MuscleMeat

JelmerF's log road to a better bodybuilder (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Verdomme man die benen! Je blaast ze qua LB echt allemaal weg imo. Tymen stond er ook echt goed bij :D.

Abbo :)

thanks man:D, wil nu graag meer lijnen op de benen hebben:).

Tymen stond er idd keihard bij!, de dag ervoor heb ik samen met Tymen een fotoshoot gehad die hij geregeld had, en samen hebben we overnacht in de Koningshof:D.

Hier nog even een rug foto, in januari moest ik van men coaches meer de nadruk op men rugwijdte/dikte leggen en dat heeft zen vruchten afgeworpen. Alhoewel het nog beter kan is het een goed begin!.
546819_4433946841034_854425864_n.jpg


Morgen staat borst of rug heb er zin in:D
 
mooie jongen waar mee je de shoot had! erg lekkerding (nohomo) en buff!

abbo :D
 
Tymen zal ik die plantenspuit foto posten?:$
 
doe wat je niet laten kan :P
 
Vandaag weer lekker borst aangepakt:D

Maandag Borst/Triceps

Voorvermoeien met DB Flyes 4 sets 10/12 reps
Incline Bench 4 sets 12/10/8/6 reps
Incline Dumbbell Press 12/10/8 + dropset
Cable Crossover 1 FST7 Set

Triceps:
SkullCrushers 4 sets 12/10/8/6
Pushdowns 4 sets 12/10/8/6
1 dumbbell strekken achter hoofd 12/10/8/6

Net genoten van een heeeerlijke meal
download-12.jpg


Vanavond weer vroeg erin want weer om 5.30 eruit om, om 7 uur te trainen!
 
Is best veel rijst! 150-200g?
 
ewa dankjewel sahbi jwt
 
Pfff afgelopen dagen beetje slecht in orde geweest, (moeder zwaar de griep en ik snotterig en groggy gevoel). Voel me vandaag weer top dus vandaag de gym in voor rug:cool:
 
Hoppa wat een rugtraining ben tot het gaatje gegaan en men rug was helemaal verzuurd (vooral onderrug)

Dinsdag: Rug/Rear delts/ Biceps
Voorvermoeien met Straight Pulldowns + Superset onderhandse/bovenhandse Pulldown 4 sets
BOR’s onderhandse grip 4 sets Laatste set rust pauze 30/45 seconden rust (schijf eraf halen en weer door)
Deadlifts (5*5) 7 * 150kg gehaald dus volgende week meer gewicht
Seated Row 4 sets 10/12 reps

Rear Delts
Rear delt pulldown Kai greene style + bent over rear delt raises (superset) 4 sets 10/12 herhalingen

Biceps
Barbell Curls als superset met Dumbbell curls 4 sets 10/12 reps
Zittende Dumbbells curls 4 sets 10/12 reps laatste set dropset


Moaaah ging heerlijk!, lekker gedeadlift op kracht en moet zeggen ben deze week weer voluit gegaan met deadlift (had al maanden niet meer gedeadlift) en toch nog 7*150kg gehaald:) (men top is 2*200, 1*210).

Krijg weer meer kracht en voel me ook weer voller worden, vind dat wel mooi er weer buffer uitzien:cool:.

Men rug was na het borren al helemaal vol (vooral onderrug), ik bor parallel met de vloer (vind ik fijner), dan dat 45 graden gedoe waarbij je meer je traps pakt.

Morgen lekker schoudertjes:D
 
Lekker hardcore klasse wat is kai green Style.?
 
De rear delt row kai greene style doe je met een pulldown stang, je zit helemaal voorover over de beugels en trekt de stang naar beneden en je focust je op dat je een back double biceps doet. Ik kan even zo snel geen filmpje ervan vinden hoop dat men uitleg voldoende is
 
De rear delt row kai greene style doe je met een pulldown stang, je zit helemaal voorover over de beugels en trekt de stang naar beneden en je focust je op dat je een back double biceps doet. Ik kan even zo snel geen filmpje ervan vinden hoop dat men uitleg voldoende is

Ben ook wel benieuwd,? lekkere training verders maat!
 
Ben ook wel benieuwd,? lekkere training verders maat!

Thanks Platz!:D, Zal de volgende keer ff die oefening filmen!, heb die oefening geleerd van Dennis Megens bij een gezamenlijke training van de flexcup en moet zeggen dat ik het erg goed voelde!
 
filmpje van Rear delt pulldown Kai greene style ??? Wel benieuwd naar.
Of een uitleg?:)

Edit: staat er al boven. dank :D
 
had bovenaan de uitleg staan:p: De rear delt row kai greene style doe je met een pulldown stang, je zit helemaal voorover over de beugels en trekt de stang naar beneden en je focust je op dat je een back double biceps doet. Ik kan even zo snel geen filmpje ervan vinden hoop dat men uitleg voldoende is

ff een toevoeging, hoe je normaal een pulldown behind the neck doet (stang achterin de nek dus), ga je zo ver mogelijk vooroverhangen en trekt de stang naar beneden en beeld je in dat je een back double bicep doet zodat je je rear delt goed pakt
 
Laatst bewerkt:
Gisteren lekker de schouders geknalt! had nog spierpijn in men hamstrings dus die heb ik geskipt

Military press 4 sets 10/12 reps
Side Raises 4 sets 10/12 reps + laatste set dropset
Seated Shoulder press machine 4 sets 10/12 rep, laatste set doorgaan tot failure en halve reps, quarter reps maken.

Schouders zaten lekker vol na de training!:D
 
Lekker gebeukt jelmer!

Doe je RM deadlifts voor hammies?
 
Thanks Koekie!:D,

Nee niet perse doe het meer voor de afwerking van onderrug en rug als geheel, vind de deadlift oefening gewoonweg DE oefening voor rug/onderrug
 
Back
Naar boven