Fitness Seller

Jeppe bij Team XXL!

Bezoekers in dit topic

Nog niet bij siggi geweest Henry, maar zou er zo graag is naartoe gaan! Komt zeker inorde in de toekomst ;)
 
Gefeliciteerd!
 
Zien de teamleden elkaar ook regelmatig? of word er wel eens samen getraint is er een hechte band hoe moet ik me dit team voorstellen?
 
Zien de teamleden elkaar ook regelmatig? of word er wel eens samen getraint is er een hechte band hoe moet ik me dit team voorstellen?

Sommige teamleden ken ik alleen van hier;)...maar Rene gaat binnenkort geloof ik wat activiteiten ondernemen waarmee we met het team promotioneel de boer op gaan...

Zelfs zijn er wat mogelijkheden om met een ander bedrijf samen te werken die
b.v. op de Fibo staat volgend jaar en dus met Team XXL komt.
 
Sommige teamleden ken ik alleen van hier;)...maar Rene gaat binnenkort geloof ik wat activiteiten ondernemen waarmee we met het team promotioneel de boer op gaan...

Zelfs zijn er wat mogelijkheden om met een ander bedrijf samen te werken die
b.v. op de Fibo staat volgend jaar en dus met Team XXL komt.
O zo, ik kan me voorstellen dat er bepaalde strategieen moeten worden besproken op voedingsgebied en wedstrijdvoorbereiding zodat het allemaal op een lijn zit. Of regelen de atleten dat soort zaken zelf?
 
O zo, ik kan me voorstellen dat er bepaalde strategieen moeten worden besproken op voedingsgebied en wedstrijdvoorbereiding zodat het allemaal op een lijn zit. Of regelen de atleten dat soort zaken zelf?

Veel doen alle atleten met hun begeleiders en hebben ruggespraak m.b.t. supp's en andere contractuele zaken etc. met Rene. Promotioneel heb ik b.v.
zelf heel veel contact met Rene want we staan er natuurlijk om het merk XXl
op de voorgrond te brengen. Onderling wordt er natuurlijk een hoop info al uitgewisseld, binnenkort ga ik b.v. een keer naar Apeldoorn om Jeffrey eens op te zoeken in de gym.

Zie in iedergeval uit naar het moment dat we als team de boer op gaan en dus samen dingen gaan ondernemen:cool:.
 
O zo, ik kan me voorstellen dat er bepaalde strategieen moeten worden besproken op voedingsgebied en wedstrijdvoorbereiding zodat het allemaal op een lijn zit. Of regelen de atleten dat soort zaken zelf?

elke atleet heeft zijn eigen begeleider, ik heb wel ideeen om voor team XXL 1 begeleider te nemen, maar aan de andere kant maakt het me niet veel uit en is ieder vrij daarin. Ik adviseer welke supplementen te nemen.

En is er is natuurlijk regelmatig contact, binnenkort maar eens met de hele groep bij elkaar komen kunnen we meteen wat foto's schieten voor in ons nieuwe magazine.
 
elke atleet heeft zijn eigen begeleider, ik heb wel ideeen om voor team XXL 1 begeleider te nemen, maar aan de andere kant maakt het me niet veel uit en is ieder vrij daarin. Ik adviseer welke supplementen te nemen.

En is er is natuurlijk regelmatig contact, binnenkort maar eens met de hele groep bij elkaar komen kunnen we meteen wat foto's schieten voor in ons nieuwe magazine.
Bedankt voor de info Robbert en Rene ik denk dat de meeste van ons wel willen weten hoe de wedstrijd wereld om gaat met sponsering.
Met Jeppe als nieuw lid in het team gaat het zeker goed komen.;)
 
O zo, ik kan me voorstellen dat er bepaalde strategieen moeten worden besproken op voedingsgebied en wedstrijdvoorbereiding zodat het allemaal op een lijn zit. Of regelen de atleten dat soort zaken zelf?

Bedankt voor de info Robbert en Rene ik denk dat de meeste van ons wel willen weten hoe de wedstrijd wereld om gaat met sponsering.
Met Jeppe als nieuw lid in het team gaat het zeker goed komen.;)

Ik ben er vrij makkelijk in ;) .. ik vind het leuk om mensen die er voor gaan wat te helpen. Kwestie van gunnen is het.. er zijn maar weinig supplementen verkopers die aan sponsoring doen, zou best wat meer mogen. Maar XXL wordt ook erg veel gebruikt door wedstrijdatleten en zodoende mss ook wat interessanter voor ons.
 
Ik wil ook een sponsor, vandaag heeft mijn rekening weer een flink klap moeten opvangen...
Lucky bastard die Jeppe
 
Gefeliciteerd! Hard werken word in sommige gevallen zeer goed beloond!

Wat die vragen betreft jeppe, ik heb je van de week een pb verstuurd, ik hoor het wel na de 24ste ;)
 
Hej Jeppe!! Als dat geen goed nieuws is man, ik lees het hier nu pas :D
Nu ga je nog eens beter ;) Succes hé! En volhouden die laatste weekjes, komt helemaal goed!
 
Gefeliciteerd Jeppe en veel succes over twee weekjes, zal zeker goed komen. Veel recpect voor wat je tot nu toe bereikt hebt.
 
iedereen feliciteerd jeppe maar we moeten XXL feliciteren met hun goede aanwinst.
gefeliciteerd XXL goede aanwinst in je team :) :) ;)
en rene je bent ook bedankt voor je goede sups. anders had ik er nu niet zo voor gestaan,goede sups man :)
 
Gefeliciteerd, en nav je pics hier verdien je het ook!:)
 
proficiat man
zat er wel aan tekomen...
 
Heb Jef gstrn nog ff gezien en het ziet er SUPER uit!!! Super hard en droog, brede schouders, wijde rug, een taille waar die meer dan 10 cm kleiner is dan de mijne na maanden dieeten (geef het toe ben er jaloers op!) en wheels al la Cutler! Ik zou er niet graag naast gaan staan! Je hebt het voor elkaar Jef!! Had ook niet anders verwacht, nogmaals respect voor je discipline maat! Vergeet geen plaats te maken voor die beker he :)!

Some people want it to happen, some wish it would happen, others make it happen!
 
Hehe thx!! Ik ben er zelf niet zo van overtuigd maarja :D Meer kan/kon ik er niet voor doen...dus we zien wel waar we uitkomen. We gaan er allessinds voor!

Zit zowiezo al met de gedachten om serieuze vooruitgang te boeken komende maanden met de steun van XXL ;) Ik weet waar ik moet aan gaan werken!
 
Back
Naar boven