AndroidHealthClinic

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Ik hoop het ook voor je!

Dat spiegelbeeld klinkt heel bekend.:o
Gelukkig had ik vanmorgen weer een beter spiegelbeeld.:p
Hoop stiekem op een klein wonder zo net voor me vakantie.
Begreep alleen dat teveel afvallen in korte tijd ook niet goed is, maar of die regel ook geldt na 2 dagen junken weet ik niet.

Ben geen super fan van haring, maar alles wat iets van paling weg heeft (de meeste van die vis filet dingen) gaat er bij mij wel in.
Ze zelf maken is voor mij igg geen optie, ben niet zo´n kook held.:o
Zijn ze in een andere supermarkt wel lekker of is het gewoon iets wat je beter daar niet koopt?

Volgens mij is jouw spiegelbeeld de laatste maand al toppie!
Na twee dagen junk duurt het toch drie dagen voordat je weer normaal oogt.
Je valt dan gewoon ook ontzettend veel vocht af dus dat lijkt me best ok als er veel af gaat.

Heerlijk dat je over 2 dagen weer op vakantie gaat joh!
Ik zou wel mee willen maar ik heb net de offerte gehoord om de voortuin leeg te halen :janken:

Ik zou het zeker niet in de supermarkt kopen en ook niet in een wok restaurant eten. Daar is het natuurlijk meestal door Chinezen bereid
en smaakt het ook niet helemaal zoals het hoort.
Jij komt toch uit Den Haag? Volgens mij zit er ook een vestiging van Tokyo Café in Scheveningen: ma. t/m do. onbeperkt sushi voor 20 euro.
De paling sushi(unage) vind ik dus ook de allerlekkerste, ik begin alweer een beetje te kwijlen ;)
 
Volgens mij is jouw spiegelbeeld de laatste maand al toppie!
Na twee dagen junk duurt het toch drie dagen voordat je weer normaal oogt.
Je valt dan gewoon ook ontzettend veel vocht af dus dat lijkt me best ok als er veel af gaat.

Heerlijk dat je over 2 dagen weer op vakantie gaat joh!
Ik zou wel mee willen maar ik heb net de offerte gehoord om de voortuin leeg te halen :janken:

Ik zou het zeker niet in de supermarkt kopen en ook niet in een wok restaurant eten. Daar is het natuurlijk meestal door Chinezen bereid
en smaakt het ook niet helemaal zoals het hoort.
Jij komt toch uit Den Haag? Volgens mij zit er ook een vestiging van Tokyo Café in Scheveningen: ma. t/m do. onbeperkt sushi voor 20 euro.
De paling sushi(unage) vind ik dus ook de allerlekkerst, ik begin alweer een beetje te kwijlen ;)

hmmm, :meal:

Tokyo Cafe Damrak
Damrak 44
1012 LK Amsterdam
Tel: 020-6255 302
http://damrak.tokyocafe.nl
Only A La Carte Japanese cuisine available, no All You Can Eat available.

Tokyo Cafe Scheveningen
Gevers Deynootplein 192
2586 CT Den Haag
Tel: 070-322 5132
http://scheveningen.tokyocafe.nl
Only All You Can Eat Japanese & Korean BBQ available, no A La Carte available.
 
hmmm, :meal:

Tokyo Cafe Damrak
Damrak 44
1012 LK Amsterdam
Tel: 020-6255 302
http://damrak.tokyocafe.nl
Only A La Carte Japanese cuisine available, no All You Can Eat available.

Tokyo Cafe Scheveningen
Gevers Deynootplein 192
2586 CT Den Haag
Tel: 070-322 5132
http://scheveningen.tokyocafe.nl
Only All You Can Eat Japanese & Korean BBQ available, no A La Carte available.

Jij ook al verslaafd? :)

Ik wist niet dat het daar alleen A La Carte was, is mij een beetje te duur...
vooral omdat mijn man zelf heerlijke sukiyaki, tempura en zalm terriyaki kan maken :p :lick:
 
In Scheveningen is all you can eat, A'dam alleen a la carte.
Maki tonijn en gegrilde paling vind ik het lekkerst.
 
In Scheveningen is all you can eat, A'dam alleen a la carte.
Maki tonijn en gegrilde paling vind ik het lekkerst.

Is die maki tonijn met avocado? Die vind ik ook super!
Lamsspiesjes, gegrilde beefrolletjes en yakitori gaan er ook wel in :D
 
Is die maki tonijn met avocado? Die vind ik ook super!
Lamsspiesjes, gegrilde beefrolletjes en yakitori gaan er ook wel in :D

Het water loopt me uit de mond, is kijken of ik oppas kan vinden voor vanavond
:D
 
werkelijk briljant die all you can eat - sushi-toko's...
Wat moet er nog allemaal met je tuin voordat ie klaar is? Ben je best al effe mee bezig he?
 
werkelijk briljant die all you can eat - sushi-toko's...
Wat moet er nog allemaal met je tuin voordat ie klaar is? Ben je best al effe mee bezig he?

Dat is vaak zo met een tuin van 4 hectare :hahaha:
 
Dat is vaak zo met een tuin van 4 hectare :hahaha:
:eek:








en ja... je kan mij alles wijsmaken... zucht... als je had gezegd dat Jerney ook nog 4 reuze tuinkabouters had besteld, had ik het ook geloofd :p
 
Laatst bewerkt:
werkelijk briljant die all you can eat - sushi-toko's...
Wat moet er nog allemaal met je tuin voordat ie klaar is? Ben je best al effe mee bezig he?

Bij de achtertuin moet nog 1 keer al het houtwerk en de schuur worden geschilderd. De hele bovenverdieping moet nog geschuurd en geschilderd worden plus de voorkant :nut:. De dakgoot moet gedicht, geprimed en geverfd worden. Volgende week wordt de voortuin leeggehaald en van gras voorzien. Wij moeten nog voor een klein stukje tegels uitzoeken en dan zouden er eigenlijk boompjes en plantjes moeten komen maar we zijn erger dan blut..... :D

Geen sushi meer voor ons....kan alleen nog patat betalen :lick:
Binnenkort maak ik wel een ronde voor een kleine donatie :roflol:

Dat is vaak zo met een tuin van 4 hectare :hahaha:

400 m2 minus het huis, hè :D

:eek:










en ja... je kan mij alles wijsmaken... zucht... als je had gezegd dat Jerney ook nog 4 reuze tuinkabouters had besteld, had ik het ook geloofd :p

Ooooohhhhhhh :mad:, hier had ik net nog overheen gelezen foei!!!



Ik zet alleen smurfen neer :p:cool:
 
Volgens mij is jouw spiegelbeeld de laatste maand al toppie!
Na twee dagen junk duurt het toch drie dagen voordat je weer normaal oogt.
Je valt dan gewoon ook ontzettend veel vocht af dus dat lijkt me best ok als er veel af gaat.

Heerlijk dat je over 2 dagen weer op vakantie gaat joh!
Ik zou wel mee willen maar ik heb net de offerte gehoord om de voortuin leeg te halen :janken:

Ik zou het zeker niet in de supermarkt kopen en ook niet in een wok restaurant eten. Daar is het natuurlijk meestal door Chinezen bereid
en smaakt het ook niet helemaal zoals het hoort.
Jij komt toch uit Den Haag? Volgens mij zit er ook een vestiging van Tokyo Café in Scheveningen: ma. t/m do. onbeperkt sushi voor 20 euro.
De paling sushi(unage) vind ik dus ook de allerlekkerste, ik begin alweer een beetje te kwijlen ;)
Na me junk weekend echt niet.;)
Sinds vandaag heb ik wel het idee dat de junk (en nog iets meer) er wel af is.

Ik woon in de buurt van Den Haag idd.
Allereerst wil ik een keer naar de wok daar krijg ik denk ik makkelijker iemand mee naar toe en daarna zal ik zeker een keer naar Tokyo Cafe Scheveningen, ben echt benieuwd.:D
Heb je een bakje nodig voor de kwijl? ;)

Vandaag is het echt zo dat ik over 2 dagen ga :p
Mocht je je nog bedenken moet je iedereen maandag maar uit me koffer schoppen. (er schijnt een wachtrij te zijn :o )
Balen van die offerte.:(
 
Laatst bewerkt:
Zo zo zo 400m2 tuin, dat is heerlijk :D haha... ik heb hier wel een prachtig appartement in een oude kerk (particulier), maar mijn balkon vol op het zuiden...heeft geen loopruimte met alle planten en kruiden die alle ruimte in beslag nemen :roflol:. MAAR, mijn "in de lucht hangende" kruidentuintje doet het zéér goed.

Nou Jerney, suc6 nog even met je tuin..het weekend word wel oké qua weer, dus lekker schuren/plamuren/schilderen en de rest ;) en dinsdag begon je ook met trainen he :)?
 
Lekker zon grote tuin zeg, ideaal met BBQ enzo + je kunt misschien ook wel trainen in je tuin :D

Hoe gaat het met Keto?
 
Bij de achtertuin moet nog 1 keer al het houtwerk en de schuur worden geschilderd. De hele bovenverdieping moet nog geschuurd en geschilderd worden plus de voorkant :nut:. De dakgoot moet gedicht, geprimed en geverfd worden. Volgende week wordt de voortuin leeggehaald en van gras voorzien. Wij moeten nog voor een klein stukje tegels uitzoeken en dan zouden er eigenlijk boompjes en plantjes moeten komen maar we zijn erger dan blut..... :D

Oeffff... nog best wel een boel flinke klusjes bij elkaar... Herkenbaar... wij moeten dit jaar echt vooral nog de buitenboel verfen, de rest bewaren we voor volgend jaar. En sja... het kost wat he... al doe je nog zoveel zelf...


Geen sushi meer voor ons....kan alleen nog patat betalen :lick:
Binnenkort maak ik wel een ronde voor een kleine donatie :roflol:

Hahahaha, kan je wel een maaltijd aanbieden
:p

400 m2 minus het huis, hè :D



Ooooohhhhhhh :mad:, hier had ik net nog overheen gelezen foei!!!

hihihihihi


Ik zet alleen smurfen neer :p:cool:

Of een laaf :cool:

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Fijn weekend!
 
Na me junk weekend echt niet.;)
Sinds vandaag heb ik wel het idee dat de junk (en nog iets meer) er wel af is.

Ik woon in de buurt van Den Haag idd.
Allereerst wil ik een keer naar de wok daar krijg ik denk ik makkelijker iemand mee naar toe en daarna zal ik zeker een keer naar Tokyo Cafe Scheveningen, ben echt benieuwd.:D
Heb je een bakje nodig voor de kwijl? ;)

Vandaag is het echt zo dat ik over 2 dagen ga :p
Mocht je je nog bedenken moet je iedereen maandag maar uit me koffer schoppen. (er schijnt een wachtrij te zijn :o )
Balen van die offerte.:(

Lijkt mij wel na een refeed :roflol:

Porterhouse had gepost dat die in Scheveningen alleen A La Carte is en dan is het echt heel duur tenzij je (ergens) kan lunchen ofzo...

Heerlijk zo'n vakantie in het najaar, dat heb ik vorige jaren ook gedaan, maar ja, toen was de tuin nog een jungle :D Even lekker energie laden voor de winter, lekker hoor!

Zo zo zo 400m2 tuin, dat is heerlijk :D haha... ik heb hier wel een prachtig appartement in een oude kerk (particulier), maar mijn balkon vol op het zuiden...heeft geen loopruimte met alle planten en kruiden die alle ruimte in beslag nemen :roflol:. MAAR, mijn "in de lucht hangende" kruidentuintje doet het zéér goed.

Nou Jerney, suc6 nog even met je tuin..het weekend word wel oké qua weer, dus lekker schuren/plamuren/schilderen en de rest ;) en dinsdag begon je ook met trainen he :)?

Alles heeft z'n voor en nadelen, een gezellig klein balkon kost weer minder, ook een leuke bijkomstigheid ;)

Jaja, volgende week weer trainen, ik heb er echt zin in! :)

Lekker zon grote tuin zeg, ideaal met BBQ enzo + je kunt misschien ook wel trainen in je tuin :D

Hoe gaat het met Keto?

De BBQ moeten we maar uitstellen naar volgend jaar....
Trainen in de tuin met al die nieuwsgierige buren :eek: ik peins er niet over :D

Verwacht dat keto beter werkt als ik erbij train, ik houd je op de hoogte!

Of een laaf :cool:

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Fijn weekend!

De laafgekte was echt tenenkrullend, the horror!!! :eek:
Ik spaar wel voor een mooie stenen Japanse lantaarn.

Prettig weekend allemaal :wave:
 
Lijkt mij wel na een refeed :roflol:

Porterhouse had gepost dat die in Scheveningen alleen A La Carte is en dan is het echt heel duur tenzij je (ergens) kan lunchen ofzo...

Heerlijk zo'n vakantie in het najaar, dat heb ik vorige jaren ook gedaan, maar ja, toen was de tuin nog een jungle :D Even lekker energie laden voor de winter, lekker hoor!
Ik had het precies andersom gelezen dat het in Scheveningen juist onbeperkt is.Hoe dan ook vind ik ergens wel een tent waar ik ze kan uittesten.:p
Zeker erg lekker.
Normaal gingen we in oktober pas richting Canarisch eilanden 3x gedaan, maar de 3e keer was de druppel. (details hou ik voor me :o)
Sinds Turkije gaat het prima, beide keren niet ziek geweest.
Gezien Turkije in oktober ook mindere dagen kan hebben is deze vakantie wel heel snel na me vorige vakantie, maar wel met een prachtig vooruitzicht kwa weer...
Inderdaad, kan ik daarna weer lekker knallen en aan een goed spiegelbeeld werken.:roflol:
Gelukkig maar dat de jungle nu verleden tijd is.:D
 
Normaal gingen we in oktober pas richting Canarisch eilanden 3x gedaan, maar de 3e keer was de druppel. (details hou ik voor me :o)
Sinds Turkije gaat het prima, beide keren niet ziek geweest.
Gezien Turkije in oktober ook mindere dagen kan hebben is deze vakantie wel heel snel na me vorige vakantie, maar wel met een prachtig vooruitzicht kwa weer...
Inderdaad, kan ik daarna weer lekker knallen en aan een goed spiegelbeeld werken.:roflol:

Anders verveel je jezelf maar als je niets hoeft te doen als je terugkomt ;) :D
Ik wens je heel veel plezier en lekker uitrusten!

Ik denk dat ik de komende tijd ff minder online ben want mijn tennisarm wordt steeds erger en die andere begint ook :(
Typen is dus ook geen feestje meer...
 
Alles heeft z'n voor en nadelen, een gezellig klein balkon kost weer minder, ook een leuke bijkomstigheid ;)

Jaja, volgende week weer trainen, ik heb er echt zin in! :)

Verwacht dat keto beter werkt als ik erbij train, ik houd je op de hoogte!

De laafgekte was echt tenenkrullend, the horror!!! :eek:
Ik spaar wel voor een mooie stenen Japanse lantaarn.

Prettig weekend allemaal :wave:

Jep, helemaal waar.. dat is ook zo.. maar TOCH word onze volgende stap een real-life garden ;). Mijn mannetje heeft ook groene vingers, dus lekker handig 2 handy people at home. (nou nog tijd hebben... :roflol:)

Wow Laaf was een trend :p, zie ze nergens meer! net als van die k*tkabouters... haha sorry ik heb daar niks mee :o. Ik speel ook mee voor de Japanse Lantaarn :) :rolleyes:

Ik denk dat ik de komende tijd ff minder online ben want mijn tennisarm wordt steeds erger en die andere begint ook :(
Typen is dus ook geen feestje meer...

Waaah :eek: dat moeten we niet hebben nee, straks zit je helemaal onder de blessures!! :bang: Als je al had besloten vanaf vandaag minder online te komen :p... good luck met je training/dieet/tuin/etc etc. en ik lees wel weer hoe het je afgaat :).
 
Lijkt mij wel na een refeed :roflol:

Porterhouse had gepost dat die in Scheveningen alleen A La Carte is en dan is het echt heel duur tenzij je (ergens) kan lunchen ofzo...

Heerlijk zo'n vakantie in het najaar, dat heb ik vorige jaren ook gedaan, maar ja, toen was de tuin nog een jungle :D Even lekker energie laden voor de winter, lekker hoor!



Alles heeft z'n voor en nadelen, een gezellig klein balkon kost weer minder, ook een leuke bijkomstigheid ;)

Jaja, volgende week weer trainen, ik heb er echt zin in! :)



De BBQ moeten we maar uitstellen naar volgend jaar....
Trainen in de tuin met al die nieuwsgierige buren :eek: ik peins er niet over :D

Verwacht dat keto beter werkt als ik erbij train, ik houd je op de hoogte!



De laafgekte was echt tenenkrullend, the horror!!! :eek:
Ik spaar wel voor een mooie stenen Japanse lantaarn.

Prettig weekend allemaal :wave:

A'dam is al a carte Scheveningen is al you can eat.

 
Back
Naar boven