MuscleMeat

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fn4i0m.gif
 
Als ik m'n fluf ook nog even verwijder, dan kom je toch al gauw op een kilo of drie! ;)

Toen mijn vrouw afgelopen zomer mijn rug geschoren had, zakte ik een gewichtsklasse in de Zumba tournooien waaraan ik mee deed! :roflol:

:hahaha: :roflol: :hahaha:

fn4i0m.gif


Inderdaad!

Fijn weekend Jerney :)
 
Jullie ook!!! :)
 
1600 Kcal en ook nog eens keto? Sterkte!

Het is al zondagochtend, hoop dat je een leuk weekend hebt!
 
Yep, en het is nu tot op de kalorie berekent, 1600 en niet meer :grumble:

:eek: Pfffff, 1600... Succes met de refeeds binnen de perken proberen te houden :P
Is het deze keer lager omdat je wat minder vaak + minder zwaar kt kan doen door je blessures? Of had je vorige keer ook zo'n laag aantal kcal tijdens je keto periode?
 
1600 Kcal en ook nog eens keto? Sterkte!

Het is al zondagochtend, hoop dat je een leuk weekend hebt!

Hoi vroege vogel :), bedankt en hetzelfde!

:eek: Pfffff, 1600... Succes met de refeeds binnen de perken proberen te houden :P
Is het deze keer lager omdat je wat minder vaak + minder zwaar kt kan doen door je blessures? Of had je vorige keer ook zo'n laag aantal kcal tijdens je keto periode?

Je bent een avondje te laat met me succes te wensen, het is gisteravond niet helemaal gelukt... :o
Klopt, mijn verbruik is aardig wat omlaag dus de vorige keer, toen ik meer kcal nam gebeurde er haast niets. Eigenlijk vind ik het nog meevallen, vooral omdat ik nog steeds geen cardio doe :D
Ik zal maar niet te voeg juichen want de eerste weken gaat het snel en daarna is het afwachten. Nou ja dan ga ik toch eindelijk lweer naar de sportschool.

Hoe gaat met jouw dieet, lig je een beetje op schema?
 
P.s. kan ik nog net niet die 58kg aanklikken voor m'n stats, hihi...
 
Hoeveel woog je eigenlijk op de foto's van de beachcontest?
 
Weer extra motivatie ;)

Inderdaad, ik ben een ster in mijn eigen resultaat te verzieken, gelukkig was het niet al te erg...


als je een halve zak cashews en twee minireepjes chocola niet erg vindt tenminste :D
 
Inderdaad, ik ben een ster in mijn eigen resultaat te verzieken, gelukkig was het niet al te erg...


als je een halve zak cashews en twee minireepjes chocola niet erg vindt tenminste :D

Cashews tellen niet wat mij betreft. Nou ja, erm... Minder.
En chocola... Ach, af en toe heb je die feel-happy stofjes nodig om te kunnen blijven knallen? /insert angelic smiley
 
Hoeveel woog je eigenlijk op de foto's van de beachcontest?

53,5

Dat was dus wel met de hele reutemeteut van carbload en waterdepletie.
Toen ik weer normaal dronk enz. zat ik al snel rond de 55,5, op zich is dat voor mij ook een prima gewicht.

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:16 ----------

Cashews tellen niet wat mij betreft. Nou ja, erm... Minder.
En chocola... Ach, af en toe heb je die feel-happy stofjes nodig om te kunnen blijven knallen? /insert angelic smiley

Hahahaha....die tellen echt wel hoor, maar ok, goed vet enz., en eh chocola is ook gezond dus eigenlijk ben ik heel goed bezig ;)
 
Jernz, met die cashews en chocolade ben je gewoon hartstikke goed bezig meid! :thumb:
 
Hahahaha....die tellen echt wel hoor, maar ok, goed vet enz., en eh chocola is ook gezond dus eigenlijk ben ik heel goed bezig ;)

Af en toe zondigen moet kunnen!
En inderdaad, vroeger werd choco als medicijn voorgeschreven, so no probs there :P
 
Jernz, met die cashews en chocolade ben je gewoon hartstikke goed bezig meid! :thumb:

Hummer, jij bent een man naar mijn hart! :D
Straks ga ik er nog echt in geloven ook en dan kan je me volgend jaar rollen :eek:



Af en toe zondigen moet kunnen!
En inderdaad, vroeger werd choco als medicijn voorgeschreven, so no probs there :P

Zie je nou wel, vroeger was alles beter ;)
 
Hummer, jij bent een man naar mijn hart! :D
Straks ga ik er nog echt in geloven ook en dan kan je me volgend jaar rollen :eek:





Zie je nou wel, vroeger was alles beter ;)
Jerney gedraag je. :mad: :p
Ok 1x per week chocolade is gezond.(sinds ik op een redelijk low carbs dieet zit is chocolade mijn favo junk of de Mac of iets anders dat vet is :o)
Tja cash's mag ik 4x per week een "handje" van dus hier zeg ik maar niks over.:D
 
Jerney gedraag je. :mad: :p
Ok 1x per week chocolade is gezond.(sinds ik op een redelijk low carbs dieet zit is chocolade mijn favo junk of de Mac of iets anders dat vet is :o)
Tja cash's mag ik 4x per week een "handje" van dus hier zeg ik maar niks over.:D

Ik moet me gedragen, terwijl je erna zegt dat ik heel gezond bezig ben...nu ben ik helemaal confuus ??? :D
 
Back
Naar boven