XXL Nutrition

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

K1 en gevulde speculaas, een gewaagde combinatie mag ik wel zeggen :D :o

Ja ja, nog drie weken en dan hopla: bouwen maar! :)

Bedankt, komt goed.

Ik doe het ook braaf Hummy, de spieren rondom worden zo toch nog verstevigd zonder dat het pijn oplevert. Ben er nl uiteindelijk toch achter gekomen dat pijn een signaal is dat je niet altijd kunt negeren :roflol:

hahaha, is niet als met een papegaai dat als je er een doekje overdoet dat ie stopt, en dat jij hem niet meer ziet, en dat ie dan niet meer bestaat. Toch wel handig dat dat lijf zo gebouwd is :p:p:p;)

Ik vin jou ook slim hoor!:)
 
hahaha, is niet als met een papegaai dat als je er een doekje overdoet dat ie stopt, en dat jij hem niet meer ziet, en dat ie dan niet meer bestaat. Toch wel handig dat dat lijf zo gebouwd is :p:p:p;)

Ik vin jou ook slim hoor!:)

Wat ben je toch een schatje! :)
 
k0njfm.jpg



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Waaraan heb ik dit verdiend :treuren:
 
lemper kan gewoon niet slecht zijn toch...rijst en kip
 
lemper kan gewoon niet slecht zijn toch...rijst en kip

Het enige slechte is dat het op jouw bordje ligt en op het mijne :roflol:

Ok dan, die witte rijst is echt heul slecht voor je :D
 
het moet toch enigszins na te maken zijn , althans die smaak. Rijst met kip en dan je kip zo kruiden als lemper..
 
het moet toch enigszins na te maken zijn , althans die smaak. Rijst met kip en dan je kip zo kruiden als lemper..

Nooit geprobeerd eigenlijk...ik weet niet eens welke kruiden er in lemper gaan, alleen dat er een grote kans in zit dat ik ze niet in mijn keukenkastje heb :D
Misschien een keer een variant maken met te lang doorgekookte zilvervliesrijst en/of jouw tante het recept vragen?
 
mn vader is altijd erg goed in smaakjes namaken...zal hem eens vragen
 
Nee maar 2 ;-) ik moest het nood gedwongen eten omdat m'n kaken nog steeds niet zo ver van elkaar af kunnen :D
 
Nee maar 2 ;-) ik moest het nood gedwongen eten omdat m'n kaken nog steeds niet zo ver van elkaar af kunnen :D

Hmmm, geprakte lemper, ook een optie ;)
 
Je moet wel kleefrijst hebben om lempers te maken, zijn zeker geen slechte dingen ;), zeker als je het zelf maakt kan je toevoegen wat je wilt...lekker wat lichte groene groente erbij bijv.

Kruiden voor de kip die in zo'n lemper gaan zijn dit soort dingen:
2 kemiries (soort noot)
ui
knoflook
laos (citroengras)
ketoembar
kerrie
trassie (smaakmaker gemaakt van gezouten garnalen)
djeroek peroet(citroenblad, maar je kan het ook bij laos houden..)
santen (kokos)
bouillonblokje
sambal oelek
zout

mmmmmmmmmm:meal:
 
Lempers... het recept klinkt als de rijsttaart die mijn collega pas had gemaakt! Was érg lekker! :lick:
Ik zal haar het recept eens vragen....
 
Je moet wel kleefrijst hebben om lempers te maken, zijn zeker geen slechte dingen ;), zeker als je het zelf maakt kan je toevoegen wat je wilt...lekker wat lichte groene groente erbij bijv.

Kruiden voor de kip die in zo'n lemper gaan zijn dit soort dingen:
2 kemiries (soort noot)
ui
knoflook
laos (citroengras)
ketoembar
kerrie
trassie (smaakmaker gemaakt van gezouten garnalen)
djeroek peroet(citroenblad, maar je kan het ook bij laos houden..)
santen (kokos)
bouillonblokje
sambal oelek
zout

mmmmmmmmmm:meal:

Ik heb er nu al trek in :lick:
Als ik me ooit nog verveel dan zal ik eens aan de slag gaan.
Ben je ook Indisch, dat je dit allemaal weet?
Ik noem mezelf altijd een mislukte Indo omdat ik eigenlijk niet echt goed Indisch kan koken en hier geboren ben :D

Fijne dag meis! :wave:
 
Lempers... het recept klinkt als de rijsttaart die mijn collega pas had gemaakt! Was érg lekker! :lick:
Ik zal haar het recept eens vragen....

Ik ken het niet in taartvorn maar dan kan je lekker hele grote stukken snijden,
dat zie ik wel zitten :D

Haha, ik moet hier weg blijven :p

Time to eat

Eet smakelijk!

Trainen en eten dat is waar het voor ons allemaal om draait :roflol:
 
Back
Naar boven