Fitness Seller

Jerney's log (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

;):cool: :roflol: :cool:;)
 
:eek: ik hoop niet dat je gelijk krijgt, is het erg spooky?


Ik hoop het ook niet maar soms wordt het wel eens een beetje erger voordat het weg gaat.
Maar aangezien jij nu lekker meer kan als eerst zal dat wel mee vallen.
Laat mij maar lullen en maak je niet druk
 
Ik hoop het ook niet maar soms wordt het wel eens een beetje erger voordat het weg gaat.
Maar aangezien jij nu lekker meer kan als eerst zal dat wel mee vallen.
Laat mij maar lullen en maak je niet druk

:)

morgen krijg je the continuing story of jerney :D
 
Gewoon lekker alvast vanmorgen getraind.

Vandaag is de tegelzetter langsgekomen om alvast de bandjes te leggen.
Zondag wordt er getegeld. Hij heet Hakkan maar ze noemen hem Piet :roflol:

Kan ik eindelijk na tig jaar ook eens fatsoenlijk in m'n tuin zitten, jippie!

Gaat het met jou ook weer een beetje beter?


Allemaal weer een fijn weekend gewenst!!! :)

Heb je verslag van bij de chiropracter gelezen, nou hopen dat t beter wordt, Goed weekend en fijne fietstocht morgen!;)
 
Heb je verslag van bij de chiropracter gelezen, nou hopen dat t beter wordt, Goed weekend en fijne fietstocht morgen!;)

Het moet en het zal :rolleyes:

Thnx, jij ook een prettig weekend en ik fiets wel een kilometertje extra voor je ;)
 
Alweer fietsen :eek: Toch niet weer zo ver he? Succes!
 
Goedemorgen Jerney, geniet van je fietstocht! Het word weer heeeeeeerlijk weer :)
 
Alweer fietsen :eek: Toch niet weer zo ver he? Succes!

Misschien toch nog eerst naar de sportschool, of met de fiets naar de sportschool en daarna een tocht :D hm, luxe probleempjes :rolleyes:

Goedemorgen Jerney, geniet van je fietstocht! Het word weer heeeeeeerlijk weer :)

Ook goedemorgen vroege vogel, jeetje jij hebt iig wat aan je zaterdag!
Ik probeer net mijn ogen een beetje open te krijgen....:o


:cool: ;)

Moet jij nodig zeggen.....:D
 
Nou ja kan er helaas niks aan doen, ben sowieso wel een vroege vogel.. maar een ritme van 5:30 opstaan doordeweeks merk je ook wel op dagen dat je niet zoooo vroeg op moet staan. Iig ben ik toch aan het werk nu moest om kwart voor 9 beginnen..en morgen weer een lange dag, dus duurt nog even voordat ik niks kan doen en een dag kan fietsen :p haha.
 
...ik fiets wel een kilometertje extra....

nocwet.jpg
 
En lekker gefietst? :)
 
achter de ondergaande zon aan... ohoh!
 
Ja, nou moet je wel naar je eigen goede advies luisteren he [Link niet meer beschikbaar]

Shit, je hebt gelijk! :(

Nou ja kan er helaas niks aan doen, ben sowieso wel een vroege vogel.. maar een ritme van 5:30 opstaan doordeweeks merk je ook wel op dagen dat je niet zoooo vroeg op moet staan. Iig ben ik toch aan het werk nu moest om kwart voor 9 beginnen..en morgen weer een lange dag, dus duurt nog even voordat ik niks kan doen en een dag kan fietsen :p haha.

Pfff, zwaar weekend heb je ook nog eens een keer...
Misschien maar een Technogymfiets pakken dan ;)

Maandag is m'n vakantie ook weer voorbij maar zo'n druk leven als jij heb ik niet. Dat wordt dus weer vaak trainen!



:roflol: Ik ben echt niet helemaal naar China gefietst ;)

En lekker gefietst? :)

Zekers! :)

Ah joh die is nog steeds bezig.. ;)

Zolang was het ook weer niet. We hebben ook nog even met het autootje een ritje IJmuiden, Bloemendaal gedaan :D

volgens mij wel hahah;):p

:D

achter de ondergaande zon aan... ohoh!

Nee joh!

Het was echt niet zolang dames, haha....
Ik moet zelfs bekennen dat ik vanmorgen een beetje had opgeschept over sportschool en fietsen :o , het is alleen fietsen geworden.
Rondje Amsterdam - 47km.

Zoals Grosje al had voorspeld voelde me toch niet helemaal ok vanmorgen en we moesten weer tuintegels kijken.

Voor morgen beloof ik dat ik echt weer naar de sportschool ga! :)
 
Back
Naar boven