vriendin zegt ook ja je kont is zo mooi rond echt een ghetto booty:rolleyes:.

Ach benen kunnen nooit te groot zijn ik koop altijd spijkerbroeken met stretch ideaal is dat, het zou voor mij nooit een reden zijn om men benen minder te trainen omdat broeken te strak gaan zitten, vind dat juist wel fijn dan weet je dat je progressie maakt:D
 
poten zijn bruut kerel:P

Ik zal je de overhead squat nog wel leren hehe.
 
Zoo vandaag lekker borst + schouders gebeukt:D, was een zware training na een dag hard slopen in een oud huis (muurtjes breken).

korte opsomming, Flyes, Incline bench, Flat Dumbbells, en met schouders lekker veel zware presses gedaan. Merk dat men schouders hier merkbaar beter opgroeien als ik hiermee begin om het vervolgens af te werken met cable side raises achterlangs en side raises dumbbell dropsets!.

Opzich vind ik het lekker gaan ik kan merken dat ik overal voller word en de minpunten best goed bijtrekken ben benieuwd hoe de meting zal zijn aankomende zaterdag:)
 
Jij heb wel andere schouder oefeningen dan ik :O
 
Back
Naar boven