XXL Nutrition

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hi Cynthia, de hoofdpijn is gelukkig over en ik begin al aardig de oude te worden. Vandaag dus maar flink wat huishouden gedaan :(
Nog een paar daagjes, dan weer lekker trainen!

Ah, gelukkig maar. Wel jammer dat je dan meteen weer zoveel huishoud-shit hebt in te halen he :(
Uiteraard precies waar je dan zin in hebt :rolleyes: :D

Thnx sistah, gaat lukken..
De klok gaat morgen nacht (zaterdag op zondag) pas terug, word me nu ingefluisterd!

:cheer: Lekker langer slapen!

Oeioei, pas maar op dan!

Schijnt dat ik altijd van die op elkaar geperste streeplippen krijg :D
gaat m'n dochter me na doen, ipv enig respect te tonen :rolleyes:

:hahaha:
 
Neej laat plekken achter.. natte krant..
oh haha nee hoor never.
Als moeke aan komt draven schrikken ze vaak al genoeg :D


Ik geloof er niks van, of maak jij gewoon hele gezellige familiefoto's om ze daarna weer te terroriseren? :D

Fijn zo! Je bent wel een aantal dagen ziek zeg :(, ach ja.. misschien nu een keer goed ziek en dan weer een lange tijd niet. Dat heb ik altijd, ik ben nooit ziek..maar als ik ziek ben....

Ja klopt, ik heb ook nooit koorts vreemd genoeg, zonder dat kan je je ook nog bijzonder beroerd voelen kan ik je verzekeren :D
Vandaag ben ik weer in topvorm ;)


Ik schrok even, het is nog vroeg he;). Ik was al van plan om ipv 9 uur rond half 8 op me werk te zijn zodat ik straks eerder weg kon ivm beurs haha maare... dacht heeel even dat het half 7 zou worden. :o

:eek:

Haha volgens mij ga ik over een aantal jaar ook zo praten haha :roflol:

Al wil je het niet, gebeurd vanzelf, hihi......


Jaja, je was het gewoon vergeten muts :P
En anders wilde je me blij maken met een dooie mus :(


Ik wou gewoon kijken of je er intrapte :

Ah, gelukkig maar. Wel jammer dat je dan meteen weer zoveel huishoud-shit hebt in te halen he :(
Uiteraard precies waar je dan zin in hebt :rolleyes: :D


:cheer: Lekker langer slapen!

Tja, ik ben weleens jaloers op die vrouwtjes die van poetsen hun hobby hebben gemaakt, maar dan pak ik altijd maar gauw mijn sporttas in :D

I :heart: uitslapen :)
Ironmind en PM waren wel weer eng :eek: vroeg op.......



Prettig weekend :hello:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Vandaag ben ik weer in topvorm

Echte topvorm of 'en nu is het wel weer genoeg met al dat gezeur en zielig doen gedoe, ik zeg gewoon dat alles weer goed is'-topvorm ;)

Tja, ik ben weleens jaloers op die vrouwtjes die van poetsen hun hobby hebben gemaakt, maar dan pak ik altijd maar gauw mijn sporttas in :D

I :heart: uitslapen :)
Ironmind en PM waren wel weer eng :eek: vroeg op.......



Prettig weekend :hello:

Ja, van die vrouwen met een vlekkeloos huis, vaak geen baan (en helaas ook vaak geen hobby oid), die de hele dag bezig zijn met opruimen en schoonmaken, en die dan met een afkeurende blik naar jouw 'smerige' :rolleyes: huis kijken, mochten ze een keer gedwongen hun eigen paleisje moeten verlaten...

Om 9 uur ging de wekker wel, maar ik dacht **** it, heb hem gewoon uit gedaan en lekker nog wat langer geslapen :o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jippie PH, we gaan het vieren!!! :)

Echte topvorm of 'en nu is het wel weer genoeg met al dat gezeur en zielig doen gedoe, ik zeg gewoon dat alles weer goed is'-topvorm ;)

We negeren een aantal dingen gewoon, dus topvorm! :D

Ja, van die vrouwen met een vlekkeloos huis, vaak geen baan (en helaas ook vaak geen hobby oid), die de hele dag bezig zijn met opruimen en schoonmaken, en die dan met een afkeurende blik naar jouw 'smerige' :rolleyes: huis kijken, mochten ze een keer gedwongen hun eigen paleisje moeten verlaten...

Om 9 uur ging de wekker wel, maar ik dacht **** it, heb hem gewoon uit gedaan en lekker nog wat langer geslapen :o

Ik wordt :sad: van wekkers....

Getver, ik weet precies wat voor tantes je bedoeld, als ik over straat loop voel ik de gaten in mijn rug branden :roflol: , de tuin was ook wel echt asociaal :o Ben zelf nu ook wel heel blij dat ik er volgend jaar gewoon in kan zitten, zonder bang te zijn dat ik een tekenbeet oploop :eek: :D
Mijn moeder is zo'n nette tante, misschien ben ik mij er wel onwillekeurig tegen aan het afzetten, hih........
 
Joehoe, hiero! Fijn weekend!!! :)
 
I :heart: uitslapen :)
Ironmind en PM waren wel weer eng :eek: vroeg op.......

Prettig weekend :hello:

Om 9 uur ging de wekker wel, maar ik dacht **** it, heb hem gewoon uit gedaan en lekker nog wat langer geslapen :o

Ik ook :sad:

Zeker als ie morgenochtend (inmiddels vandaag dus al :() vroeg gaat...
Had al lang moeten slapen, maar lukt niehie :fuu:
Ach ja kon ik maar uitslapen :o...vandaag weer ...weer vroeg op, nu ook vanwege dat uurtje extra dat JULLIE kunnen uitslapen ;).

Zondag is altijd een drukke dag voor me, les geven, trainen, werken... en dan koken en dan huiswerk :P haha lol en dan als ik nog tijd heb ff chillen en dan alweer mijn bed in en morgen vroeg op :P

Ach ja ik ben niet anders gewend, maar soms zou ik het wel prettig vinden als ik kan uitslapen.. zeker mijn vriend zou dat op prijs stellen...:o:o:o

He nog even genietze van jullie zondag, word volgens mij best goed weer :D
 
Ik geloof er niks van, of maak jij gewoon hele gezellige familiefoto's om ze daarna weer te terroriseren? :D



Al wil je het niet, gebeurd vanzelf, hihi......




Ik wou gewoon kijken of je er intrapte :



Tja, ik ben weleens jaloers op die vrouwtjes die van poetsen hun hobby hebben gemaakt, maar dan pak ik altijd maar gauw mijn sporttas in :D

I :heart: uitslapen :)
Ironmind en PM waren wel weer eng :eek: vroeg op.......



Prettig weekend :hello:

07:45 pas eruit hoor, eerder eigenlijk al, maar heb me nog lekker uurtje omgedraaid, dat lukt prima als het nog donker + koud is :P

In de zomer is dat een ander verhaal....., dan kan ik er maar beter gelijk uit stappen..

Fijne zondag nog hier :hello:
 
Ik ook :sad:

Zeker als ie morgenochtend (inmiddels vandaag dus al :() vroeg gaat...
Had al lang moeten slapen, maar lukt niehie :fuu:

:( Is ook naadje iedere nacht met jou....hopelijk is uitslapen beter gelukt dan inslapen :aai:

Ach ja kon ik maar uitslapen :o...vandaag weer ...weer vroeg op, nu ook vanwege dat uurtje extra dat JULLIE kunnen uitslapen ;).

Zondag is altijd een drukke dag voor me, les geven, trainen, werken... en dan koken en dan huiswerk :P haha lol en dan als ik nog tijd heb ff chillen en dan alweer mijn bed in en morgen vroeg op :P

Ach ja ik ben niet anders gewend, maar soms zou ik het wel prettig vinden als ik kan uitslapen.. zeker mijn vriend zou dat op prijs stellen...:o:o:o

He nog even genietze van jullie zondag, word volgens mij best goed weer :D

Hey drukke tante, geniet maar van die weinige vrije uurtjes die je hebt.
Bij ons is het net andersom, ik ben een nachtmens en hij een ochtendmens, maar we hebben ons deze dag gelukkig heel nuttig kunnen maken.
Er moest nog 30cm schutting op maat gemaakt worden, een slot worden gezet en een kier van 10cm worden gedicht. Nu is het eindelijk af :yes: :cheer:
Fijne avond :wave:

07:45 pas eruit hoor, eerder eigenlijk al, maar heb me nog lekker uurtje omgedraaid, dat lukt prima als het nog donker + koud is :P

In de zomer is dat een ander verhaal....., dan kan ik er maar beter gelijk uit stappen..

Fijne zondag nog hier :hello:

Jij ook Ironmind, ik vond 09:00 wintertijd :D een prima tijd om op te staan :)
 
Goedemorgen :D,

NOU dat is dus mooi zeg! Fijn dat het nu eindelijk af is! :D :D :cheer:
Dat werd gister dus een klein feestje? of hadden jullie de puf daar niet meer voor ;) (jij wel, hij niet?;))

Jij bent anders ook aardig druk geweest ;).

Ben je weer helemaal gezond&wel? Hoe gaat het met je keto dieet? :meal:
Nou die aantal daagjes waar je op zat te wachten zijn nu eindelijk bijna om, wat zijn je trainingsplannen ;)?

Fijne dag :)
 
Goedemorgen :D,

NOU dat is dus mooi zeg! Fijn dat het nu eindelijk af is! :D :D :cheer:
Dat werd gister dus een klein feestje? of hadden jullie de puf daar niet meer voor ;) (jij wel, hij niet?;))

Jij bent anders ook aardig druk geweest ;).

Ben je weer helemaal gezond&wel? Hoe gaat het met je keto dieet? :meal:
Nou die aantal daagjes waar je op zat te wachten zijn nu eindelijk bijna om, wat zijn je trainingsplannen ;)?

Fijne dag :)

Haha, we hadden allebei geen puf meer, moe maar voldaan zullen we maar zeggen :D
Ik heb er wel de kriebels van gekregen want ik heb nu binnenshuis alweer wat projecten op het oog ;)

Ik ben bijna ok wat virusjes betreft, alleen de rest is nog in reparatie :D
Keto gaat op zich goed maar ik train amper op dit moment. Bij de refeeds ga ik helaas bijna altijd in de fout :o, niet tegen Ironmind zeggen hoor, sssssssst!
Nu blijf ik dus een beetje steken op 56kg wat overigens een prima gewicht is, als het bf maar niet stijgt....
Morgenavond begin ik weer met benen.
Ik ga nu niet meer de fout maken om iedere dag kt te doen ook al zijn het andere spiergroepen. ook wat meer naar mijn lichaam luisteren,
niet meer altijd max. gewicht willen pakken maar gewoon gedoseerd trainen als het lukt :rolleyes:
Onderhand ben ik erachter dat ik alleen mezelf ermee heb, dus het wordt waarschijnlijk om de dag kt en de andere dag cardio.
We gaan ook niet meer op onze gezamelijke vrije dagen(die zijn nl altijd wisselend) kt doen maar die besteden om leuke dingen te doen en onze spieren rust te gunnen. Moet maar eens afgelopen zijn met dagelijks obsessief naar de sportschool te rennen.Ik ben er eindelijk achter :D dat je ook goed en zelfs nog beter resultaat hebt door meer rust in te lassen.
Per slot van rekening zijn we ook de jongste niet meer.

Hoe gaat het jouw schouder, merk je al een verbetering?


Jij ook een hele fijne dag! :hello:
 
Beetje fitnessen en wat slaapkamercardio, is véél verstandiger dan dat obsessieve zware trainen, en voluit cardio'en Jernz! :D
 
Bij de refeeds ga ik helaas bijna altijd in de fout :o, niet tegen Ironmind zeggen hoor, sssssssst!

Tegen mij mag je dat wel zeggen hoor, ik zit ook net een weekje in Keto (die maar 3 weekjes duurt btw), en had me dit weekend toch een giga junk-meal op zeg (onder mom van refeed) :rolleyes:

2 shoarma schotels dus, die muts hier zat na 2 hapjes al vol...., en zeg eerlijk, weg gooien is ook weer zonde :o
 
Tegen mij mag je dat wel zeggen hoor, ik zit ook net een weekje in Keto (die maar 3 weekjes duurt btw), en had me dit weekend toch een giga junk-meal op zeg (onder mom van refeed) :rolleyes:

2 shoarma schotels dus, die muts hier zat na 2 hapjes al vol...., en zeg eerlijk, weg gooien is ook weer zonde :o
Hahahaha, lekker!!! :D
Oh ja... :o
 
Beetje fitnessen en wat slaapkamercardio, is véél verstandiger dan dat obsessieve zware trainen, en voluit cardio'en Jernz! :D

Maar kt is veel leuker dan cardio :sad:

Tegen mij mag je dat wel zeggen hoor, ik zit ook net een weekje in Keto (die maar 3 weekjes duurt btw), en had me dit weekend toch een giga junk-meal op zeg (onder mom van refeed) :rolleyes:

2 shoarma schotels dus, die muts hier zat na 2 hapjes al vol...., en zeg eerlijk, weg gooien is ook weer zonde :o

:D Ik ben blij dat ik de enige niet ben...
Momenteel gaat het eigenlijk best goed, zit net onder de 56kg :cheer:
Volgende week woensdag refeed, dan ga ik gezellig bij dochterlief eten. Mijn man heeft al spaghetti carbonara met witte lambrusco besteld :meal: en daar komt vast nog wel het nodige bij :lick: zoals tiramisu, mjammie.....

Dat is toch wel triest dat je na twee hapjes al vol zit, ik zou ook gewoon lekker doorproppen hoor, haha...
Hoe gaat het trouwens als je stopt met keto?
Ga je dan op de dag dat je eigenlijk zou moeten refeeden, heel erg langzaam per dag je carbs grammen verhogen? En welk effect heeft dat rond het taillegebied :treuren:, wanneer je weer carbs eet?

Hahahaha, lekker!!! :D
Oh ja... :o

Lekker eten moet verboden worden ;) Als eten nou gewoon vies smaakte...dan waren alle problemen de wereld uit :D
 
Maar kt is veel leuker dan cardio :sad:
Slaapkamer cardio Jernz, slaapkamer cardio!!! :rolleyes:
Zeg me niet dat je daar niet stiekem een heel klein beetje van kan genieten... ;)
 
Maar kt is veel leuker dan cardio :sad:



:D Ik ben blij dat ik de enige niet ben...
Momenteel gaat het eigenlijk best goed, zit net onder de 56kg :cheer:

Netjes hoor!

Volgende week woensdag refeed, dan ga ik gezellig bij dochterlief eten. Mijn man heeft al spaghetti carbonara met witte lambrusco besteld :meal: en daar komt vast nog wel het nodige bij :lick: zoals tiramisu, mjammie.....

:meal:

Dat is toch wel triest dat je na twee hapjes al vol zit, ik zou ook gewoon lekker doorproppen hoor, haha...
Hoe gaat het trouwens als je stopt met keto?
Ga je dan op de dag dat je eigenlijk zou moeten refeeden, heel erg langzaam per dag je carbs grammen verhogen? En welk effect heeft dat rond het taillegebied :treuren:, wanneer je weer carbs eet?

Mja, zwangere vrouwen zijn heel onvoorspelbaar, zeker op het gebied van eten.., ene moment honger.., eenmaal aan het eten snel weer vol :rolleyes:

Als je stopt met Keto, gewoon weer terug 'normaal eten'
Mja, je taille zal iets toenemen, als is het alleen al het vocht wat je niet direct uit pist :D
 
Slaapkamer cardio Jernz, slaapkamer cardio!!! :rolleyes:
Zeg me niet dat je daar niet stiekem een heel klein beetje van kan genieten... ;)

Dat is ook training Hummer, we hebben een waterbed. Trainen en genieten dus! :D
 
Back
Naar boven