Fitness Seller

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Vooral die visolie caps idd! :lick:

Hehe, 2 walnoten en 3 amandelen :D
Balen he, dat je er altijd maar zo weinig 'mag' ipv gewoon het hele bakje/zakje leegeten, wat je eigenlijk wil :(


Hehe:) niet te gulzig he
 
Ook goedemorgen :wave: ;)

Cardio ging eigelijk hartstikke lekker :cheer:
Mijn ontbijtje heb ik net op maar 't was geen bagger hoor: tenminste dat vind ik...:p

chocowheypasta:

- ong. 30 ml. water
- 1 schep chocolade whey
- 1 theelepel Droste cacao
- 1 theelepel Nescafe espresso oploskoffie
- 2 walnoten en 3 amandelen

en drie visloliecaps :lick:

Je hebt trouwens volkomen gelijk, het is hier altijd hollen of stilstaan/alles of niets, weet eigenlijk ook niet hoe dat komt :dunno:

Wie weet komt er nog een keer dat ik de buurvrouw zelf ga liften :roflol:


Alles goed met jou? :)

Haha dat is een éénhapslikwegmaaltijd of niet ? ;)

Het zal wel in jullie karakter zitten om dat zo te doen, daarom passen jullie vast ook goed samen..omdat jullie dat beide graag zo doen ;)..hollen en vliegen ;). Ach ja..als jullie zo klaar zijn, DAN is het ook klaar...toch? :o

Hé dat zou wel stoer zijn als je de buurvrouw gaat liften :D, wat wil dan wel zien ;)

Goed hier hoor, vanmorgen lekker 15 km gefietst...bijna bij werk...werd ik getuige van een aanrijding van een fietser...:(, gelukkig goedgekomen... nu lekker thuis...ga lekker op de bank hangen. Ben wat moe laatste dagen, geen idee hoe het komt..gewoon geen energie:(.
 
Vooral die visolie caps idd! :lick:

Hehe, 2 walnoten en 3 amandelen :D
Balen he, dat je er altijd maar zo weinig 'mag' ipv gewoon het hele bakje/zakje leegeten, wat je eigenlijk wil :(

Zekers, maar morgen heb ik refeed.
Hij had eigenlijk vanavond moeten beginnen tot morgenavond 00:00, maar eh :o, heb het eerste deel zaterdagavond al gedaan :roflol:

Hehe:) niet te gulzig he

Het word idd moeilijk om me te verslikken :D
Van de winter maar gewoon eens lekker een zak cashews/macedamia's enz. naar binnen werken. Gewoon aan mijn natuurlijke winterjas werken ;)
 
Zekers, maar morgen heb ik refeed.
Hij had eigenlijk vanavond moeten beginnen tot morgenavond 00:00, maar eh :o, heb het eerste deel zaterdagavond al gedaan :roflol:



Het word idd moeilijk om me te verslikken :D
Van de winter maar gewoon eens lekker een zak cashews/macedamia's enz. naar binnen werken. Gewoon aan mijn natuurlijke winterjas werken ;)

Brei niet een te dik wintervestje, zou jammer zijn.

Ik ben blij rond me huidige vetp. te blijven hangen, ben ook niet van plan het op te laten lopen boven de 14%.

Ook al gaat dat moeilijk worden met de winterkost :D
 
Haha dat is een éénhapslikwegmaaltijd of niet ? ;)

Het is zo dik dat je er wel hele kleine hapjes van moet nemen.
Denk maar aan ingedikte stroop :lick:


Het zal wel in jullie karakter zitten om dat zo te doen, daarom passen jullie vast ook goed samen..omdat jullie dat beide graag zo doen ;)..hollen en vliegen ;). Ach ja..als jullie zo klaar zijn, DAN is het ook klaar...toch? :o
DAN, op naar het volgende project :D

Hé dat zou wel stoer zijn als je de buurvrouw gaat liften :D, wat wil dan wel zien ;)

Ik ben bang dat de buurvrouw mij verpletterd:roflol:

Goed hier hoor, vanmorgen lekker 15 km gefietst...bijna bij werk...werd ik getuige van een aanrijding van een fietser...:(, gelukkig goedgekomen... nu lekker thuis...ga lekker op de bank hangen. Ben wat moe laatste dagen, geen idee hoe het komt..gewoon geen energie:(.

Dat vind ik altijd zo'n naar gezicht, gelukkig dat het niet ernstig was.

Ga even lekker een beetje bijtrekken, het lijntje kan niet altijd gespannen zijn toch?! Aan je voeding zal het vast en zeker niet liggen :) Laatst heb ik een hoog gedoseerde multi gekocht bij het Kruitvat, daar zat als extra taurine en guarana voor de pep in... maar waarschijnlijk gebruik jij eerder zo'n dure van Solgar of zo ;)

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:01 ----------

Brei niet een te dik wintervestje, zou jammer zijn.

Ik ben blij rond me huidige vetp. te blijven hangen, ben ook niet van plan het op te laten lopen boven de 14%.

Ook al gaat dat moeilijk worden met de winterkost :D

Je hebt gelijk hoor, zonde om alles weer te laten vervetten :eek: ben ik ook zeker niet van plan!
Kost ons oudjes al genoeg moeite om er weer vanaf te komen ;);)
 
vervetten klinkt echt heel... naar! Alsof je dan dichtslibt met vet... Brrrrr
Anyway: :wave:

Oh die chocoweypasta... jammmm... dat wil ik ook!!!

:eek: Pagina 100!!! Whoehoe!
 
vervetten klinkt echt heel... naar! Alsof je dan dichtslibt met vet... Brrrrr
Anyway: :wave:

Oh die chocoweypasta... jammmm... dat wil ik ook!!!

:eek: Pagina 100!!! Whoehoe!

ja nu je het zegt, raar woord he.:)
 
:roflol: 'vervetten'.
Dan zie ik echt zo'n jerrycan met vloeibaar frituurvet met een rietje erin voor me.
 
vervetten klinkt echt heel... naar! Alsof je dan dichtslibt met vet... Brrrrr
Anyway: :wave:

Oh die chocoweypasta... jammmm... dat wil ik ook!!!

:eek: Pagina 100!!! Whoehoe!

Ja, nou je het zegt...het klinkt om te :kots:



Kan jij ook maken hoor die pasta, is echt mjammie :lick:

:scratch: waarmee zal ik dat jubileum eens mee vieren....morgen = carbdag

All you can eat sushiiiiii: here I come!!!
ja nu je het zegt, raar woord he.:)
raar???;)
:roflol: 'vervetten'.
Dan zie ik echt zo'n jerrycan met vloeibaar frituurvet met een rietje erin voor me.
:zuip: mmmm, ook lekker zonder rietje :lick:


:roflol:
 
Dat vind ik altijd zo'n naar gezicht, gelukkig dat het niet ernstig was.

Ga even lekker een beetje bijtrekken, het lijntje kan niet altijd gespannen zijn toch?! Aan je voeding zal het vast en zeker niet liggen :) Laatst heb ik een hoog gedoseerde multi gekocht bij het Kruitvat, daar zat als extra taurine en guarana voor de pep in... maar waarschijnlijk gebruik jij eerder zo'n dure van Solgar of zo ;)

Nee eerlijk gezegd gebruik ik helemaal geen multi's of visolie of andere dingen, nu alleen even de jeneverbescaps:o.

vervetten klinkt echt heel... naar! Alsof je dan dichtslibt met vet... Brrrrr
Anyway: :wave:

Oh die chocoweypasta... jammmm... dat wil ik ook!!!

:eek: Pagina 100!!! Whoehoe!

Hehe :roflol:

Ja, nou je het zegt...het klinkt om te :kots:

Kan jij ook maken hoor die pasta, is echt mjammie :lick:

:scratch: waarmee zal ik dat jubileum eens mee vieren....morgen = carbdag

All you can eat sushiiiiii: here I come!!!

raar???;)

Hmmm goed idee...sushiiii :meal::lick:
 
Lekker he dat nuchter cardio-en he ;)
Ga je het nu weer vaker doen?
Geniet van je refeed morgen!
Ben stiekem wel jaloers dat jij dat morgen hebt. (pff irri om te lezen als je honger hebt en pas over 40 minuten mag eten. :mad: ;))
Of zal mijn massage lekkerder zijn....:roflol:
 
Lekker he dat nuchter cardio-en he ;)
Ga je het nu weer vaker doen?
Geniet van je refeed morgen!
Ben stiekem wel jaloers dat jij dat morgen hebt. (pff irri om te lezen als je honger hebt en pas over 40 minuten mag eten. :mad: ;))
Of zal mijn massage lekkerder zijn....:roflol:

:scratch: ...doe mij toch maar de sushi :p

Nuchter cardio vind ik eigenlijk super maar niet hardlopen :D, daarvoor moet het voor mij toch iets later op de dag zijn, hehe...
Volgende 2 weken weer geen nuchtere cardio :o maar daarna beloof ik dat het weer standaard wordt!

Eet smakelijk zometeen! :)
 
:scratch: ...doe mij toch maar de sushi :p

Nuchter cardio vind ik eigenlijk super maar niet hardlopen :D, daarvoor moet het voor mij toch iets later op de dag zijn, hehe...
Volgende 2 weken weer geen nuchtere cardio :o maar daarna beloof ik dat het weer standaard wordt!

Eet smakelijk zometeen! :)

Hele goede keus, sushi!

In Rotterdam heb je shabushabu kan je onbeperkt sushi eten, echt briljant lekker (behalve de viskoekjes blegh!)

Jeeeeeh, iedereen aan de nuchtere cardio!!! :D
 
Blegh, sushi... Doe mij maar koekjesijsjespizzasdonutscakejeschocolaaaaa!!!!
 
Hele goede keus, sushi!

In Rotterdam heb je shabushabu kan je onbeperkt sushi eten, echt briljant lekker (behalve de viskoekjes blegh!)

Jeeeeeh, iedereen aan de nuchtere cardio!!! :D

Als je in Amsterdam bent moet je naar Tokyo Café, schijnt in Scheveningen ook een vestiging te zitten. Gelukkig hebben ze geen viskoekjes :D

Ja nuchtere cardio, ben ff minder enthousiast op dit tijdstip :grumble:

Blegh, sushi... Doe mij maar koekjesijsjespizzasdonutscakejeschocolaaaaa!!!!

Wil ik ook, mag jij alle donuts :eek:, ook graag een stukje van jouw moeders vlaai, dat klinkt echt superrr! :lick:
 
Wil ik ook, mag jij alle donuts :eek:, ook graag een stukje van jouw moeders vlaai, dat klinkt echt superrr! :lick:

Hmmm, ja die verse donuts van de AH, vooral die ene met dat gele laagje eroverheen :lick:

ja die kwarktaart is echt goddelijk. Vroegah maakte ze die met van die crappy volle kwark (veel vet, weinig eiwit) en toen heb ik haar 1 keer 'gedwongen' om hem met de goede magere kwark met veel eiwit te maken. Was veel lekkerder ook, dus nu neemt ze die altijd :)
Maakt die taart qua suiker- en vetgehalte uit andere ingredienten natuurlijk niet minder ongezond, maar nu krijg je tenminste ook nog aardig wat eiwit binnen als je een monster-stuk neemt :D

Hoe gaat ie met de tuin/klussen? Schiet 't al een beetje?
En hoe gaat 't met keto & met je schouder qua trainen? Al weer meer vetjes kwijt :)
 
zal ik eens iets heel erg vertellen... Je hebt hier in de stad Koekela... Dat zal voor jullie (en mij) wel echt walhalla zijn... gelukkig woon je er niet dicht bij. Ik helaas wel, daarom heb ik dat verdrongen :D
 
:D
Hmmm, ja die verse donuts van de AH, vooral die ene met dat gele laagje eroverheen :lick:

ja die kwarktaart is echt goddelijk. Vroegah maakte ze die met van die crappy volle kwark (veel vet, weinig eiwit) en toen heb ik haar 1 keer 'gedwongen' om hem met de goede magere kwark met veel eiwit te maken. Was veel lekkerder ook, dus nu neemt ze die altijd :)
Maakt die taart qua suiker- en vetgehalte uit andere ingredienten natuurlijk niet minder ongezond, maar nu krijg je tenminste ook nog aardig wat eiwit binnen als je een monster-stuk neemt :D

Als je er eenmaal aan begint moet je het ook goed doen, aan een scherfje kwarktaart heb je niks :D

Hoe gaat ie met de tuin/klussen? Schiet 't al een beetje?
En hoe gaat 't met keto & met je schouder qua trainen? Al weer meer vetjes kwijt :)

Ik moet toch beter naar Ironmind luisteren :D, mijn refeed was waarschijnlijk weer teveel van het goede :o
Zaterdag zal al het extra vocht wel minder zijn maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik dan net zoveel weeg als net voor de refeed :roflol:

Ik train nu minder maar klus veel meer met als gevolg dat ik weer tennisachtige/rsi klachten in mijn onderarm heb. Nu gaat mijn schouder eindelijk wat beter, duikt dit weer op:mad: Eigenlijk ben ik dus net als jij ook behoorlijk frusti, vooral omdat ik ook veel last met internetten heb :eek: want wat stelt een leven zonder dbb voor ;) Nog ff, word ik ook zo'n ouwe zeikert die alleen over klachten kan zeuren :rolleyes:
Intussen begint het er in de achtertuin al wel steeds mooier uit te zien, helaas niet echt dankzij mijn bijdrage :(

Vandaag wilde ik borst/rug doen maar het is enkel borst geworden, dat levert een stuk minder klachten op dus ik train gewoon wat wel ok is :)

zal ik eens iets heel erg vertellen... Je hebt hier in de stad Koekela... Dat zal voor jullie (en mij) wel echt walhalla zijn... gelukkig woon je er niet dicht bij. Ik helaas wel, daarom heb ik dat verdrongen :D

Ik heb het gelijk maar even gegoogled www.koekela.nl
Ziet er idd heeeel vervelend uit ;)
 
Back
Naar boven