MuscleMeat

Jerney's log

Users who are viewing this thread

joellen25

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest Winner
+10 jaar member
Lid geworden
24 sep 2008
Lengte
1m65
Massa
58kg

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
:roflol: goh, destijds toen ik nog aan bouwen was dacht ik ook plots dat ik 20 jaar ouder
was geworden op een week tijd, maar ach, als het eens achter de rug is, komt het wel weer goed ;)

Anoniem_1988

*Account gesloten door gebruiker*
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2008
Lengte
1m74
Massa
64kg
Ben blij dat jij het wel mooi vind. Mijn biceps heeft zelfs nog zo'n goed geheugen dat hij nog steeds dik is :cheer:
Goed zeg, dat je schouderprobleem wat beter gaat. Altijd lastig om te doseren hoeveel gewicht je aankan zonder 's avonds te denken...oeps, 't was teveel :o

Ik zal nog even over die pics nadenken ;)

hahaha hebben je biceps nog steeds zo'n goed geheugen ;), hopelijk is het allemaal wel in verhouding met de rest? :o.
Ja echt... wel even afgeklopt gisteren hoor...hoop dat jij en de rest ook gauw kunnen verhuizen naar de blessure-VRIJE-club :cheer:.
Het is altijd lastig te doseren als je weet meer te kunnen...en mentaal ook meer wilt :eyebrow:... en vooral de dag erna merkte ik het dan. Nou ik zend je bij deze veel positieve zonnestraaltjes toe, hopelijk ontvang je ze zo :D.

Lennart010

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
27 jun 2009
Lengte
1m96
Massa
99kg
Hehe met mij gaat het steeds beter.. gewoon blijven trainen werkt blijkbaar dus wel voor me. En wat Pilates zegt is meestal waar maar nu helemaal, het is moeilijk voor mij om niet meer gewicht te pakken maar ik kan de verleiding weerstaan en het werpt nu z'n vruchten af zeg ik heel voorzichtig.

Anoniem_1988

*Account gesloten door gebruiker*
+10 jaar member
Lid geworden
17 mei 2008
Lengte
1m74
Massa
64kg
Hehe met mij gaat het steeds beter.. gewoon blijven trainen werkt blijkbaar dus wel voor me. En wat Pilates zegt is meestal waar maar nu helemaal, het is moeilijk voor mij om niet meer gewicht te pakken maar ik kan de verleiding weerstaan en het werpt nu z'n vruchten af zeg ik heel voorzichtig.

Fijn te horen ! :)

OP
jerney

jerney

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 jul 2007
Lengte
1m63
Massa
56kg
Vetpercentage
27%

:roflol:

Jij bent alweer aardig op dreef meid! :wave:

:roflol: goh, destijds toen ik nog aan bouwen was dacht ik ook plots dat ik 20 jaar ouder
was geworden op een week tijd, maar ach, als het eens achter de rug is, komt het wel weer goed ;)

Oh, dat is echt een opluchting dat je dat schrijft, de laatse tijd voel ik me idd zo. Denk bij mezelf dat kan toch niet waar zijn :no: Ik zal je woorden in mijn achterhoofd houden, vooral als ik me weer 18 voel :roflol:

Dan zeg ik, ja ja, die Robke had mooi gelijk ;)

hahaha hebben je biceps nog steeds zo'n goed geheugen ;), hopelijk is het allemaal wel in verhouding met de rest? :o.
Ja echt... wel even afgeklopt gisteren hoor...hoop dat jij en de rest ook gauw kunnen verhuizen naar de blessure-VRIJE-club :cheer:.
Het is altijd lastig te doseren als je weet meer te kunnen...en mentaal ook meer wilt :eyebrow:... en vooral de dag erna merkte ik het dan. Nou ik zend je bij deze veel positieve zonnestraaltjes toe, hopelijk ontvang je ze zo :D.

Hmmmm, lekker hoor die UVB/UVA straaltjes, ik begin al lekker te kleuren ;)

Wie weet richten we dit jaar nog wel de blessure vrije club op :cool:

Jippie!

Nu ophouden met PilatesMeisje op te hemelen hoor, daarvan gaat ze alleen maar van naast haar schoenen lopen ;)

Fijn te horen ! :)

;)

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Krijg ik toch nog eens van iemand gelijk :D

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
it's funny coz it's true :roflol:

Sue

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
19 apr 2009
Lengte
1m75
Massa
67kg
:wave: Hoest hiero? :D

Klusvrouwke!

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
succes_preview.jpg

Laatst bewerkt:

porterhouse

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
24 jun 2007
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Hoe gaat het hier ?

Cheetah

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 mrt 2010
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
> 50%
wat een muscles zeg:D
wat eet je zoal op een dag?

OP
jerney

jerney

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
17 jul 2007
Lengte
1m63
Massa
56kg
Vetpercentage
27%
wat een muscles zeg:D
wat eet je zoal op een dag?

Het zijn nu muscle-tjes hoor :D

Zit nog steeds op keto: hoog eiwit/vet. Ik ben nu heel langzaam de carbs aan het opvoeren en het vet te verminderen.

Naar boven