MuscleMeat

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

Jaaahjaaaah......

Veilig voor iedereen behalve voor jou zeker :p

Ik ben heel netjes opgevoed.

En als jij zegt dat ik me moet gedragen doe ik dat uiteraard. Zo ben ik.

:hahaha:
 
Je gaat goed meid:thumbs:Ga lekker door, ik blijf je log volgen (en dat van anderen, jeetje wat een leesvoer de laatste tijd:D)
Go Jerney Go:cheer:
 
Goede fysiek in je openingspost, een mooi voorbeeld dat het leven pas begint als je 50 bent.
Respect hoor. :clap:
 
Je gaat goed meid:thumbs:Ga lekker door, ik blijf je log volgen (en dat van anderen, jeetje wat een leesvoer de laatste tijd:D)
Go Jerney Go:cheer:

Dankjewel Herma! :)

Nog even en onze dagen worden alleen doorgebracht met posts lezen, dan hebben we niet eens meer tijd om te trainen, haha...


Nog 3 à 4 maandjes toch voor je, gaat het goed met je?
Zou leuk zijn als jij ook een progressielog aanmaakt ;) , anders is het zo oneerlijk als jij alleen maar onze logs aan het doorspitten bent!


Goede fysiek in je openingspost, een mooi voorbeeld dat het leven pas begint als je 50 bent.
Respect hoor. :clap:

:) Thnx! :)
 
Weer helemaal fris en fruitig?

Nee, ik doel nu niet op de pompoen.. :D
 
:(

Inderdaad!
Hopelijk gebeurd het de volgende keer bij mij niet ten tijde van de laatste fotosessie :eek: , dan lachen jullie me straks uit!

Zeg, hou eens op met die horror-scenario's :angstig:

:D
 
Nou zeg, het gaat hard met je log hiero :D. Ik loop een beetje achter. Gaat 't nog lekker allemaal ondanks de pijntjes links en rechts?
(nog bedankt voor je karma ;))
 
Heej topper, leuke dag gehad ?
Hier was bloemetjes markt etc daar bij jullie ook zoiets?

Toedels :D
 
Zeg, hou eens op met die horror-scenario's :angstig:

:D

Hahaha.....we passen er dan wel weer een mouw aan :D

Nou zeg, het gaat hard met je log hiero :D. Ik loop een beetje achter. Gaat 't nog lekker allemaal ondanks de pijntjes links en rechts?
(nog bedankt voor je karma ;))

Het gaat best redelijk goed, gewoon roeien met de riemen die we hebben :D
Met jou ook alles ok?
Sorry voor al dat leesvoer ;)

Heej topper, leuke dag gehad ?
Hier was bloemetjes markt etc daar bij jullie ook zoiets?

Toedels :D

Hoi meis,

lekker kalmpjes getraind en toen nog ff een beetje wezen toeren > Spaarnwoude > Santpoort > Bloemendaal en terug :)

Was toch prachtig weer geworden, bij jou ook?
 
Vandaag niet echt lang getraind.
35 min. rug getraind en 30 min. crosstrainer op 70% van mijn max. hf.

Ik wou persè trainen vandaag omdat gisteren al een rustdag was maar met slechts 3 uurtjes slaap werd het geen knaller.

Morgen weer beter :)
 
Is het allemaal gelukt met je dochter? ze zal wel lang onderweg zijn.;)
 
Is het allemaal gelukt met je dochter? ze zal wel lang onderweg zijn.;)

Om 08:00 kreeg ik al een sms-je dat ze veilig op Heathrow was geland en om 12:00 ging haar vlucht eerst nog naar Singapore en daarna naar Sydney....
Ze heeft sowieso belooft veel te sms-sen en te mailen.

Nu maar hopen dat ze het heel leuk krijgt en geen vervelende dingen mee zal maken.

Bedankt dat je het vraagt :kiss:
 
Om 08:00 kreeg ik al een sms-je dat ze veilig op Heathrow was geland en om 12:00 ging haar vlucht eerst nog naar Singapore en daarna naar Sydney....
Ze heeft sowieso belooft veel te sms-sen en te mailen.

Nu maar hopen dat ze het heel leuk krijgt en geen vervelende dingen mee zal maken.

Bedankt dat je het vraagt :kiss:
Al goed maatje;)
 
Vandaag niet echt lang getraind.
35 min. rug getraind en 30 min. crosstrainer op 70% van mijn max. hf.

Meer dan een uur bezig geweest toch netjes, welke oefeningen doe je voor rug of verschilt dat telkens?
 
Hey Jerney, gaat redelijk goed. Heb alleen al 2,5 week geen cardio gedaan vanwege een spiertje in m'n rug. Een verrekking ofzo. Is dan natuurlijk weer zwaar ***. Gaat wel weer de goede kant op en kan weer redelijk trainen. Probeer vanaf morgen m'n cardio weer op te pakken. Het ging dus echt heel lekker tot 2,5 week geleden, moet nu weer proberen om m'n ritme weer op te pakken. Gaan we weer voor de zoveelste keer, klote sport :D
 
Bedankt voor de feli ;) Ik ga het weekend ff bijlezen:D
 
Vandaag niet echt lang getraind.
35 min. rug getraind en 30 min. crosstrainer op 70% van mijn max. hf.

Ik wou persè trainen vandaag omdat gisteren al een rustdag was maar met slechts 3 uurtjes slaap werd het geen knaller.

Morgen weer beter :)


wat een volhouder:D
 
Back
Naar boven