AndroidHealthClinic

JelmerF's log road to a better bodybuilder

Bezoekers in dit topic

Toffe update Jelmer! Flinke stappers heb je toch, nice! Leuke foto's van de FIBO ook!
 
Jelmer wat meet je arm ongeveer?
 
Toffe update Jelmer! Flinke stappers heb je toch, nice! Leuke foto's van de FIBO ook!

Danku:D

ruitenwisser: weet ik zo niet moet ze keer weer ff meten
 
IMG-20130415-WA0014_zps28990d6e.jpg


Schouders getraind!, borst valt nu echt in het niet op deze foto haha
 
Zooo je gaat hard man!super rebound gepakt echt buff
 
Zooo je gaat hard man!super rebound gepakt echt buff

Thanks Hendrie!.

Afgelopen zaterdag ben ik weer bij Rene geweest voor een meting en momenteel sta ik op 93,5kg @ 11,5% mooi vetpercentage om te bulken!.

Ben sinds maandag weer begonnen met oefeningen voor de rotator cuffs, merk dat ik hier veel voordeel uit haal (dom dat ik het een tijdje niet gedaan heb).

Vandaag ga ik lekker rug/traps trainen, daarna ff uitgebreid foamrollen! dit kan ik echt iedereen aanraden ik merk dat ik minder vaak naar de masseuse hoef omdat door stevig foamrollen je spierknoopjes weg kan rollen,
Ook merk ik dat er minder druk op men rug staat
 
begeleid Renee je weer voor op een wedstrijd of blijf je gedurende het hele jaar bij hem?
 
begeleid Renee je weer voor op een wedstrijd of blijf je gedurende het hele jaar bij hem?

Nope niet voor een wedstrijd, gewoon om op het juiste spoor te blijven kwa gewicht en vet
 
Net lekker rug getraind en thuis even fotootje geschoten!.

IMG-20130417-WA0014_zps46d9bf4e.jpg


Zal straks even men training posten nu eerst eten!
 
Training van Vandaag!

Rug/Traps

Pulldowns 4 sets 10 * 77, 10 * 88, 8 * 98, 6 * 108 laatste 2 reps met spotter
Deadlift 5 sets 5*5 120,140,140,160,180
Dumbbell Row 4 sets 10 * 28, 10 * 32, 10 * 32, 10 * 32
Seated Row 2 sets 10 * 77, 8 * 88
Seated Row staand 2 sets 10 * 40 heel diep doorhangen zodat je de gehele rug rekt
Straight Pulldown 3 sets tot failure met 24kg

Traps
Barbell Shrug 5 sets 10 * 100, 15 * 120, 10 * 140, 10 * 160, 8 * 160
Dumbbell Shrug zittend 4 sets 10 * 28kg
Dumbbell Shrug staand 2 sets tot failure met negatieven door het gewicht iets omhoog te wippen en dan zo langzaam mogelijk zakken


Was een lekkere training!!
 
Heerlijke training maat!

Ik kijk al weer uit naar onze volgende training ssamen(K)
Lekker blijven knallen zo,je gaat lekker.
 
Heerlijke training maat!

Ik kijk al weer uit naar onze volgende training ssamen(K)
Lekker blijven knallen zo,je gaat lekker.

Ja ging er vrijdag goed op maat! kon 2 dagen amper lopen haha!, jij gaat ook lekker!:D(K)
 
Maar weer eens even een foto update!,

Heb het de laatste tijd enorm druk met school en de weg naar het afstuderen van men studie!, ben gewoon nog volop in de training maar het loggen schiet er vaak bij in.


Rug foto (koud gemaakt)

IMG-20130427-WA0021_zpsf9a04116.jpg


Benen na training en foto gemaakt met aardappel

IMG-20130426-WA0018_zpsad52a96e.jpg
 
Flinke rug man, top!
 
Buffe poten bro
 
Thanks Guys!,

Volgende week ga ik weer naar de masseuse voor een deep tissue massage, ik foamrol nu 2 keer per week maar heb weer hardnekkig spieren die vastzitten, vooral bovenkant rug waar ik met de foamroller niet goed bij kan.

Helaas is de gym vandaag dicht had nog graag even rug gebeukt:p
 
Maandag een Borst/Schouder training gedaan!.

Borst:
Flat Bench 4 sets 10 * 80, 10 * 80, 10 * 80, 10 * 80 (had een vrouw als spotter hihi)
Incline Dumbbell Press 4 sets 10 * 28, 10 * 30, 8 * 34, 8 * 34
Seated Chest press Incline 4 sets aan iedere kant 30kg aan schijven reps weet ik niet ging meer om de pomp
Cables Crossovers 4 sets * 10 reps 17,5kg en lekker rekken en aanspannen

Schouders
Side cable raises 4 sets 7,5kg goed focussen op de side delts
Seated Shoulder Press 4 sets aan iedere kant 30kg aan schijf 10 reps
Side dumbbell raises 4 sets 10 * 14, 10 * 16, 10 * 14 10 * 12

Was een lekkere training!.

Gister nog een fotootje geschoten

IMG-20130501-WA0003_zps95c01092.jpg


Men minpunten trekken lekker bij en hoop dat dit zo door blijft gaan!.

Vandaag staat er Rug/Traps/Onderarmen op het programma dus dat word weer naar de klote gaan haha.


Men doelen voor de komende tijd zijn om lekker bezig te zijn met groeien en men shape in een goeie conditie te houden, ik kan merken aan men schouders dat ze gaar aanvoelen als ik niet iedere week wat tijd besteed aan bijvoorbeeld shoulder dislocations en wat oefeningen voor de stabiliteit in de schouder.
Ik kan dit echt iedereen aanraden!, het kost maar 10 minuten en kan veel narigheid voor komen.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed buff uit man, en nog vrij droog gezien je abs! Is wel niet ideaal qua lichtinval
 
Ik ben grootst fan!
 
Back
Naar boven