Fitness Seller

Jerney's log (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Meidenlog... :grumble:


:jk: Bye! ;)
 
yeahhhh het gaat goed met Jerney zo te lezen.:D
Ben je niet zoveel online door je blessure of zowiezo ook druk met andere dingen?
 

Dat was ons helemaaaal niet opgevallen, hihi...:D

yeahhhh het gaat goed met Jerney zo te lezen.:D
Ben je niet zoveel online door je blessure of zowiezo ook druk met andere dingen?

Beetje alletwee eigenlijk, het klussen is nog steeds niet afgelopen en ik tracht :rolleyes: een steentje bij te dragen maar die rottige armen werken niet mee.
Als ik teveel online ben dan voelen ze zo :eek:

Maar eh, voor de rest gaat alles goed ;)


Ik ben eerder contactgestoord :roflol:

:kiss:

:aai:groepsknuffel:D

:)


Love is in the air ;)
 
Kleine update, helaas wordt er nog steeds niet goed getraind door het nodige geklus enz. maar dit wilde ik toch even kwijt :D

Vorige week dinsdag had ik voor het eerst weer na dik een jaar, kunnen squatten met een bb in mijn nek :cheer: toen maar meteen de walking lunges(voor het eerst met een bb ipv dumbbells) er achteraan gedaan.
Dat was het goede nieuws, alleen hoe ik de volgende dag wakker werd :eek:
Ik kon mijn nek amper draaien en vooral niet mijn hoofd achterover of mijn kin op mijn borst doen :roflol:
Was eigenlijk heel erg pijnlijk miep miep miep...
Hoe ik die werkdag door ben gekomen was me een raadsel...gelukkig had ik nog wel van mijn man een nekmassage gekregen, heet gedouched en een klodder VoltarenK aangebracht.
Die vrijdag moest ik weer naar de manueel therapeut, oh jezus, wat kreeg ik daar weer een beschuldigende blik over me heen :o
Kon me zijn woorden van de laatste keer nog heel goed herinneren: denk eens wat beter na voor je iets doet! Oh jaaa, dat was het....
Vandaag beweegt alles weer redelijk normaal, niet pijnloos maar invoegen op de snelweg gaat iig een stuk beter :D

Gisterenavond wilde ik toch benen trainen maar squatten :bang:....
Dan maar de incline leg press, en zowaar een vette PR

8 reps met 200kg :banana:

.....en het allerbelangrijkste, ik stond vanmorgen normaal op!
Ben vandaag om 16:00 vrij, dan wordt het rug en cardio.

Allemaal een fijne dag! :wave:
 
Tjeezzz wat een geknoei meid ... maar toch nog blijven trainen hé :roflol:

Congrats met de PR en de PR op normaal opstaan ;)
 
Tjeezzz wat een geknoei meid ... maar toch nog blijven trainen hé :roflol:

Congrats met de PR en de PR op normaal opstaan ;)

:roflol: ik kan het gewoon niet laten :o

Net 5 minuten terug heb ik een ergonomische stoel gekregen op het werk en het is echt een wereld van verschil :) Vorige week kwam er een dame van de arbo(ergonomie) langs, ivm mijn tennisarmen. Zij heeft me echt 1,5 uur scherp in de gaten gehouden :zweet:, gelukkig was dat wel voor het squatavontuur.
Ze vertelde dat er van mijn stoel, voetenbankje en werkblad niets deugde en had daarna een gesprek met het hoofd van HR, dat heeft blijkbaar vruchten afgeworpen(in dit geval een stoel ;)).

Hopelijk kan ik door deze verbetering in de toekomst nog beter trainen! :D
 
Wow, het wordt echt tijd voor een tripje naar de cyborg-winkel voor ons tweetjes :D
Misschien krijgen we wel groot-verbruikers-korting :roflol:

Hoop dat die stoel het grootste probleem was, zou fijn zijn als zoiets relatief simpels al echt helpt.
 
Laatst bewerkt:
Wel prettig dat de klacht serieus wordt genomen en er op je werk er daadwerkelijk iets aan gedaan wordt! Kunnen ze ook naar je eigenwijsheid kijken? Of je iets-beter-nadenken-voor-je-iets-doet-knop even aandraaien? :p
:wave:
 
Hardcore chick hoor! :bow:
Squats ondanks het advies "eerst eens na te denken voor je wat doet"...
Walking lunges erachteraan! :thumb:
En dan later vanwege al de ellende even een PR zetten op de leg press! :bow:
Zoeper, zoeper, zoeper!

Is er een smiley voor een "Super Dudette" eigenlijk..? :D
 
Wow, het wordt echt tijd voor een tripje naar de cyborg-winkel voor ons tweetjes :D
Misschien krijgen we wel groot-verbruikers-korting :roflol:

Hoop dat die stoel het grootste probleem was, zou fijn zijn als zoiets relatief simpels al echt helpt.

Het zal vast wel een beetje schelen, even afwachten.

Wij worden gewoon de toekomstige robogirls :roflol: rvs en chroom staat ons vast prachtig! :cool:

Wel prettig dat de klacht serieus wordt genomen en er op je werk er daadwerkelijk iets aan gedaan wordt! Kunnen ze ook naar je eigenwijsheid kijken? Of je iets-beter-nadenken-voor-je-iets-doet-knop even aandraaien? :p
:wave:

Ik stond eigenlijk ook versteld van de snelle aktie die ze hadden ondernomen.
Tja, die eigenwijsheid kan misschien een heeel klein probleempje vormen :rolleyes: Ik vraag wel of ze die knop voor me kunnen bestellen goed,
Dan ben jij tenminste niet meer zo streng :(

Hardcore chick hoor! :bow:
Squats ondanks het advies "eerst eens na te denken voor je wat doet"...
Walking lunges erachteraan! :thumb:
En dan later vanwege al de ellende even een PR zetten op de leg press! :bow:
Zoeper, zoeper, zoeper!

Is er een smiley voor een "Super Dudette" eigenlijk..? :D

Hihihi, ons krijgen ze er niet zo goed onder hoor Hummer!
Wij gaan gewoon lekker door, dat heb je met die shit for brains :roflol:

Dit is onze smiley ;) > :cheer: Super Dudette: :cheer:
 
Oh, die smiley heb ik wel eens eerder gezien inderdaad... ;)
Super Dudette with pompoms! :D
 
Oh, die smiley heb ik wel eens eerder gezien inderdaad... ;)
Super Dudette with pompoms! :D

Die beweging kunnen m'n beentjes nog net vandaag :D
 
Beetje alletwee eigenlijk, het klussen is nog steeds niet afgelopen en ik tracht :rolleyes: een steentje bij te dragen maar die rottige armen werken niet mee.
Als ik teveel online ben dan voelen ze zo :eek:
Hoelang moeten jullie ongeveer nog klussen? Succes met opstaan morgen!Zijn je armen nu wat minder rottig gezien ik deze week zag dat je triceps hebt getraind? Jeetje niet leuk om te lezen over dat squaten, wel fijn dat leg press wel lukt en meteen met een PR :D.
Maar eh, voor de rest gaat alles goed ;)
Fijn om te horen.:)

Love is in the air ;)
Volgens mij zit het meer in de lucht in jouw omgeving dan bij mij. :roflol:
Ik merk er niks van namelijk.:o
 
Volgens mij zit het meer in de lucht in jouw omgeving dan bij mij. :roflol:
Ik merk er niks van namelijk.:o

@Peetjuh Hoelang moeten jullie ongeveer nog klussen? Succes met opstaan morgen!Zijn je armen nu wat minder rottig gezien ik deze week zag dat je triceps hebt getraind? Jeetje niet leuk om te lezen over dat squaten, wel fijn dat leg press wel lukt en meteen met een PR .

Ik merk ook niks meer van love in the air, iig niet na al die weken klussen :roflol: Volgens mij worden onze tenen met de dag langer....:(
Hopelijk is het met 2 hooguit 3 weken klaar want we missen wel de regelmaat van de trainingen al moet ik toch eens wat verstandiger doen :D qua gewichten enzo.
Ik was wel hartstikke blij met die PR alleen mijn billen niet :eek:
Armen sluimeren een beetje, het gaat idd beter als ik maar niet teveel doe :)

Je hebt dus gelezen dat ik eigenlijk allang in mijn bedje had moeten liggen...zo waardeloos vroeg naar bed op vrijdag....nog 5 minuutjes, dan gooi ik de handdoek.

Welterusten vast! :hello:
 
Eindelijk een goede stoel :) dat komt je houding ten goede en succes met je squat avonturen:D
 
Back
Naar boven