Fitness Seller

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Ook al zo verstandig....doe ik ook altijd, 1x p/w alle spiergroepen totdat ik 2 jaar terug vond dat ik vaker schouders moest trainen :D

Vind eigenlijk ook al tijden dat ik weer vaker benen moet gaan trainen...
Zal maar verstandig proberen te blijven en die neiging negeren :D

Please.......toe nou, we zijn zo nieuwsgierig............:D

Ehhhhmm.... neh :p
 
Wow Jerney dat is goed nieuws! :) :D
Echt super! Hopelijk heb je er straks helemaal geen last meer van en blijvend ;).

Dat zou echt super zijn en dan natuurlijk verstandig blijven :)

Vind eigenlijk ook al tijden dat ik weer vaker benen moet gaan trainen...
Zal maar verstandig proberen te blijven en die neiging negeren :D



Ehhhhmm.... neh :p

Blijf maar verstandig, die spijt achteraf...daar schoot ik niets mee op :(


Ben blij dat ik zo'n geduldig mens ben hoor!
Eens kom je er niet onderuit en dan sta je voor heel Nederland :p
Whow, dat is echt spannend :D
 
Goedemorgen meid! :)

Ik heb me gisteren nergens wat van aangetrokken en heb lekker borst getraind :p Met mijn schouder ging het al echt stukken beter!
Ik kon zelfs alweer incline dumbbell flies doen met max 10kg, maar toch.... en jaja, je leest het goed: voor het eerst in 1,5 jaar kon ik me weer opdrukken :cheer: 3 x 12 en lach niet 3 x 30kg bankdrukken...
Ik had bij de laatste twee/drie reps van die dr. Bibberarmpjes maar dat komt vast wel goed.

Dit kon ik natuurlijk nooit allemaal doen als mijn armen ook(vraag me niet waarom) gisteren opeens wat beter gingen :banana: Ik had ze wel alle dagen goed gerekt en de knobbels eruit gemasseerd, erna nog Voltaren K errop gesmeerd, misschien dat het alle kleine beetjes waren die geholpen hebben.
Ik ben iig supeblij en ga proberen om in de toekomst niet te ver te gaan :)

A.s. vrijdag weer eens naar de manuele therapeut, misschien wel voor de laatste reparatie...maar af en toe een onderhoudsbeurt zou ik wel zien zitten :D

Fijne dag en werk ze! :wave:

:D fijn dat het zo goed met je gaat :D
Ik ga ook elk half jaar voor een onderhoudsbeurtje en dat werkt prima voor mij ;)
 
:D fijn dat het zo goed met je gaat :D
Ik ga ook elk half jaar voor een onderhoudsbeurtje en dat werkt prima voor mij ;)

Dat had je idd een keer eerder gepost, ik vind dat zo'n goed idee dat ik het ook aan die van mij voor wil stellen.
Hij zit n.l. altijd nokvol met al zijn afspraken :( dus het zou zeker een uitkomst zijn!
Nu maar hopen dat hij ermee instemt...


:) Met jou ook alles goed?
 
Dat had je idd een keer eerder gepost, ik vind dat zo'n goed idee dat ik het ook aan die van mij voor wil stellen.
Hij zit n.l. altijd nokvol met al zijn afspraken :( dus het zou zeker een uitkomst zijn!
Nu maar hopen dat hij ermee instemt...


:) Met jou ook alles goed?

Zal ie vast wel mee instemmen, tenzij jij eerst nog meer nodig hebt natuurlijk. Daarna is het gewoon onderhouden :D waar hij het vast en zeker mee eens zal zijn.

Met mij gaat het lekker.
Begin nu eindelijk weer wat in het ritme te komen... drukte trainen etc.
Voordeel is wel dat de weken voorbij vliegen.. nadeel.. sjit weer bijna een jaartje ouder:eek: haha
 
Zal ie vast wel mee instemmen, tenzij jij eerst nog meer nodig hebt natuurlijk. Daarna is het gewoon onderhouden :D waar hij het vast en zeker mee eens zal zijn.

Met mij gaat het lekker.
Begin nu eindelijk weer wat in het ritme te komen... drukte trainen etc.
Voordeel is wel dat de weken voorbij vliegen.. nadeel.. sjit weer bijna een jaartje ouder:eek: haha

Ai, bijna jarig :cheer: wanneer?
Laten we het maar niet over leeftijd hebben want dan moet ik aan de Prozac....
 
Ai, bijna jarig :cheer: wanneer?
Laten we het maar niet over leeftijd hebben want dan moet ik aan de Prozac....

Prozac? Ach meid, je voelt je nog 20 en ziet er ook zo uit ;) Dus die Prozac is nergens goed voor :p
Dan zou je beter wat nemen voor je schouder herstel te bespoedigen
 
Prozac? Ach meid, je voelt je nog 20 en ziet er ook zo uit ;) Dus die Prozac is nergens goed voor :p
Dan zou je beter wat nemen voor je schouder herstel te bespoedigen

Ah ja, het is ook maar gein, neem ik ipv van Prozac wel Botox :roflol:
Die schouder gaat gelukkig al een stuk beter :banana:
 
Blijf maar verstandig, die spijt achteraf...daar schoot ik niets mee op :(

Wacht wel even tot die shoot voorbij is, dan kan ik denk ik de onverstandigheid niet langer onderdrukken en ga ik weer over op een heel ander schema (die monster-split komt me m'n neus uit :D)

Ben blij dat ik zo'n geduldig mens ben hoor!
Eens kom je er niet onderuit en dan sta je voor heel Nederland :p
Whow, dat is echt spannend
:D

Haha, voor de onoplettende lezer laat je het mooi klinken als enthousiaste, ondersteunende woorden, maar ik heb je wel door hoor :mad: je zit me gewoon stiekem uit te lachen met mijn 'ik schijt 10 kleuren stront'-foto-fobie :mad:

(Hoewel... :scratch: ik had vroeger op de middelbare school een paar vriendinnetjes/klasgenootjes die zweerden bij laxeermiddelen als 'afslank' middel :rolleyes: :D Hmm, silver lining? :roflol:)
 
Prozac? haha nee joh! :D
Ik? ergens in november ;)

:) Nog 2 maandjes wachten dan maar...ouwe ;)

Wacht wel even tot die shoot voorbij is, dan kan ik denk ik de onverstandigheid niet langer onderdrukken en ga ik weer over op een heel ander schema (die monster-split komt me m'n neus uit :D)


Eindelijk weer varieren, jippie!


Haha, voor de onoplettende lezer laat je het mooi klinken als enthousiaste, ondersteunende woorden, maar ik heb je wel door hoor :mad: je zit me gewoon stiekem uit te lachen met mijn 'ik schijt 10 kleuren stront'-foto-fobie :mad:


Heheheh, laten we zeggen dat ik je toe lach :D
Als het moment daar is kun jr altijd wat niet helpende valeriaancapsules slikken :roflol:

(Hoewel... :scratch: ik had vroeger op de middelbare school een paar vriendinnetjes/klasgenootjes die zweerden bij laxeermiddelen als 'afslank' middel :rolleyes: :D Hmm, silver lining? :roflol:)

Is geen optie hoor.
Stel dat je denkt dat je een scheetje :fart: moet laten terwijl je in je poseerstring op je high heels staat....dan zou het heel goed kunnen dat lucht niet het enige is wat meekomt :toilet: ;)
 
Even langs de knutsel-winkel voor wat kurk :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heee Greetje, wat schattig!!! :)

Ben niet zoveel online, vandaar de late reactie,
dan zeg ik gewoon een hele fijne zondagavond allemaal :)
 
Back
Naar boven