AndroidHealthClinic

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

De foto's tonen maar weer eens aan dat iemand van mijn "generatie" er gewoon super uit kan zien! Ik ken genoeg vrouwen van 20 t/m 40 die hier niet aan kunnen tippen!

De progressie tov de eerste foto is ook goed te zien!

(en het stralende koppie is ook erg leuk :) )

Jouw man boft :D

???Jerney is toch zeker niet boven de 40???
Geez, super lichaam voor je leeftijd dan hoor!
 
Je ziet er mooi uit op je foto's, Jerney. Mooie vooruitgang. Kan niet wcahten om te zine hoe je er over weer 4 weken uitziet.
En je hebt ook echt een stralende lach ;)

Ik heb hetzelfde met jou Cynthia!
:) Bedankt voor de complimenten :)

???Jerney is toch zeker niet boven de 40???
Geez, super lichaam voor je leeftijd dan hoor!

Helaas echt 50, krijg het moeilijk m'n strot uit maar het is niet anders...
Nu moet ik alleen zorgen dat mijn lichaam niet bij mijn leeftijd gaat matchen :eek:

Bijna niet te geloven he :eek:

:) Thnx girls!!! ;)
 
Vandaag benen en buik getraind.

- walking lunges met 10kg 3 x 30 stappen
- squats > wellnessbal met 10kg 3 x 15 reps
- leg press laatste set 12 x 100 kg
- hamstring curl laatste set 7 x 45kg
- PR op de leg ext. 7 x 50kg :banana:


@Neonak, nu heb ik hetzelfde als jij....normaal was ik altijd sterker met hamstrings ???
 
Netjes hey!! Karma voor jou! ( als ik je weer wat mag geven :D)
 
Lekker getraind!!! joehoe:D...
 
Vandaag heb ik voor het eerst sinds 7 dagen express veel carbs gegeten.

Ik was nogal high :D in mijn hoofd de afgelopen dagen, at flink onder onderhoud maar er ging niet zo snel meer iets af....even laden en kijken wat het effect is.
 
Vandaag heb ik voor het eerst sinds 7 dagen express veel carbs gegeten.

Ik was nogal high :D in mijn hoofd de afgelopen dagen, at flink onder onderhoud maar er ging niet zo snel meer iets af....even laden en kijken wat het effect is.


Lekker:D
 
Hoop dat het werkt
goede reden om weer ff te snoepen ;)
 
Afvallen en nog high worden ook! wat wil je nog meer?:p
 
LoL, blijkbaar wel ;) Nogmaals respect voor je lichaam, als ik 50 ben, dan hoop ik er ook zo goed uit te zien!

Vast wel, vooral met jouw achtergrond! :)

Afvallen en nog high worden ook! wat wil je nog meer?:p

Me er een beetje goed bij voelen zou ook wel eens leuk zijn , hahaha....

De glycogeenvoorraadjes zitten weer vol dus morgen lekker interval rennen, jippieee!


Had ik maar zoveel massa als jij dan kon ik ook lekker laden, mjammie :lick:

Ben jaloers :o
 
Helaas echt 50, krijg het moeilijk m'n strot uit maar het is niet anders...
Nu moet ik alleen zorgen dat mijn lichaam niet bij mijn leeftijd gaat matchen :eek:



:) Thnx girls!!! ;)

Done!


Vandaag benen en buik getraind.

- walking lunges met 10kg 3 x 30 stappen
- squats > wellnessbal met 10kg 3 x 15 reps
- leg press laatste set 12 x 100 kg
- hamstring curl laatste set 7 x 45kg
- PR op de leg ext. 7 x 50kg :banana:


@Neonak, nu heb ik hetzelfde als jij....normaal was ik altijd sterker met hamstrings ???

Jeej, nice PR!
Lekkere training verder ook.

Die 2e oefening, wat is die welnessbal? Bedoel je dat je een medicijnbal van 10 kg vasthoudt tijdens je squats? Of dat je met 10 kg db in je hand squats doet op 1 of andere stabilitybal?
 
Done!




Jeej, nice PR!
Lekkere training verder ook.

Die 2e oefening, wat is die welnessbal? Bedoel je dat je een medicijnbal van 10 kg vasthoudt tijdens je squats? Of dat je met 10 kg db in je hand squats doet op 1 of andere stabilitybal?

:) Thnx!

2e oefening is de buikspierbal tegen de muur plaatsen, dan net boven je stuitje er tegenaan leunen en met in iedere hand een dumbbell( in mijn geval van 5kg) zo diep mogelijk squatten als je kan.
Voordeel met de bal is dat ik echt super diep kan squatten :cool:, alleen met een normale squat kan je natuurlijk weer veel meer gewicht op je bb pakken.
 
:) Thnx!

2e oefening is de buikspierbal tegen de muur plaatsen, dan net boven je stuitje er tegenaan leunen en met in iedere hand een dumbbell( in mijn geval van 5kg) zo diep mogelijk squatten als je kan.
Voordeel met de bal is dat ik echt super diep kan squatten :cool:, alleen met een normale squat kan je natuurlijk weer veel meer gewicht op je bb pakken.

O ja, die ken ik ook wel. Das best een fijne oefening idd. Doe hem eigenlijk nooit, maar het is wel een heel andere houding dan bij een gewone squat (met zo'n bal blijft je bovenlichaam meer rechtop ipv naar voren kantelen als je die bb in je nek hebt).
Ga hem onthouden voor als ik ooit weer eens benen thuis train.
 
O ja, die ken ik ook wel. Das best een fijne oefening idd. Doe hem eigenlijk nooit, maar het is wel een heel andere houding dan bij een gewone squat (met zo'n bal blijft je bovenlichaam meer rechtop ipv naar voren kantelen als je die bb in je nek hebt).
Ga hem onthouden voor als ik ooit weer eens benen thuis train.

Toen ik hem voor de eerste keer deed vond ik hem best zwaar, zelfs zonder gewicht. Nou ja, bijna iedere oefening die je voor het eerst doet voelt zwaar.
Ik vind hem persoonlijk lekker omdat ik hem over de hele lengte van mijn quadriceps voel.

Hou me op de hoogte als je hem gedaan hebt!
 
Toen ik hem voor de eerste keer deed vond ik hem best zwaar, zelfs zonder gewicht. Nou ja, bijna iedere oefening die je voor het eerst doet voelt zwaar.
Ik vind hem persoonlijk lekker omdat ik hem over de hele lengte van mijn quadriceps voel.

Hou me op de hoogte als je hem gedaan hebt!

Kan nog even duren voor ik hem weer ga doen, maar zal ik zal braaf verslag uitbrengen ;)

Vroeger tijdens de warming up van vechtsporttrainingen moesten we nog wel eens enkele minuten oid in die squat-houding tegen de muur gaan staan, voelt ook een beetje hetzelfde.
Tot de leraar dan op je benen ging staan, dan werd het pas echt ellendig :mad:
 
Kan nog even duren voor ik hem weer ga doen, maar zal ik zal braaf verslag uitbrengen ;)

Vroeger tijdens de warming up van vechtsporttrainingen moesten we nog wel eens enkele minuten oid in die squat-houding tegen de muur gaan staan, voelt ook een beetje hetzelfde.
Tot de leraar dan op je benen ging staan, dan werd het pas echt ellendig :mad:

Dat is pas echt vals :eek:

Twee van mijn collega's hadden een wedstrijdje gedaan wie het langst in die houding kon blijven, het record stond op 12 min. :eek2:
 
Back
Naar boven