XXL Nutrition

Jerney's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoi Jerney.

Ik heb net je log ontdekt en ik moet zeggen dat ik respect heb als ik zo naar je foto's kijk!!! Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog zo strak in m'n vel zit :rolleyes:
Ik heb niet alle 143 pagina's van je log gekeken maar ik zag dat je momenteel niet traint?? Ga je nog weer beginnen en aan een wedstrijd meedoen ergens?
In ieder geval veel succes!!!
 
effe hier kijken...alles goed jerney?

Hey ectootje, lange tijd geleden!
Training ligt helaas nog steeds op z'n gat door blessures.
Zoals ik nu train is het eigenlijk geen training te noemen, het is meer doorbloeding :(

Eens komt 't goed! :)

Hoi Jerney.

Ik heb net je log ontdekt en ik moet zeggen dat ik respect heb als ik zo naar je foto's kijk!!! Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog zo strak in m'n vel zit :rolleyes:
Ik heb niet alle 143 pagina's van je log gekeken maar ik zag dat je momenteel niet traint?? Ga je nog weer beginnen en aan een wedstrijd meedoen ergens?
In ieder geval veel succes!!!

Bedankt Loesje!
Het is momenteel wel weer wat minder strak maar ook weer niet echt slecht gelukkig.
Wedstrijden zitten er helaas echt niet meer in, teveel blessures.
Ik ben al blij als ik binnenkort weer een beetje als vanouds kan trainen.
Langzamerhand begin ik het principe om te periodiseren te begrijpen ;)

Jij ook hartstikke veel succes meid!

P.s. zie opeens dat we dezelfde stats hebben, grappig! :)
 
Laatst bewerkt:
:roflol:

Kom je me dan instralen?
Uiteraard. :cool:

Het is dat ik de weg niet ken maar ik zou wel naar Amsterdam willen fietsen, daarzo tosti's eten/ bijkletsen en dan weer terug.:D
(dan heb ik een doel om naar toe te fietsen gezien ik geen fietsmaatje heb)
 
Uiteraard. :cool:

Het is dat ik de weg niet ken maar ik zou wel naar Amsterdam willen fietsen, daarzo tosti's eten/ bijkletsen en dan weer terug.:D
(dan heb ik een doel om naar toe te fietsen gezien ik geen fietsmaatje heb)

Pfff, jij bent wat van plan...ben 1 keer vanaf Overveen door de duinen naar Scheveningen gefietst en terug. Mijn billen waren halverwege al aan gort :eek:
 
Pfff, jij bent wat van plan...ben 1 keer vanaf Overveen door de duinen naar Scheveningen gefietst en terug. Mijn billen waren halverwege al aan gort :eek:
euhhh ik ga wel met de auto. ;)
Ja dat vertelde je en daardoor was ik ook op het idee gekomen om naar Amsterdam te fietsen.(dit zal nooit gebeuren tenzei er iemand even gek is om zo ver te willen fietsen)
 
euhhh ik ga wel met de auto. ;)
Ja dat vertelde je en daardoor was ik ook op het idee gekomen om naar Amsterdam te fietsen.(dit zal nooit gebeuren tenzei er iemand even gek is om zo ver te willen fietsen)

Als je het doet, dan wel via de duinen hè :p Probeer Grosje eens te peilen, hihi...

Meid, ik gooi de handdoek en ga m'n mandje in.
Welterusten voor straks :wave:
 
P.s. zie opeens dat we dezelfde stats hebben, grappig! :)

Hey ja idd, toeval!! Maar euh dat vetpercentage haal ik nog niet hoor ;) (zit een paar procent hoger)
Balen dat je door blessures minder kunt, lijkt me heel frustrerend :mad:.
Hopelijk kun je snel weer normaal trainen! Succes!!
 
Als je het doet, dan wel via de duinen hè :p Probeer Grosje eens te peilen, hihi...

Meid, ik gooi de handdoek en ga m'n mandje in.
Welterusten voor straks :wave:
Uiteraard via de duinen. :cool:

Lekker geslapen ?

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Eej, en ik dan!?:mad:
:o
Jij neemt waarschijnlijk de gevaarlijke route met je mountainbike waar ik niet durf te komen met de racefiets. ;)
 
Back
Naar boven