Fitness Seller

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

He goedemorgen ;) Vergeet je maantje niet he ;)

ik heb hem net getekend :)

Het zit er al weer op die contest of niet, gaat snel zo die 8 weken he. Ben benieuwd naar het resultaat .. en ga voor de rest met Rooke mee :thumbs:

Bedankt M. :) Gelukkig nog 4 weken om de boel nog wat aan te scherpen :D

Niet de maan vergeten he.:D Fijn weekend!
Ga je nog fietsen in de morgen nu het nog niet regend? Of doe je dat niet vanwege een te klein rondje wat het dan moet worden?:D


We zitten nu op 4 weken.;)

Nee, ik ga vandaag maar weer eens naar de sportschool, kunnen we vanmiddag nog even gezellig naar een andere stad ofzo.
Jij fietst altijd wat korter in je moordende tempo dus dan houdt je het wel droog :D

Hopelijk worden wij nog een flink stuk gedefinieerder de laatste 4 weken, misschien moet ik idd straks maar weer even HIIT of interval gaan doen...

Allemaal een heel prettig weekend! :wave:
 
In 4 weken zijn er nog zeker veranderingen mogelijk, nu alles op alles zetten! :D

Fijn weekend!
 
In 4 weken zijn er nog zeker veranderingen mogelijk, nu alles op alles zetten! :D

Fijn weekend!

Zo is het 4 weken nog ff knallen mem ;) je gaat al super goed!.
Foto foto :D
 
In 4 weken zijn er nog zeker veranderingen mogelijk, nu alles op alles zetten! :D

Fijn weekend!
Komt goed, jij ook een fijn weekend! :)
Zo is het 4 weken nog ff knallen mem ;) je gaat al super goed!.
Foto foto :D

We gaan er met zijn allen voor hoor, allemaal afgetraind straks.

Jij hebt anders ook niets te klagen! :)
 
Ik had Peetjuh eigenlijk beloofd om vandaag naar de sportschool te gaan, maar er is niets van gekomen :o Alleen buikspieren getraind....
Morgen echt weer, beloofd!

De fotootjes namen wat meer tijd in beslag.
Loca, hier dan je sneak preview :D

Let aub niet op de ietwat merkwaardige afscheiding op armen en benen, veroorzaakt door de zonnige duinentochten :D
 
Woehoe!!! Nou echt hoor, je ziet er geweldig uit! En van je hooffie wordt ik helemaal vrolijk! haha!Trainse morgen!
 
Sunshine!!!! met recht he, hij gaat lekker en je bent helemaal happy de peppie:D
 
Woehoe!!! Nou echt hoor, je ziet er geweldig uit! En van je hooffie wordt ik helemaal vrolijk! haha!Trainse morgen!

Bedankt! jij ook veel plezier morgen :)

Sunshine!!!! met recht he, hij gaat lekker en je bent helemaal happy de peppie:D

Dankjewel YY :)

Nu dat ik me weer happy in mijn lichaam voel, durf ik wel met mijn kop erop te staan, hihi...

;)Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd naar jouw strepen in je borst, krijgen we daar binnenkort nog een voorproefje van te zien?
 
Bedankt! jij ook veel plezier morgen :)



Dankjewel YY :)

Nu dat ik me weer happy in mijn lichaam voel, durf ik wel met mijn kop erop te staan, hihi...

;)Ik ben trouwens ook wel heel benieuwd naar jouw strepen in je borst, krijgen we daar binnenkort nog een voorproefje van te zien?
Nee, en ik ga ook weer meer eten jerney ik verlies teveel massa zo. Ik was vandaag bij nightfly en hij beaamde het ook. Om het laatste beetje vet eraf te krijgen moet ik zo diep gaan dat het me te veel aan spiermassa gaat kosten en dat is die foto me ook niet waard.
 
Nee, en ik ga ook weer meer eten jerney ik verlies teveel massa zo. Ik was vandaag bij nightfly en hij beaamde het ook. Om het laatste beetje vet eraf te krijgen moet ik zo diep gaan dat het me te veel aan spiermassa gaat kosten en dat is die foto me ook niet waard.

Dat is zeker hartstikke zonde! :(
Je kan toch ook meer gaan eten maar dan wel schoon?
Kijken hoe je daar op reageert... nou ik wens je iig heel veel succes :), je laatste plaatje zag er sowieso al super uit!!!
 
Leuke foto's! Ik zal morgen mezelf weer eens te koop zetten :(
 
Ziet er goed uit Jerney!!
Al dat fietsen laat resultaat zien!;-)
 
Zo! Zie duidelijk verschil als ik naar je 1e foto kijk, vetbandje rond je buik is wat verminderd en je armen een stuk strakker! Netjes hoor! You rock girl :D:rocker:
 
Gaat lekker zo he! ;)
 
Haha, als je het zo bekijkt....nou eh bedankt :D

Nou ja het blijft een wedstrijd van wie het meeste vet kwijt is en het meeste spier bij gekomen is zeg maar ;) Ben benieuwd hoe ze dat gaan beoordelen ;) Vast niet alleen om door de blogjes te lezen, vandaar mijn wat bizarre woordkeus ;)
 
:woot:

Super Jerns! :D
Mooie uitstraling heb je ook!
 
Resultaten week 4:

In cm was er niet veel af, eerder minimale mm :D
Toch van 56,5 kg naar 55,9 :)

Daarom nu maar het totaal resultaat van de afgelopen 4 weken.

Begonnen met:

- borst 79cm -------------------is momenteel > 77,5cm
- taille 72cm ---------------------------------- > 69,5cm
- heup 93cm ---------------------------------- > 91,3cm
- dij 55,5cm ---------------------------------- > 55,3cm
- biceps 29cm -------------------------------- > 28,6cm


Hopelijk volgende week weer wat meer mm eraf.
Blijkbaar is er op andere plekken wat af gegaan gezien er toch gewichtsverlies is, helaas ook op die plek waar ik het niet wil :D
Nou ja, kan niet alles hebben....
 
gaat lekker J.! Vol blijven houden en die moeilijke plekken volgen nog wel
 
Hey jerney
Wie stond er moppen te tappen bij de fotoshoot?
Je lach is stralend hoor
Je ziet er ook goed uit ;)
 
Back
Naar boven