MuscleMeat

Jeppe bij Team XXL! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

idd echt veel. maar als naturel hoef je dat niet te flikken iig :D
Nee precies, ik merk het nu al met dat mma dat ik echt goed moet opletten dat ik niet teveel afval.:P
 
Gefeliciteerd Jep!
 
Eerst en vooral zou ik Rene persoonlijk énorm willen bedanken dat hij mij deze mogelijkheid geeft en mij wil steunen in de sport waar mijn leven toch wel een beetje om draait.. :) Rene thanks! Ik zal je niet teleurstellen ;)

Ik ben momenteel dus in voorbereiding op de wabba ( 24 mei in goes ). Deze zondag heb ik nog 2 weken te gaan. Op 3 weeks out ben ik geschat op een 4% door een zeer kennisvol persoon, die wist me ook te vertellen dat ik goed op weg was. Ben dus momenteel aan de laatste loodjes bezig en ben zeker tevreden met mijn shape! De laatste weken verander je echt nog veel! :)
Ik geef dan ook alles om de juniors te kunnen winnen. Om jullie een idee te geven :

Ik doe momenteel 4* per week krachttraining. Op die dagen doe ik 50-60 minuten cardio op nuchtere maag en dan nog is 30 minuten post workout. Op rustdagen ( de 3 overige ) doe ik 2* 50-60 minuten cardio, éénmaal s'ochtens en s'avonds. Kcal zijn momenteel gemiddeld iets van een 2200..laag dus!

Na mijn wedstrijd zal ik dan met hulp van XXL nutrition kunnen gaan verder bouwen aan mijn fysiek. Mijn doel is namelijk nog lang niet bereikt :p Ik zal hier ten gepaste tijde zeker op terugkomen en meer in detail vertellen hoe en wat juist. Ik zal jullie vertellen welke supps ik allemaal gebruik en hoe ik deze implementeer in mijn dagelijks schema. Members kunnen hier gerust vragen over stellen aan mij! Regelmatig zal ik ook nieuwe producten testen en een uitgebreide review neerzetten. Zo kunnen jullie zien of deze de moeite waard zijn ( in mijn ogen dan ;) ).

Een paar zaken die zowiezo in mijn schema zullen zitten zijn :

- De basissupps zoals multivit, visolie, glutamine, creatine etc
- essential amino stack XXL & Recovery formula
- nightproteïn XXL
- whey isolaat XXL
- Waxy maize
- de whey delecious waar ik zéker naar uitkijk na zo lang dieeten :D


Nieuwere zaken zoals Anabolic Halo,Crack, Unleash etc ga ik dus ook zeker uitproberen en jullie vertellen hoe ze voor mij gewerkt hebben.
En natuurlijk nog vele anderen, meer daarover in de toekomst! ;)

Bij deze heeft Rene mij nog een extra boost te geven om de laatste weken alles eruit te halen wat erin zit ;) Nogmaals bedankt!!

Ook mijn trainingsmaat Aron thx, zonder u had ik waarsch nog niet op dit niveau gezeten :p

Grtz

Jeppe

Thx Jeppe!! Is omgekeerd ook zo, een goede trainingspartner is belangrijk zowel op gebied van training als mentaal tijdens de zware voorbereiding naar een wedstrijd!

Dat je goed zal scoren de 24e daar ben ik van overtuigd, ik ken dan ook niemand anders die zo dedicated is! Ik heb je het al meermaals gezegd ik zou het niet kunnen om zo diep te gaan! Nu gewoon rustig aan en dan knallen :D!!
 
Ja cardio is natuurlijk opgebouwd, in het begin was het 45 minuten elke dag nuchtere maag. Maar de laatste 2 maand is het toch ongeveer op deze hoeveelheid...redelijk zwaar idd maarja :D

Iedereen bedankt trouwens voor de leuke comments :)
 
Thx Jeppe!! Is omgekeerd ook zo, een goede trainingspartner is belangrijk zowel op gebied van training als mentaal tijdens de zware voorbereiding naar een wedstrijd!

Dat je goed zal scoren de 24e daar ben ik van overtuigd, ik ken dan ook niemand anders die zo dedicated is! Ik heb je het al meermaals gezegd ik zou het niet kunnen om zo diep te gaan! Nu gewoon rustig aan en dan knallen :D!!

:thumbs: en dat bedoel ik.. dat vind ik top aan Jef!
 
gefeliciteerd Jeppe ;)
ben erg benieuwd naar foto's van het totaalpakket :)
 
Gefeliciteerd Jeppe, ik zag je met Aron in Maaseik trainen en toen wist ik al oei daar moet je voor uitkijken :rolleyes:.
Je hebt het zeker verdiend en ik wens je ook nog veel succes de laatste weekjes.

P.S. ook heel gaaf van Rene om iemand van het board in zijn team te plaatsen !
 
Gefeliciteerd!! Super fysiek,suc6 met je wedstrijd alvast!
 
welkom nieuw team maatje zie je op je wedstrijd...
 
Leuk dat je er zal zijn Mascha ;) Kom zeker ff backstage voor die Glaze hé :D
 
Gefeliciteerd Jeppe! :thumbs:
 
Was een kwestie van tijd dat XXL Jeppe zou opnemen in hun team :coffee:

Jeppe vertoond nu al zoveel capaciteit dat hij binnen enkele jaren tot de top zal behoren!

Gefeliciteerd Jeppe, maar ook XXL!;)
 
Was een kwestie van tijd dat XXL Jeppe zou opnemen in hun team :coffee:

Jeppe vertoond nu al zoveel capaciteit dat hij binnen enkele jaren tot de top zal behoren!

Gefeliciteerd Jeppe, maar ook XXL!;)
Ik wil ook opgenomen worden, is er geen museumteam?
Ja maus zeg het maar!
 
Ik wil ook opgenomen worden, is er geen museumteam?
Ja maus zeg het maar!

Zou je dit topic niet willen vervuilen?
Hier zijn we om Jeppe en XXL te feliciteren met hun goede besluit.

Neemt niet weg dat je idee best wel goed is idd.
Ik zal dat met BigT opnemen.
Verder contact hierover via pm graag.
 
Gefeliciteerd Jeppe, succes op je wedstrijd.
 
Jef waar en wanneer is de wedstrijd precies.. als ik tijd heb kom ik kijken.
 
Rene, 24 mei in goes op een zondag! Theather de Mythe , bleekveld 1.
 
Echt vet, lijkt wel Youtube hier. Waar talenten ontdekt worden :D
 
Back
Naar boven