XXL Nutrition

Jeppe's Fototopic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DE TYFUS!!! Dikke respect voor je squat en BOR!!
 
:hedbang:
Jeppe rules.....
Die brute benen nog enige verandering ? (pics)...
 
Geef me nog ff tijd :p
 
Wat een fysiek man! Echt net voor 4j!
Hoeveel woog je op oktober 2006 ongv?

even men vraag naar boven bumpen :P

zieke stats btw, ben ook wel benieuwd naar de benen
 
euhmm dat zal iets van 72 kg geweest zijn.
 
Allez enkele getalletjes dan voor wat het waard is :

Bench 160*4
Squat 190*8-10
Deadlift 220*6

En wat andere oefeningen om een idee te hebben :
Dumbbell shoulder press 52*10
T bar row in de corner 180*10
Bent over rows : 170*8-10
Lateral raises : 32*10-12

deze zijn misschien nog wel het ziekste van de stats :eek:
Deed ronnie ze niet met 34, of vergis ik mij?
 
tja jeppe wat kan ik nog toevoegen aan al die comments?!

vraag voor jou: ben je er zelf tevreden mee? met oog op perfectie?
 
deze zijn misschien nog wel het ziekste van de stats :eek:
Deed ronnie ze niet met 34, of vergis ik mij?

Hmm geen idee, Aron doet ze nog zwaarder maar op een iets andere manier als mij :)

tja jeppe wat kan ik nog toevoegen aan al die comments?!

vraag voor jou: ben je er zelf tevreden mee? met oog op perfectie?

Ik zie dit eerder als een beginpunt ipv een eindpunt..ik zie mezelf totaal niet als iemand "huge" eigenlijk, mijn doel is om nog een hééél stuk beter/groter te worden dan dit. Ik ben ook nog jong en mag ook niet teveel van mezelf verwachten. De verleiding is groot om mijzelf te vergelijken met semi Prof's van de USA enzo die ook nog heel jong zijn, en dan zie je wat voor een klein ventje je eigenlijk bent. Ik ben ook niet met uitzonderlijke genen op deze wereld gezet, voor elke kilo spier heb ik heel hard moeten werken, en dat zal ik ook blijven doen tot ik een fysiek bereik waarmee ikzélf dan tevreden zal zijn :)

Trouwens, alleen al in BE en NL staan er gasten op podium met dezelfde leeftijd als mij die mij wegblazen..;)
 
Laatst bewerkt:
wat is trouwens je lengte?
 
Ik dacht 1m82, maar blijkbaar ben ik gekrompen :D zit rond 1m80
 
Ik zie dit eerder als een beginpunt ipv een eindpunt..ik zie mezelf totaal niet als iemand "huge" eigenlijk, mijn doel is om nog een hééél stuk beter/groter te worden dan dit. Ik ben ook nog jong en mag ook niet teveel van mezelf verwachten. De verleiding is groot om mijzelf te vergelijken met semi Prof's van de USA enzo die ook nog heel jong zijn, en dan zie je wat voor een klein ventje je eigenlijk bent. Ik ben ook niet met uitzonderlijke genen op deze wereld gezet, voor elke kilo spier heb ik heel hard moeten werken, en dat zal ik ook blijven doen tot ik een fysiek bereik waarmee ikzélf dan tevreden zal zijn :)

Trouwens, alleen al in BE en NL staan er gasten op podium met dezelfde leeftijd als mij die mij wegblazen..;)

al jij nu 4 jaar terug kon, en je zou jezelf een fysiek voor kunnen stellen waarbij je tevreden bent. ben je dan niet allang dat fysiek voorbij?

ik ben slecht een beginneling. ik kan mij nog goed herinneren dat als ik mijn biceps flexte, dat ik dacht zo wil ik ze;) maar ik ben nu al wat verder dan die geflexte bicep. en kwam tot de conclusie: er is geen eind.

het is baas boven baas bij BB.

maar los van of je nou kuurt of niet, echt diepe respect dat je al 4 jaar zo dedicated leeft! ik heb geen twijfels dat je nog groter zult worden!
 
Erg knap hoor.
Ik denk dat velen met mij alleen kunnen dromen over een fysiek als deze.

Keep on the good work.
 
goe bezig man dit is echt een droomfysiek;)
 
netjes jeppe :) zoals gewoonlijk hé :D
 
ZIEKE STATS man :)

echt ik van er zeker van dat jij een voorbeeld bent voor mij en zovelen hier op het forum!!

Keep up the great work :D !!

Gaje soms tot je max. gewicht? wat zijn je stats dan? :)
 
Nee nog niet echt gedaan, kan blessures wel missen :p
 
Deadlift mag wel wat hoger he. ;)

Respect kerel! Had ik maar zo'n fysiek.
 
Geweldig fysiek hier durf ik alleen maar van te dromen!
 
Back
Naar boven