XXL Nutrition

Jerney's log

Bezoekers in dit topic

ssstt ik heb stiekum ook een berichtje geplaatst
Moet trouwens zelf ook gaan uitkijken dat mijn vrouw niet boos wordt
Werkt verslavend dat forum ;)
 
nee, ik noem verder ook geen namen, bedoel ook niet niemand in het bijzonder... :p
Hier thuis heb ik ook al wat opmerkingen gehad....er wordt gevraag of er nog iets anders bestaat als sporten en loggen???:cool:
 
Zag ik nou laatst goed dat jij zomaar een cardio sessie had overgeslagen!:eek::eek:

FOEI Jerney!:D
 
Heb vandaag al aardig m'n best gedaan toch :D

Hup, terug naar de bank met je mannetje!
[Link niet meer beschikbaar]
Tot uw orders commandant! :(
sommigen van ons moeten af en toe echt van het scherm worden geschraapt he :p
Wie ikke???
Wat zei je Sue? ;):D:D:D

Ik zeg iig niks :x

:D

nee, ik noem verder ook geen namen, bedoel ook niet niemand in het bijzonder... :p

:roflol::lol::roflol::laugh::hahaha::haha::haha::roflol::laugh::hahaha::lol:
:roflol: We gaan gewoon verder zonder jou hoor, Jern :D
Ga jij maar lekker op de bank hangen met je hubbie, dan spammen wij je log wel vol :o
:grumble::grumble::grumble: :p
Zo ist ben een echte:spam::slet::hedbang: :haha:

Whahahaha, lekker stel!
Jullie zijn een stelletje onverbeterlijke losgeslagen typetjes :mad:
ssstt ik heb stiekum ook een berichtje geplaatst
Moet trouwens zelf ook gaan uitkijken dat mijn vrouw niet boos wordt
Werkt verslavend dat forum ;)
We moeten op onze tellen gaan passen Gros :D
Voortaan maar van 02:00 tot 05:00 online, hihihi........
Hier thuis heb ik ook al wat opmerkingen gehad....er wordt gevraag of er nog iets anders bestaat als sporten en loggen???:cool:

Ja, echt hè, ik begrijp het eigenlijk ook wel hoor, uiteindelijk kunnen we nergens anders meer mee bezig zijn....
Het is ook te leuk :D
 
Zag ik nou laatst goed dat jij zomaar een cardio sessie had overgeslagen!:eek::eek:

FOEI Jerney!:D

:o excuus :o

Gisteren heb ik het al goedgemaakt en straks weer :p




Jullie houden me wel in de gaten zeg..........:grumble:
 
Toch wel lekker dat je in de gaten word gehouden, kan er nat niet altijd op letten:D
Enuh jullie zitten idd veel te lang op het forum, ik kan het niet meer bijhouden hoor al dat gekakel.
 
Ja, echt hè, ik begrijp het eigenlijk ook wel hoor, uiteindelijk kunnen we nergens anders meer mee bezig zijn....
Het is ook te leuk :D

Erg hé......zit nu ook alweer stieken op dbb....Vandaag geen training, het klussen in en om huis eerst af gemaakt...Voel me ook niet echt fit:(

Maar het huis en de tuin is echt geweldig geworden:D
 
Zo is dat:p cardio valt altijd te doen;)
True... :)
:wave2::hello::wave: ;)
Toch wel lekker dat je in de gaten word gehouden, kan er nat niet altijd op letten:D
Enuh jullie zitten idd veel te lang op het forum, ik kan het niet meer bijhouden hoor al dat gekakel.
Godsamme, krijg ik weer op m'n kop :(


:D
Erg hé......zit nu ook alweer stieken op dbb....Vandaag geen training, het klussen in en om huis eerst af gemaakt...Voel me ook niet echt fit:(


Maar het huis en de tuin is echt geweldig geworden:D

Super dat je lekker opschiet!
Dagje rust moet kunnen hoor, van echtye rust is in dit geval ook niet echt sprake toch?! :p

Wij zijn dus ook nog steeds voor die tuin bezig,
lijkt wel of je constant tegen iets aanloopt waar je nou net op hebt gerekend... worden er wel een beetje gestoord van :nut:

Als we er in augustus maar van kunnen genieten, ben ik happy :)


:roflol: :wave2: :kiss:
 
Korte training vandaag:

Buik:
10min. op wellness bal en op bosu ball met tubes

Biceps/triceps om en om:

dumbbell curl
1x 12 met 5kg
3x 12 met 6kg

rope:
2x 15 met 10kg
2x 15 met 12,5kg

geisoleerde dumbbell curl over leuning
1x 10 met 5kg
1x 10 met 6kg
2x 10 met 5kg

reverse triceps push down
2x 15 met 10kg
2x 15 met 12,5kg

20 min. HIIT crosstrainer

Ik had liever langer getraind maar we moesten gewoon nog teveel doen :rolleyes:
Was wel een lekkere compacte training.
 
Ach, soms heb je gewoon ff geen tijd voor lange trainingen, dan moet je maar genoegen nemen met minder. Iets is nog altijd veeeel beter dan niets.
En prima training hoor!

Heb precies hetzelfde deze hele week al, en omdat je dan niet kan doen wat je eigenlijk gepland had, of eigenlijk had willen doen, voelt het meteen alsof het niet goed gaat :(
 
Korte training vandaag:

Buik:
10min. op wellness bal en op bosu ball met tubes

Biceps/triceps om en om:

dumbbell curl
1x 12 met 5kg
3x 12 met 6kg

rope:
2x 15 met 10kg
2x 15 met 12,5kg

geisoleerde dumbbell curl over leuning
1x 10 met 5kg
1x 10 met 6kg
2x 10 met 5kg

reverse triceps push down
2x 15 met 10kg
2x 15 met 12,5kg

20 min. HIIT crosstrainer

Ik had liever langer getraind maar we moesten gewoon nog teveel doen :rolleyes:
Was wel een lekkere compacte training.



Toch weer getraind!! Goed zo!!!!:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::wave2:
Fijn weekend!:)
 
Ja precies, de wide grip gaat gewoon nog niet goed of dan moet ik zo licht pakken dat ik er niets aan heb:rolleyes:

Mede door die oefening heb ik ook mijn blessure denk ik.
Ik was aan het toppen en trok hem in mijn nek, alleen mijn beweginsuitslag van mijn armen reiken niet zover naar achteren.
Ik wist dus wel dat ik hem beter voor mijn borst kon trekken, maar ja, eigenwijs hé....
Ik was die avond al vrij moe, dan ben je soms ook wat minder gefocussed.
Toch wilde ik hem met 55kg doen.
Op het moment dat ik hem naar beneden trok voelde ik echt zo'n mega pijnscheut van de linkerkant van mijn nek, langs de rechterkant van mijn linker
schouderblad(volg je het nog :D) tot ergens in de onderkant van mijn lat en trapezius schieten.
Toen was het foute boel en sindsdien kan ik hem(nog) niet goed doen.
Als dat wel weer lukt ga ik hem voortaan wel naar de borst trekken.

Alles met armen wijd gaat dus ook moeilijk, net als die reverse peck deck zal ik maar zeggen.
Toch gaat het nu eindelijk al een beetje beter dus ik ben wel happy! :)

ik pak doe de neckpress nooit + de wide gripp pak ik altijd voor en nooit achter , omdat je houding zo belangrijk is hier ( stand van je nekkie ) en daar wil het juist wel eens mis gaan , en vooral als je gewichten gaat verzwaren

straight arm pull down is ook een fijne oef
 
Ach, soms heb je gewoon ff geen tijd voor lange trainingen, dan moet je maar genoegen nemen met minder. Iets is nog altijd veeeel beter dan niets.
En prima training hoor!

Heb precies hetzelfde deze hele week al, en omdat je dan niet kan doen wat je eigenlijk gepland had, of eigenlijk had willen doen, voelt het meteen alsof het niet goed gaat :(

Ja hè, voelt gelijk of je loopt te lanterfanten terwijl een beetje minder af en toe juist goed is. Deload, nooit van gehoord... Ik ga het echt invoeren na de wedstrijd, promiss!

Fijn weekend! :)
Toch weer getraind!! Goed zo!!!!:clap::clap::clap::clap::clap::clap::clap::wave2:
Fijn weekend!:)

Jij ook een heel prettig weekend, ik kom vananvond wel even bijlezen! :D
 
ik pak doe de neckpress nooit + de wide gripp pak ik altijd voor en nooit achter , omdat je houding zo belangrijk is hier ( stand van je nekkie ) en daar wil het juist wel eens mis gaan , en vooral als je gewichten gaat verzwaren

straight arm pull down is ook een fijne oef

Ja, je hebt volkomen gelijk. Het erge is nog dat ik het weet....
Ik deed hem eigenlijk in de nek omdat je dan lekker je traps meepakt maar ik heb mijn lesje geleerd. Mijn nekkie staat fout :D

Die straight arm pull down is ook lekker, je pakt rug en ook borst mee dus dan hou ik die er maar in :)
 
Ja, je hebt volkomen gelijk. Het erge is nog dat ik het weet....
Ik deed hem eigenlijk in de nek omdat je dan lekker je traps meepakt maar ik heb mijn lesje geleerd. Mijn nekkie staat fout :D

Die straight arm pull down is ook lekker, je pakt rug en ook borst mee dus dan hou ik die er maar in :)


Goede oefening zo te horen, laat die andere maar die lukt niet als je blessure gevoelig bent fijne trainingen nog komende week;)
 
Back
Naar boven